Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
I
Jos minuun luotetaan, vastaan luottamukseen luottamuksella. Jos kuulen asiat juoruina, laitan ne eteenpäin. Minun kanssa voi siis aina valita, toimiiko luottamuksen pohjalta vai kuin ventovieras. Jotkut eivät tätä ymmärrä, vaan odottavat minulta lojaaliutta ja luottamusta vaikka eivät ole itse sitä viljelleet.
Ihme despootti. Ei kukaan ole sulle velvollinen omia asioitaan kertomaan, ja että käytät sitä oikeutuksena sille, että voit laittaa juoruja eteenpäin. Hyi.
 
vierailija
I

Ihme despootti. Ei kukaan ole sulle velvollinen omia asioitaan kertomaan, ja että käytät sitä oikeutuksena sille, että voit laittaa juoruja eteenpäin. Hyi.
Ei olekaan. Mutta siinä tapauksessa minultakaan ei kannata odottaa mitään lojaaliutta. Luottamus vallitsee joko molempiin suuntiin tai sitä ei ole. Jokainen toimii tavallaan, niin hyvässä kuin pahassa. Yleensä muiden kanssa ei tule ongelmia, koska on niin selvää, että kenen kanssa on luottamus ja kenen kanssa ei, ja missä asioissa. Sen sijaan elämässä voi joutua ristiriitaan omien periaatteidensa kanssa ja se vasta kimuranttia on. Pitäisi olla jonkinlaiset periaatteet itselle, jottei ajaudu sisäiseen ristiriitaan. Ne voivat olla todella kuluttavia.
 
vierailija
Lisään vielä, että tuo surettaa paljon hänen puolestaan. Ei elämän tarvitsisi mennä niin eikä pitäisi mennä niin. Ei kenenkään, mutta ei varsinkaan hänen. Tahtoisin että hän kokisi elämässä helppoutta, hyvää mieltä, täyttymystä, aitoa iloa ihan joka päivä, että on hyvä, ettei tarvitse peittää oleellisia osia itsestään, tuntea häpeää tai kantaa harteillaan vastuita, jotka eivät tosiasiassa kuulu hänen kantaakseen.
Suo anteeksi, tämä kaikki vuodatus voisi olla mulle, mutta on täyttä hevonpeetä, että joku, joka väittää tippaakaan välittävänsä on muka kovin huolissaan täällä, mutta ei vaivaudu asiasta sanomaan mulle itselleni. Käymään keskustelua minun kanssani vaan huutrlrr mun asioista turuille ja toreille nimettömänä. En arvosta yhtään. Ps. Valehdellut en ole.
 
vierailija
Ehdin vasta nyt lukemaan viestejä ja toivottamaan hyvät yöt. Toivon monistkin viesteistä ettei ne olis sun ajatuksia. Väsyttää hirmuisesti enkä mitään niin hartaasti toivo kun että voisin nukahtaa ja herätä sun vierestä. Nuku hyvin. ❤🤔
 
vierailija
Minun sydäntäni ei ole kukaan särkenyt, vaan olen itse särkenyt sen omilla mielikuvillani, odotuksillani, haaveillani ym. jotka eivät sitten ole toteutunutkaan. Asioita retrospektiivisesti tarkastellen olen huomannut, että omien kuvitelmien murtuminen sen sydämen särki - silloin kun niin kävi - eivät muiden tekemiset tai tekemättä jättämiset.

En siis ole katkera tai kaunainen kenellekään. Haaveet pitäisi vain osata päivittää aina aika ajoin sellaisiksi, etteivät ne ole mitään tavoittamatonta Disney-hattaraa, vaan jotain, minkä voi jonkun tai joidenkin kanssa toteuttaa. Ehkä elämä sujuu leppoisammin, jos ei tavoittele mitään loppuelämän mittaisia haaveita, vaan jotain pienimuotoisempaa, parin päivän mittaista. Silloin ne eivät pääse kasvamaan liian suuriksi, joten maailma ei romahdakaan, jos haave ei toteudu. Toteutuessaan se kuitenkin antaa elämään iloa ja virtaa pitkäksi aikaa.
 
vierailija
Minun sydäntäni ei ole kukaan särkenyt, vaan olen itse särkenyt sen omilla mielikuvillani, odotuksillani, haaveillani ym. jotka eivät sitten ole toteutunutkaan. Asioita retrospektiivisesti tarkastellen olen huomannut, että omien kuvitelmien murtuminen sen sydämen särki - silloin kun niin kävi - eivät muiden tekemiset tai tekemättä jättämiset.

En siis ole katkera tai kaunainen kenellekään. Haaveet pitäisi vain osata päivittää aina aika ajoin sellaisiksi, etteivät ne ole mitään tavoittamatonta Disney-hattaraa, vaan jotain, minkä voi jonkun tai joidenkin kanssa toteuttaa. Ehkä elämä sujuu leppoisammin, jos ei tavoittele mitään loppuelämän mittaisia haaveita, vaan jotain pienimuotoisempaa, parin päivän mittaista. Silloin ne eivät pääse kasvamaan liian suuriksi, joten maailma ei romahdakaan, jos haave ei toteudu. Toteutuessaan se kuitenkin antaa elämään iloa ja virtaa pitkäksi aikaa.
♥👍🏻 "Ole pienistä hetkistä kiitollinen...".
Nuku hyvin.
 
vierailija
Suo anteeksi, tämä kaikki vuodatus voisi olla mulle, mutta on täyttä hevonpeetä, että joku, joka väittää tippaakaan välittävänsä on muka kovin huolissaan täällä, mutta ei vaivaudu asiasta sanomaan mulle itselleni. Käymään keskustelua minun kanssani vaan huutrlrr mun asioista turuille ja toreille nimettömänä. En arvosta yhtään. Ps. Valehdellut en ole.
No niin eli ei ole sulle, joten turhaan mesoat. Meillä ei ole enää yhteyksiä, joten en laittele viestejä suoraan enkä sen puoleen kyllä usko että hän täällä kävisi. Olen aikanani sanonut monia asioita, joten hän kyllä tietää välittämisestäni, tunteistani häntä kohtaan ja siitä että huolehdin.
 
vierailija
Minun sydäntäni ei ole kukaan särkenyt, vaan olen itse särkenyt sen omilla mielikuvillani, odotuksillani, haaveillani ym. jotka eivät sitten ole toteutunutkaan. Asioita retrospektiivisesti tarkastellen olen huomannut, että omien kuvitelmien murtuminen sen sydämen särki - silloin kun niin kävi - eivät muiden tekemiset tai tekemättä jättämiset.

En siis ole katkera tai kaunainen kenellekään. Haaveet pitäisi vain osata päivittää aina aika ajoin sellaisiksi, etteivät ne ole mitään tavoittamatonta Disney-hattaraa, vaan jotain, minkä voi jonkun tai joidenkin kanssa toteuttaa. Ehkä elämä sujuu leppoisammin, jos ei tavoittele mitään loppuelämän mittaisia haaveita, vaan jotain pienimuotoisempaa, parin päivän mittaista. Silloin ne eivät pääse kasvamaan liian suuriksi, joten maailma ei romahdakaan, jos haave ei toteudu. Toteutuessaan se kuitenkin antaa elämään iloa ja virtaa pitkäksi aikaa.
Jotkut saavat virtaa jostain johon lähdetään asenteella no kattellaan pari päivää. Jotkut taas eivät saa virtaa vaan ovat mieluummin aloittamatta ollenkaan jos ei ole niin vahvoja tunteita pelissä että olisi edes aietta vakavampaan. Mulla kaivattu kyllä särki sydämeni, koska totuus ja ihmismäinen kohtelu on asia, jota saa odottaa, mutta se ei toteutunut. En siis vähättele yhtään tuntemuksiani ajattelemalla että se oli minun odotukseni jotka sydämeni särkivät, vaikka sekin on fakta. Minusta vaan kohtuullisia asioita saa odottaa kanssaihmisiltä ilman että se tarvitsisi kääntää ikään kuin omaksi syyksi ja ajatella että vain omassa ajattelutavassa on vikaa.
 

Yhteistyössä