K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Trollaaminen alunperin tarkoittaa sitä että kirjoittelee asioita joita ei itse usko, ja pyrkii sillä ohjaamaan keskustelun tietylle raiteille, eli kyllä toi ihminen on ymmärtänyt trollaamisen termin ihan oikein, ja sinä et.

Nykyään vaan ihmiset jotka ei ole olleet netissä nuoresta pitäen kutsuu kaikkea joka ärsyttää itseään trollaamiseksi, ja se mikä ei sit ärsytä itseään ei taas lasketa trollaamiseksi.
Eli ohjaamaan sellaiselle raiteille mikä onkin keskustelun aihe? Ei ärsyttämään, ei viemään keskustelua sivupoluille, ei aiheuttamaan kinastelua, ei provosoimaan eikä aiheuttamaan suuttumusta. Vaikuttaa siltä että meillä on eri käsitys trollauksesta.
 
vierailija
Se että kirjoittaa tarkoituksella negailuksi tai provosoivaksi tarkoitetun viestin nimenomaan on trollausta. Siinä henkilö hakee nimenomaan sitä sekasorrolla tavoiteltavaa vallantunnetta tai huomiota omalle pahalle ololleen.
Oon eri mieltä. Itse ainakin jaksan ottaa kantaa myös provosoiviin kommenttteihin ja pidän niitä sata kertaa mielenkiintoisempina kuin tällaisia:
”Biisi alkaisi tietenkin huudolla Oletteko valmiita juhlimaan!”
 
vierailija
Naurettavaa, että täällä tappelee samat idiootit kuin emolla ja vielä samoista aiheista 🙄. Eikö nyt saatana ole mitään muuta kommentoitavaa kuin kuka on mitäkin kommentteja joskus poistellut, trollaillut tai negaillut?
 
vierailija
Yhyy, yritä päästä yli siitä että joku oma viestisi on poistettu. Monien muidenkin viestejä on poistettu eikä ne sitä itke.
Se torpedoi keskustelua ja itseäni kiinnostaa enemmän muiden kommentit kuin se säilyykö omani. Kun luet sitä takamatkalta ja joku poistelee samaan aikaan niin sivut hyppelee. Jos vaan siirryt aina seuraavalle sivulle ilman päivittämistä niin osa linkeistä ja jutuista hyppää samalle edellisellä ja kohta ei tiedä mistä puhutaan.
t. eri
 
vierailija
Naurettavaa, että täällä tappelee samat idiootit kuin emolla ja vielä samoista aiheista . Eikö nyt saatana ole mitään muuta kommentoitavaa kuin kuka on mitäkin kommentteja joskus poistellut, trollaillut tai negaillut?
Mä luulen et just nyt toi että ei tapahdu ns mitään triggeröi tämmöseen käytökseen. Jospa huomenna kun on keikkoja niin ois kehittävämpää keskusteltavaa
 
vierailija
vierailija
Mitä sitten? Joka päivä poistetaan kymmeniä kommentteja shippificeistä B tai K kuumisteluun ja ihan neutraaleihin viesteihin. Naurettavaa miten joku jaksaa itkeä päiväkausia siitä, kuinka HÄNEN Kuumaa viestit on poistettu.
Jep, tänään on joku poistanut KAIKKI ficit. Tässä ei oo mitään uutta. Pysykää poistelijat täällä jos tulee ficeistä ja kuumistelusta niin paha olo.
 

Yhteistyössä