vierailija
Ankeuden takia en siellä olekaanSe ketju on ihan tarpeeksi ankea ilman trollejakin.
Ankeuden takia en siellä olekaanSe ketju on ihan tarpeeksi ankea ilman trollejakin.
? Mulla on parasta aikaa välilehti auki vauvan puolelle.Älä huoli pikkukulta. Se on nyt parempi paikka, kun sinä et ole siellä. Toivottavasti sinullakin on parempi olo.
Tarkoitat varmaan että ilman sua.Älä huoli pikkukulta. Se on nyt parempi paikka, kun sinä et ole siellä. Toivottavasti sinullakin on parempi olo.
Ihana että täällä on nyt näin kukkainen tunnelma jota sinä valoisalla läsnäolollasi oikein kiihdytät, senkin välkkysilmä.Ankeuden takia en siellä olekaan
No eihän ole.En kyl näe mitään järkeä siinä, koska 99% täällä on entisiä K&B shippaajia tai sellaisia jotka eivät ole shipanneet heitä koskaan.
Ai että outoa kun pidän Bojania miehistäkin kiinnostuneena? Okei…Sä teet omituisia johtopäätöksiä toisten kommenttien perusteella ja nähtävästi siksi, ettet halua luopua siitä mielikuvasta, jonka olet päässäsi B:stä luonut.
No vttu tämä. Itselleänikin on monesti tämä, vauva ja puutarhakin samaan aikaan auki.? Mulla on parasta aikaa välilehti auki vauvan puolelle.
Juu ei oo sallittua täällä. Tää on realisteille nääs.Ai että outoa kun pidän Bojania miehistäkin kiinnostuneena? Okei…
Tarkoittikohan sitä, että halusi ruokkia shippaajia lisää? Se tosin tarkottaisi sitä, että pitää shippaajia harhaisina ja sellaisina, jotka ottaa tosissaan kaiken. Jodelissa on kaiketi virheellinen käsitys näistä ketjuista.Tuli tuosta trollauksesta mieleen että joku oli kesällä kirjoittanut siinä Jodelin seurantaketjussa miten oli "trollannnut" kirjoittamalla vauvan ketjuun että B sinivalkoiset vaatteet on Suomi-viittaus. Arvon jodelisti, tuollainen ei ole trollausta vaan keskusteluun osallistumista.
Ei ollut Ihkussa. Oli kyllä bäkkärillä kiertueen lopetusta juhlistamassa, mutta ei ollut Ihkussa.No sori vaan mut kyllä oli.
Edes normaalia kritiikkiä ei enää sallita, siksi tekee sitäJoku siis myöntää kirjoittelevansa tahallaan negatiivisia tekstejä, jotta voi ankeuttaa palstojen tunnelmaa? Aika surullista ja säälittävää käytöstä.
Kirjoittaa sitten siihen ketjuun, mihin haluaa. Näin mäkin teen.No vttu tämä. Itselleänikin on monesti tämä, vauva ja puutarhakin samaan aikaan auki.
Ei mielestäni kukaan näin sanonut, vääristelet kirjoituksiaJoo ja joku myönsi käyvänsä täällä shippaamassa K&B:tä kostoksi. Aikuiset ihmiset.🥱
Vähän outoa että olet kuitenkin täällä.. samaa shaisseahan tämä on vain eri paketissa.Mä olen myös trollannut vauvalla työkavereiden kanssa. Loverpool ketju on ollut otollinen kohde.
Määrittele normaali kritiikki? Kärtsän, Joksujen tai shippaajien haukkuminen tai tahallinen provosointi esimerkiksi ei ole sitä.Edes normaalia kritiikkiä ei enää sallita, siksi tekee sitä
Mä jotenkin ymmärrän trollauksen tiettyyn pisteeseen asti. Osa trolleista on varmasti ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä, jotka ovat kyllästynyt jonkun tietyn ketjun ilkeilyyn jne.Edes normaalia kritiikkiä ei enää sallita, siksi tekee sitä
Ihan realistisesti ajattelen noin.Juu ei oo sallittua täällä. Tää on realisteille nääs.
Juu tosiaan, B ja S tarinoita täynnäJuu ei oo sallittua täällä. Tää on realisteille nääs.
Miksi pitää kritisoida iloiseksi ajanvietteeksi tarkoitetussa keskustelussa? Voit mennä a-studioon vetämään kalvosulkeisia.Edes normaalia kritiikkiä ei enää sallita, siksi tekee sitä
Täällä on joskus tosi hyviä keskusteluja.Vähän outoa että olet kuitenkin täällä.. samaa shaisseahan tämä on vain eri paketissa.
Nevarhööd.Täällä on joskus tosi hyviä keskusteluja.
Mun mielestä on oikeutettua kritisoida sitä, jos joku esim. poistaa jonkun kommentin sen takia, koska siinä on mainittu K:n olevan haalarissa.Miksi pitää kritisoida iloiseksi ajanvietteeksi tarkoitetussa keskustelussa? Voit mennä a-studioon vetämään kalvosulkeisia.
Ei. Trollaus lähtee aina trollista itsestään, joka itse on tylsistynyt, huomionhakuinen, provosoitunut tai purkaa tunnetilaa väärään paikkaan. Jokaisella yksilöllä itsellään on vastuu millaisia viestejä kirjoittaa, ei niistä voi syyttää ketään muuta.Mä jotenkin ymmärrän trollauksen tiettyyn pisteeseen asti. Osa trolleista on varmasti ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä, jotka ovat kyllästynyt jonkun tietyn ketjun ilkeilyyn jne.