vierailija
Minusta on typerää edes yrittää luoda mitään sääntöjä yleisiin keskusteluihin. Ei niitä tulla ikinä kuitenkaan noudattamaan.Olen tarkka säännöistä kyllä ja niitä rikotaan joka paikassa
Minusta on typerää edes yrittää luoda mitään sääntöjä yleisiin keskusteluihin. Ei niitä tulla ikinä kuitenkaan noudattamaan.Olen tarkka säännöistä kyllä ja niitä rikotaan joka paikassa
En mittaa näitä millään kuunteluilla. tms. Kuten sanoinkin, kyse on lähinnä siitä kuka ketäkin kiinnostaa eniten henkilönä. Sitten ne seuralaisetkin voi sitä kautta kiinnostaa enemmän. Tykkään Trafikista, se on hyvä collab, mutta Joost henkilönä herätti huomion kunnolla vasta kun olivat kaikki Joksujen kanssa yhteiskuvassa. Toisilla varmaan sitten toisinpäin.Tietysti henkilökohtaisesti voit olla eri mieltä. Ei se kuitenkaan tee siitä suuremmassa mittakaavassa totta. En tiedä yhtään tapausta, jossa B:n kanssa näkyminen olisi nostanut henkilön suosiota, seuraamista tai kuunteluita. K:n kohdalla näitä on monia tapauksia. B itse suurimpana esimerkkinä.
Ja täällä itketään, jos vähän vihjaakin jonkun shipin suuntaan, Ihan yhtä ahdasmielinen ketju tullut tästä kuin muistakin.No niinpä, kun aikuiset ihmiset ei kestä jos joku on eri mieltä asioista, niin pitää häivyttää ne näkyvistä. Emo-ketjussa ei saa puhua päähenkilöiden suhteista muihin ihmisiin, JO ketjussa saa, mutta ei saa esittää kritiikkiä heitä kohtaan, täällä ilmeisesti sitten saa kumpaakin. Näin olen ymmärtänyt.
Mulle kyllä riittää! Bojan on hurmaava ja lahjakas nuorimies. Uskon, että seuraan häntä niin kauan kun henki minussa pihisee.B yksin on aika mitäänsanomaton tapaus. Näkeehän sen jo suosiosta. Suurimmat huomiot on saanut K:n kautta, sitten D:n ja nyt S:n. Tietysti hänen ulkonäköään ihastellaan, mutta ei se ihan yksin riitä.
Kiitos ymmärtämisestä Omaa mielipidettä yritin tosiaan vaan tuoda esille, en yleistää kaikkiin.Ja hän puhui siitä, että B tekee hänelle ihmiset kiinnostavammaksi. Vänkäät turhaan asian vierestä.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että miksi realistinen keskustelu koetaan jotenkin niin suurena ankeutuksena, että se vaikuttaa toisten shippaukseen ja mielialaan? Ennenkuin joku särähtää tähän jotakin, niin sitä realistista keskustelua on monentasoista ja esim. haukkuminen ei kuulu tähän kategoriaan.Itse olen sanonut vauvallakin negatiivisia huomioita ja vielä viime kesällä ne oli sallitumpia ja niistä virisi oikeata keskustelua. En tosin enää aikoihin ole sinne edes kirjoitellut. Muuttuiko tämäkin sitten uuden paatin myötä että kaikki keskustelu mielipiteistä on kiellettyä ja pitää vaan kompata toisia ihkuposihötössä kelluen?
Kummallista vaan että tarvitaan kaksi paikkaa (tai vieläkin useampi) missä keskustella aiheesta ja toiseen kirjoitella tietynlaisia ja toiseen toisenlaisia ja sitten suuri osa ramppaa kaikissa lukemassa ja kirjoittelemassa niitä. Monesti on käynyt niin että en voi muistaa missä näistä palstoista on ollut mikäkin juttu. Tehtiinkö tämä vaan sen vähemmistön takia jonka silmiin sattuu lukea mitään muuta kuin positiivista?
Jos B:n kiinnostavuutta arvioi vain ulkonäön tai nykyisen some-preesensin perusteella, ei ehkä niin kiinnostava olekaan, eikä tietenkään kaikkien mielestä tarvitsekaan olla. Minulle kiinnostavaksi hänet tekee se, miten monia puolia hänestä löytyy. On se suloinen, helposti innostuva, hurmaavasti hymyilevä ja lapsenomainen Bojan, sitten on se upeaääninen, karismaattinen lavaesiintyjä, ja sokerina pohjalla se lahjakas ja herkkä taiteilija, taidokas sanoittaja ja säveltäjä. Kaupan päälle tulevat vielä erinomainen kielitaito ja urheilullisuuskin. Ei tällaista kokonaisuutta ole vielä muualla vastaan tullut.B yksin on aika mitäänsanomaton tapaus. Näkeehän sen jo suosiosta. Suurimmat huomiot on saanut K:n kautta, sitten D:n ja nyt S:n. Tietysti hänen ulkonäköään ihastellaan, mutta ei se ihan yksin riitä.
Tää on vain sun mielipitees. Me kaikki nähdään asiat niin eri tavalla.B yksin on aika mitäänsanomaton tapaus. Näkeehän sen jo suosiosta. Suurimmat huomiot on saanut K:n kautta, sitten D:n ja nyt S:n. Tietysti hänen ulkonäköään ihastellaan, mutta ei se ihan yksin riitä.
Tämä ja on varsin tekopyhää, koska B ja S:kin on shippausta niin kauan kuin sitä ei ole vahvistettu luotettavasta lähteestäJa täällä itketään, jos vähän vihjaakin jonkun shipin suuntaan, Ihan yhtä ahdasmielinen ketju tullut tästä kuin muistakin.
Näin mäkin ajattelin vuoden ajan, kunnes jotain tapahtui. Hurmaava ja lahjakas Bojan edelleenkin on, mutta en elä enää hänen suhteensa pilvilinnoissa, vaan jotenkin olen alkanut näkemään hänen tavallisuutensa ja sen että jotakin sellaista suurempaa hänestä puuttuu, jotta hän löisi itsensä läpi ”suuremmassa mittakaavassa”. Eikä tähän ole mikään tarvekaan, koska myös pienille indie bändeille tulee aina olemaan omat faninsa.Mulle kyllä riittää! Bojan on hurmaava ja lahjakas nuorimies. Uskon, että seuraan häntä niin kauan kun henki minussa pihisee.
Nää perustaa aina uuden, kun jossain ilmenee kritiikkiä kultapoikia kohtaan. Sitten ne ihmettelee suureen ääneen, että "jos on jotain muuta kommenttia kuin positiivista oot heti ankeuttaja tai trolli". Eli muuta kommenttia kuin positiivista saa esittää vain Käärijää kohtaan. Näinhän tää on aina mennyt.Monta Joksu ketjua oikein tarvitsette? Täällä, Puutarhassa ja Joksuketjussa samat muutamat ihmiset jauhaa samoista asioista päivästä toiseen. Yksi ketju aina hiljenee kun toisessa alkaa keskustelu..
Tämä Siksi oon edelleen koukussa näihin ketjuihin. En niinkään enää Koon tai JO:n takia vaan psykologisista syistä. Kiva seurata että miten tämä tästä vielä kehittyy.No niinpä, kun aikuiset ihmiset ei kestä jos joku on eri mieltä asioista, niin pitää häivyttää ne näkyvistä. Emo-ketjussa ei saa puhua päähenkilöiden suhteista muihin ihmisiin, JO ketjussa saa, mutta ei saa esittää kritiikkiä heitä kohtaan, täällä ilmeisesti sitten saa kumpaakin. Näin olen ymmärtänyt.
Ihana mummo.Tää on kuulemma Sn mummon youtube kanava ja ainakin sillä on video Sn pikkusiskosta laulamassa kun se on ollut pieni. No anyway, pointti oli että tää mummo on JOsubsien tilaaja
Asia on juuri näin. Sitäpaitsi mitä tiukemmat säännöt, niin sitä hauskempaa on trolleista (oikeista sellaisista) rikkoa niitä.Minusta on typerää edes yrittää luoda mitään sääntöjä yleisiin keskusteluihin. Ei niitä tulla ikinä kuitenkaan noudattamaan.
En kestä! Ihana mummo! Eiköhän tää ollu viiminen naula arkkuun, kun mummo seuraa JOsubsia.Tää on kuulemma Sn mummon youtube kanava ja ainakin sillä on video Sn pikkusiskosta laulamassa kun se on ollut pieni. No anyway, pointti oli että tää mummo on JOsubsien tilaaja
Ai siellä on jo S:n sukulaisia seuraamassa Joksujen touhuja. No mikäs siinä mikäli kyseessä oikeesti on S:n mummoTää on kuulemma Sn mummon youtube kanava ja ainakin sillä on video Sn pikkusiskosta laulamassa kun se on ollut pieni. No anyway, pointti oli että tää mummo on JOsubsien tilaaja
Tuliko Bojanista nyt ihan oikeasti Amerikan vävypoika? 🥲Tää on kuulemma Sn mummon youtube kanava ja ainakin sillä on video Sn pikkusiskosta laulamassa kun se on ollut pieni. No anyway, pointti oli että tää mummo on JOsubsien tilaaja
No tuskin on, älä edes yritäTää on kuulemma Sn mummon youtube kanava ja ainakin sillä on video Sn pikkusiskosta laulamassa kun se on ollut pieni. No anyway, pointti oli että tää mummo on JOsubsien tilaaja
Taasko sä oot täällä? Jos nää ei miellytä miksi edes luet tätä keskustelua?No tuskin on, älä edes yritä
No; todista ettei ole. Ai et pysty.. onhan se B voinut ameriikan reissullansa tavata noita sukulaisiaNo tuskin on, älä edes yritä
Ei nyt kyllä vaikuta ihan oikealta ja jos rupeavat suuntaamaan tonnepäin niin itse keksin kyllä muuta fanitettavaa sittenTuliko Bojanista nyt ihan oikeasti Amerikan vävypoika? 🥲
On vuonna 2011 perustettu tili että ei mikään tänä vuonna trollaustarkoituksessa tehty.No tuskin on, älä edes yritä
Voisit keksiä jo nyt ja painua pois täältä.Ei nyt kyllä vaikuta ihan oikealta ja jos rupeavat suuntaamaan tonnepäin niin itse keksin kyllä muuta fanitettavaa sitten