vierailija
Mä tykkään enemmän DamKrisistäBoitsua ja Damonia ois kyllä kiva nähdä enempi keskenään, mutta neki jutut loppui ennenkö pääsi ees kunnolla alkuun
Mä tykkään enemmän DamKrisistäBoitsua ja Damonia ois kyllä kiva nähdä enempi keskenään, mutta neki jutut loppui ennenkö pääsi ees kunnolla alkuun
Damon valitsi Krisin, niin siksi loppuiBoitsua ja Damonia ois kyllä kiva nähdä enempi keskenään, mutta neki jutut loppui ennenkö pääsi ees kunnolla alkuun
Eikö se kolmen kimppa olisi paras?Mä tykkään enemmän DamKrisistä
No ei se mitään Krisiä valinnut. Kavereita ovat kaikki.Damon valitsi Krisin, niin siksi loppui
Mä toivon jotain BDSM henkistä.Tuli muuten mieleen että eiks se Damon ollut lupaillut siellä omnassa fanitapahtumassaan uusia JO-kuvia SOON? Sen soon taitaa olla yhtä pitkä kuin Joksujenkin
Oli luvannut joo! Mä rupesin miettiin et käyttettäisiinköhän niitä levyn kannessa tai jotain? Toisaalta Joksuilla ainakin nyt on ollut kiireistä niin sopivaa aikaa on ollut vaikeaa sopiaTuli muuten mieleen että eiks se Damon ollut lupaillut siellä omnassa fanitapahtumassaan uusia JO-kuvia SOON? Sen soon taitaa olla yhtä pitkä kuin Joksujenkin
Olikohan oikeasti ponin kirjoittama vai jonkun sellaisen, joka yritti saada ponin näyttäytymään pahemmalta kuin oli?!No ei kyllä olleet oli eläi..insekaan..misviestejä ja vaikka mitä
Joo voi olla tosiaan, että Joksuilla tuon levynteon takia ei välttämättä ookkaan ollut nyt aikaa mihinkään kuvauksiin vaikka on saattanut olla alunperin suunnitelmissa... Mutta Dn kuvat vois olla kyllä sopivia levynkin kanteenOli luvannut joo! Mä rupesin miettiin et käyttettäisiinköhän niitä levyn kannessa tai jotain? Toisaalta Joksuilla ainakin nyt on ollut kiireistä niin sopivaa aikaa on ollut vaikeaa sopia
No tottakai, sehän on selvää. Se on ihan luonnollinen kiertokulku.Luulen että Kärtsy/Bojan -shippauksessa ollaan aika loppusuoralla. Sen huomaa siitä että vauviksen ketju alkaa hyytymään.
Siis bändistähän kaksi on ihan avoimesti kertonut olevansa parisuhteessa Miten ihmeessä se on linjassa imagosinkkuuden kanssa?Jos nuo suhdehuhut ei ole totta, milä tavalla B voisi viestittää että ne ei ole totta? Joku stoori että "en tapaile ketään" ei ehkä toimisi niin hyvin, se saisi vaan vielä enemmän ihmisiä kiinnostumaan.
S voisi näyttää oikean seurustelukumppaninsa, jos sellainen on, jossain gaalassa. B ei ehkä voi tehdä semmoista edes feikisti, koska bändin imagoon kuuluu se että kaikki jäsenet ovat muka sinkkuja fanien mielikuvissa. Ja on vaikea todistaa että ei ole mitään kumppania.
Joo eikös Damonin fanitapahtuma ollut kesäkuussa sen jälkeen siis kuin olivat nähneet Krisin kanssa Lontoossa? Ovat mahdollisesti puhuneet uusista kuvista ehkä toisesta yhteistyöstä just jos D vaikka ottais uuteen levyyn kuvat? Tiedä tätä ehkä se jossain vaiheessa meille selviääJoo voi olla tosiaan, että Joksuilla tuon levynteon takia ei välttämättä ookkaan ollut nyt aikaa mihinkään kuvauksiin vaikka on saattanut olla alunperin suunnitelmissa... Mutta Dn kuvat vois olla kyllä sopivia levynkin kanteen
Tämäpä. Kris ja Nace on molemmat kertoneet että seurustelevatSiis bändistähän kaksi on ihan avoimesti kertonut olevansa parisuhteessa Miten ihmeessä se on linjassa imagosinkkuuden kanssa?
Samaa mieltä tästä. Tästä olisin mieluusti nähnyt lisääkin kuvamateriaalia.Ymmärrän miksi jotkut ovat tykästyneet heihin, mutta musta Boitsu ja Damon oli silti kuumin miespari.
omg, onks sulla kuvia niistä? ovat varmaan ihana pari
Onkohan B bändin laulajana se kiinnostavin hahmo?Tämäpä. Kris ja Nace on molemmat kertoneet että seurustelevat
Kuka tämä on?Mulla on sellanen olo että sen instatilin takana vois olla se twitterin personofinterest.
Se joka kertoi sen brasilialaisen vahvistaneen että kyllä oli bojan lentokoneessa sadien kanssa. Se on myös monelle vastannut seuranneensa tarkasti jokereitten ja bojanin liikkeitä ja vertaillut niitä sadien olinpaikkoihin. Jakelee "tietoja" yksityisviesteillä kaikille halukaille.Kuka tämä on?
Yleisesti ottaen varmaan kyllä. Tässä oli kuitenkin väite että bändin imagoon kuuluu että kaikki ovat sinkkuja.Onkohan B bändin laulajana se kiinnostavin hahmo?
Onko joku vielä Ksta kiinnostunut?Kenenköhän baby Kärtsällä on sylissä?