Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ai oot kirjoitellut ketjuihin, mutta en oo tunnistanut? Eli periaatteessa mun pitäis tietää, mutta oon luullut toiseksi (ja siten valitettavasti myös todennnäköisesti unohtanut. )
Tai luulen, että on tunnistanut jo aikaa sitten ja sen myötä oppinut kohtuullisella todennäköisyydellä tunnistamaan muitakin viestejä. Ei siis mitään ongelmaa, vähän vaan huvittaisi tällainen "rinnakkaiselo".
 
vierailija
Sekä siitä että on laittanut itse itsensä siihen tilanteeseen mihin on ja siitä ettei hän kuuntele itseään ja sisäisiä, 100% häntä, tarpeitaan. Hän laiminlyö itseään kaiken muun kustannuksella. Enkä usko hetkeäkään, että hän olisi varsinaisesti onnellinen ja voisi hyvin. Pinnistelee, naamioi ja jaksaa ja jaksaa ja jaksaa vaikkei oikeasti jaksaisi. Ettei vain kukaan läheinen pahoittaisi jotenkin mieltään tai huolestuisi. Häneltä puuttuu terve itserakkaus Näin minun näkemykseni ja intuition mukaan. Totuuttahan en tiedä eikä sitä koskaan voikaan täysin varmaksi tietää kenenkään osalta.
Miehelle?
 
vierailija
Tai luulen, että on tunnistanut jo aikaa sitten ja sen myötä oppinut kohtuullisella todennäköisyydellä tunnistamaan muitakin viestejä. Ei siis mitään ongelmaa, vähän vaan huvittaisi tällainen "rinnakkaiselo".
Jos joku, jotkut, vaikka 20 ihmistä kirjoittavat viimeisen 15 minuutin aikana "hyvää yötä", niin sinäkö tiiät mikä niistä -jos mikään, on kaivatultasi?
 

Yhteistyössä