Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Välillä hirvittää miten paljon olen kertonut itsestäni kaivatulle. Tietää sitä sun tätä. Tai riippuu tietysti miten on tunnistanut viestit. Väärinkäsityksiä ei voi sulkea pois.
Sama, mutta toisaalta luotan kuin vuoreen. Ei todellakaan puhu mun asioita minnekään. Sen vuoksi sekään, jos olisi ketjussa tunnistanut, ei sinänsä haittaa, koska tiedän, ettei ikinä käyttäisi sitä tietoa väärin.
 
vierailija
Sekä siitä että on laittanut itse itsensä siihen tilanteeseen mihin on ja siitä ettei hän kuuntele itseään ja sisäisiä, 100% häntä, tarpeitaan. Hän laiminlyö itseään kaiken muun kustannuksella. Enkä usko hetkeäkään, että hän olisi varsinaisesti onnellinen ja voisi hyvin. Pinnistelee, naamioi ja jaksaa ja jaksaa ja jaksaa vaikkei oikeasti jaksaisi. Ettei vain kukaan läheinen pahoittaisi jotenkin mieltään tai huolestuisi. Häneltä puuttuu terve itserakkaus💔 Näin minun näkemykseni ja intuition mukaan. Totuuttahan en tiedä eikä sitä koskaan voikaan täysin varmaksi tietää kenenkään osalta.
Lisään vielä, että tuo surettaa paljon hänen puolestaan. Ei elämän tarvitsisi mennä niin eikä pitäisi mennä niin. Ei kenenkään, mutta ei varsinkaan hänen. Tahtoisin että hän kokisi elämässä helppoutta, hyvää mieltä, täyttymystä, aitoa iloa ihan joka päivä, että on hyvä, ettei tarvitse peittää oleellisia osia itsestään, tuntea häpeää tai kantaa harteillaan vastuita, jotka eivät tosiasiassa kuulu hänen kantaakseen.
 
vierailija
Lisään vielä, että tuo surettaa paljon hänen puolestaan. Ei elämän tarvitsisi mennä niin eikä pitäisi mennä niin. Ei kenenkään, mutta ei varsinkaan hänen. Tahtoisin että hän kokisi elämässä helppoutta, hyvää mieltä, täyttymystä, aitoa iloa ihan joka päivä, että on hyvä, ettei tarvitse peittää oleellisia osia itsestään, tuntea häpeää tai kantaa harteillaan vastuita, jotka eivät tosiasiassa kuulu hänen kantaakseen.
Kirjoittaisipa kaivattuni minusta noin.
 
vierailija
Jos minuun luotetaan, vastaan luottamukseen luottamuksella. Jos kuulen asiat juoruina, laitan ne eteenpäin. Minun kanssa voi siis aina valita, toimiiko luottamuksen pohjalta vai kuin ventovieras. Jotkut eivät tätä ymmärrä, vaan odottavat minulta lojaaliutta ja luottamusta vaikka eivät ole itse sitä viljelleet.
 
vierailija
Ghostaaminen ei ole luottamusta:
Ei niin. En ole sellaista harrastanut. Joissain tapauksissa pitää "ghostata", kun on ollut ilmeistä, ettei toinen toivo minkäänlaisia yhteydenottoja. Joissain tapauksissa välit nuupahtavat, jos itse lakkaa olemasta aina aloitteellinen osapuoli tai kyllästyy odottelemaan päiväkausia toisen vastauksia. Kun sitten lopettaa kokonaan, niin toisen mielestä se on ghostaamista.
 
vierailija
Oon oikeasti aika ujo tai sulkeunut, en oikein tiedä kummasta on kyse, voin olla näennäissosiaalinen ulkopuolisille, mutta en oikeastaan paljasta sisintä, otan vaan sen sosiaalisen roolin
 
vierailija
En kunnioittanut mielestäsi toivettasi. En osaa kuin moodiin: joko tai, kaikki tai mitään. Ajattelin sinunkin halajavan meitä, kunnon överit mielummin kuin vajarit. Esteitä on liikaa, tiedän. Ja varmuus toisesta on saatava.
 

Yhteistyössä