K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei. Trollaus lähtee aina trollista itsestään, joka itse on tylsistynyt, huomionhakuinen, provosoitunut tai purkaa tunnetilaa väärään paikkaan. Jokaisella yksilöllä itsellään on vastuu millaisia viestejä kirjoittaa, ei niistä voi syyttää ketään muuta.
Eli silloin te itse teette virhepäätelmiä kun syyttelette toisia trolleiksi ihan vain sen takia, että he ovat eri mieltä asioista. Sitä kutsutaan taas keskustelun torpedoimiseksi ja on ihan yhtä pahaa kuin trollauskin.
 
vierailija
Tarkoittikohan sitä, että halusi ruokkia shippaajia lisää? Se tosin tarkottaisi sitä, että pitää shippaajia harhaisina ja sellaisina, jotka ottaa tosissaan kaiken. Jodelissa on kaiketi virheellinen käsitys näistä ketjuista.
En tiedä mikä siinä oli idea mutta osa sitä komppasi ja oltiin että meni läpi. Ehkä naureskelu meidän jutuille tai meidän "typeryydelle". Jos keksii jonkun aiheeseen liittyvän jutun niin yhtälailla se on siihen hauskanpitoon osallistumista vaikka tarkoitusperät olisi eri. Hupimielessä niitä muutenkin keksittiin.

Ei siellä kaikki älynnyt edes selviä huumorijuttuja kuten että otetaan käyttöön joku puutarha-aiheinen tunnus jotta tunnistetaan toisemme keikoilla. Joku jakoi sen jodelin linkin ja noin viime touko-heinäkuun aikaiset jutut jaksoin siitä lukea mutta sitten luovutin.
 
vierailija
Tuli tuosta trollauksesta mieleen että joku oli kesällä kirjoittanut siinä Jodelin seurantaketjussa miten oli "trollannnut" kirjoittamalla vauvan ketjuun että B sinivalkoiset vaatteet on Suomi-viittaus. Arvon jodelisti, tuollainen ei ole trollausta vaan keskusteluun osallistumista.
Trollaaminen alunperin tarkoittaa sitä että kirjoittelee asioita joita ei itse usko, ja pyrkii sillä ohjaamaan keskustelun tietylle raiteille, eli kyllä toi ihminen on ymmärtänyt trollaamisen termin ihan oikein, ja sinä et.

Nykyään vaan ihmiset jotka ei ole olleet netissä nuoresta pitäen kutsuu kaikkea joka ärsyttää itseään trollaamiseksi, ja se mikä ei sit ärsytä itseään ei taas lasketa trollaamiseksi.
 
vierailija
Trollaaminen alunperin tarkoittaa sitä että kirjoittelee asioita joita ei itse usko, ja pyrkii sillä ohjaamaan keskustelun tietylle raiteille, eli kyllä toi ihminen on ymmärtänyt trollaamisen termin ihan oikein, ja sinä et.

Nykyään vaan ihmiset jotka ei ole olleet netissä nuoresta pitäen kutsuu kaikkea joka ärsyttää itseään trollaamiseksi, ja se mikä ei sit ärsytä itseään ei taas lasketa trollaamiseksi.
Mä en ole näissä ketjuissa tavannut kuin yhden jota pidin trollina ja se oli poni.
 

Yhteistyössä