vierailija
No ei kyllä olleet oli eläi..insekaan..misviestejä ja vaikka mitäPonit vastusti k ja b shippausta eli järkityyppejä olivat
No ei kyllä olleet oli eläi..insekaan..misviestejä ja vaikka mitäPonit vastusti k ja b shippausta eli järkityyppejä olivat
BoKris on kyl söpö pari.Kyllä! K&B forever!
Onko niistä jompikumpi top ja toinen bottom?Mä shippaan mun vessaharjaa ja vessapaperirullaa keskenään.
Jerestä ja Bojanista puhuttiinBoKris on kyl söpö pari.
Eipä kun Bojanista ja Krisistä.Jerestä ja Bojanista puhuttiin
Ei ole sen lyhenneEipä kun Bojanista ja Krisistä.
Mitä niistä? Molemmilla tyttikset.Jerestä ja Bojanista puhuttiin
Onpas. B&K on aina tarkoittanut BoKrisiä.Ei ole sen lyhenne
Ei oleOnpas. B&K on aina tarkoittanut BoKrisiä.
Ovatkohan tavanneet?Mitä niistä? Molemmilla tyttikset.
Sadie sadut ei kuulu tänneMitä niistä? Molemmilla tyttikset.
BoKris on vanhempi shippi, joten B&K tarkoittaa heitä.Ei ole
omg, onks sulla kuvia niistä? ovat varmaan ihana pariMä shippaan mun vessaharjaa ja vessapaperirullaa keskenään.
No tännehän ne Sadiejutut just kuuluu, mitä sä sekoiletSadie sadut ei kuulu tänne
Sadie todellakin kuuluu tänne! Noi sun harhat ei.Sadie sadut ei kuulu tänne
BoKris 4-everBoKris on vanhempi shippi, joten B&K tarkoittaa heitä.
Enemmän ne tänne kuuluu kuin jotkut kulahtaneet Kärtsä ja Bojan jutut. En ikinä tajunnut sitä shippiä, no en kyllä näitä muitakaan.Sadie sadut ei kuulu tänne
Jaa vauvallekko Sadie-jutuista pitääkin mennä keskustelemaan?Sadie sadut ei kuulu tänne
Ymmärrän miksi jotkut ovat tykästyneet heihin, mutta musta Boitsu ja Damon oli silti kuumin miespari.BoKris 4-ever
Nähtävästi.Jaa vauvallekko Sadie-jutuista pitääkin mennä keskustelemaan?
Boitsua ja Damonia ois kyllä kiva nähdä enempi keskenään, mutta neki jutut loppui ennenkö pääsi ees kunnolla alkuunYmmärrän miksi jotkut ovat tykästyneet heihin, mutta musta Boitsu ja Damon oli silti kuumin miespari.
Ei oo seksiä tässä parissa, siksi jotkut shippimummot siitä tykkääkin.Enemmän ne tänne kuuluu kuin jotkut kulahtaneet Kärtsä ja Bojan jutut. En ikinä tajunnut sitä shippiä, no en kyllä näitä muitakaan.
Joo, harmi.Boitsua ja Damonia ois kyllä kiva nähdä enempi keskenään, mutta neki jutut loppui ennenkö pääsi ees kunnolla alkuun