Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En tavoittele loppuelämän haaveita, koska kukaan ei tulevasta absoluuttisesti tiedä tai tiedä päiviensä määrää. Mitä tavoittelen on elää ja kokea rakkautta ihmisen kanssa, joka on niin rakas että mielelläni näkisin hänet siinä niin kauan kuin elän. Enkä siihen lähde kevyesti tai ajatuksella sen olevan vain väliaikainen kosketus ja parin päivän hauskaa from the get go. Vaan tunteen ja toivon osalta tosissaan, koska rakastaa, on tärkeä, vaalii sydämessään eikä vain kertakaikkiaan halua olla ilman. Jos se kestää loppuelämän, niin mikä sen suurempi lahja. Jos ei, mutta on edes oltu tosissaan ja rakastettu, niin mikä sen suurempi lahja. Eniten surettaa se jos ei edes pääse kääntämään sitä korttia. En haluaisi rakkaudessa jossitella tai jättää tekemättä, vaan katsoa päivä kerrallaan kestääkö ja kukoistaako se.
 
vierailija
Ei olekaan. Mutta siinä tapauksessa minultakaan ei kannata odottaa mitään lojaaliutta. Luottamus vallitsee joko molempiin suuntiin tai sitä ei ole. Jokainen toimii tavallaan, niin hyvässä kuin pahassa. Yleensä muiden kanssa ei tule ongelmia, koska on niin selvää, että kenen kanssa on luottamus ja kenen kanssa ei, ja missä asioissa. Sen sijaan elämässä voi joutua ristiriitaan omien periaatteidensa kanssa ja se vasta kimuranttia on. Pitäisi olla jonkinlaiset periaatteet itselle, jottei ajaudu sisäiseen ristiriitaan. Ne voivat olla todella kuluttavia.
Ok, miten vaan, mun kommentti oli ihan yleisellä tasolla, ja joo, tuollaista voi ja pitää odottaa kumppanilta, mutta ei miltään puolitutuilta henkilöiltä.
 
vierailija
Ei ole enää väylää rakastaa sua H, koetan jättäytyä täältäkin pois. Näin ollen olen vain ilmaa. Tuntuu, ettei kukaan rakasta mua. Sydän muistaa kuitenkin ne pienet hetket, elämän valot. Nyt jään täältäkin, vauva-n jätin jo. Ulkoa näyttää kiillotetulta kuori, sisällä ontto tyhjyys. Jos nähdessämme vielä halaat ja sanot välittäväsi, rakastavasi, uskon sen. Muuten olen vain ilmaa.
 
vierailija
Ei ole enää väylää rakastaa sua H, koetan jättäytyä täältäkin pois. Näin ollen olen vain ilmaa. Tuntuu, ettei kukaan rakasta mua. Sydän muistaa kuitenkin ne pienet hetket, elämän valot. Nyt jään täältäkin, vauva-n jätin jo. Ulkoa näyttää kiillotetulta kuori, sisällä ontto tyhjyys. Jos nähdessämme vielä halaat ja sanot välittäväsi, rakastavasi, uskon sen. Muuten olen vain ilmaa.
Mitä jos Henna ei ole täällä? Eikä tiedä sun kaipaavan.
 
vierailija
Ei ole enää väylää rakastaa sua H, koetan jättäytyä täältäkin pois. Näin ollen olen vain ilmaa. Tuntuu, ettei kukaan rakasta mua. Sydän muistaa kuitenkin ne pienet hetket, elämän valot. Nyt jään täältäkin, vauva-n jätin jo. Ulkoa näyttää kiillotetulta kuori, sisällä ontto tyhjyys. Jos nähdessämme vielä halaat ja sanot välittäväsi, rakastavasi, uskon sen. Muuten olen vain ilmaa.
Kuka h?
 
vierailija
H, jätän sulle hyvästit täällä. Vain IRL enää. Sielläkin vain jos sinä tahdot. Mulla ei ole enää voimia olla täällä. Täysin turhaa täällä kirjoittaa anonyymisti anonyymeille.
 
vierailija
Se on vähän se idea nimettömissä ketjuissa. Muilla välineillä saa sitten suoraa kontaktia ihmisiin.
Nimenomaan eikä välttämättä ollenkaan turhuutta. Mulla ketjuihin avautuminen ainakin palvelee tarkoitusta. On vähän helpompi olla kun voi anonyymisti purkaa erilaisia tuntoja tähän paskarastiin eli tuloksettomaan ja sydämeni särkeneeseen kaipaukseen liittyen.
 

Yhteistyössä