Suomen Yleisradiossa niin huonot liksat et toimittaja joutuu myymään pikkareitaan

Kait ne oli pesemättömät?

-nnuuhh-
Pekka oli tuosta pesemättömyydestä vakuuttunut, koska muuten tuhatkymmenen euroa pikkareista on vähän yläkanttiin. Ne oli pakattu aromit säilyttävään lasipurkkiin.

vierailija
Harmi vaan, että tuo sumna ei auttanut siihen tilipussin kokoon mitenkään. Rahat meni hyväntekeväisyyteen, eikä auttanut naisparan taloutta yhtään.
1010€ meni Suomen mieleterveystyön tukemiseen. Orpon hallitus leikkasi ison summan mm. Mieli ry:n vuosibudjetista. Jos hätä on suuri, älkää vitsailko vakavilla asioilla vaan hakekaa ammattiapua, jos sellaista vielä on saatavilla.
Ketjun otsikko on harhaanjohtava kuten yleensä. On olemassa hyvää ja huonoa huumoria ja jotain myös siltä väliltä. Hyvä huumori tuo hyvä mielen, ja auttaa eteenpäin elämässä.

vierailija
Pikkuhousujen myyntihinta 1.010 € meni Suomen mieleterveystyön tukemiseen. Orpon hallitus leikkasi ison summan mm. Mieli ry:n vuosibudjetista. Jos hätä on suuri, älkää vitsailko vakavilla asioilla vaan hakekaa ammattiapua, jos sellaista vielä on saatavilla.
Ketjun otsikko on harhaanjohtava kuten yleensä. On olemassa hyvää ja huonoa huumoria ja jotain myös siltä väliltä. Hyvä huumori tuo hyvän mielen, ja auttaa eteenpäin elämässä.

1010€ meni Suomen mieleterveystyön tukemiseen. Orpon hallitus leikkasi ison summan mm. Mieli ry:n vuosibudjetista. Jos hätä on suuri, älkää vitsailko vakavilla asioilla vaan hakekaa ammattiapua, jos sellaista vielä on saatavilla.
Ketjun otsikko on harhaanjohtava kuten yleensä. On olemassa hyvää ja huonoa huumoria ja jotain myös siltä väliltä. Hyvä huumori tuo hyvä mielen, ja auttaa eteenpäin elämässä.
Miksi valtion pitäisi maksaa euroakaan yhdenkään yhdistyksen budjetista? Kuinka suuri summa olisi sopiva annettavaksi vuosittain Kuhmon kalamiehet ry:n toimintaan?

SInullekin tekisi hyvää hakea ammattiapua mielenterveysongelmiisi.
MIeli ry ei annan ammattiapua. Muutenkin minun pitäisi tuntea olevani avun tarpeessa ja se on tällä hetkellä mahdotonta, tunnen näet olevani enemmän järjissäni kuin 95% vierailijoista....
Ylen toimittajien mielentilasta en sano mitään, jotta eivät itke pikkareitaan märiksi...

Viimeksi muokattu:
vierailija
MIeli ry ei annan ammattiapua. Muutenkin minun pitäisi tuntea olevani avun tarpeessa ja se on tällä hetkellä mahdotonta, tunnen näet olevani enemmän järjissäni kuin 95% vierailijoista....
Ylen toimittajien mielentilasta en sano mitään, jotta eivätt itke pikkareitaan märiksi...
Se, että sinä tunnet olevasi järjissäsi olevaksi, ei kerro mitään totuudesta. Kyllähän sinun juttujesi perusteella kuka tahansa täällä tajuaa, että olet vähän päästä pipi.

vierailija
Se, että sinä tunnet olevasi järjissäsi olevaksi, ei kerro mitään totuudesta. Kyllähän sinun juttujesi perusteella kuka tahansa täällä tajuaa, että olet vähän päästä pipi.
Olen samaa mieltä. Ihminen vain kieltää viimeiseen asti tilansa, ja perhe ja muu lähipiiri usein mahdollistaa sairaan elämäntyylin. Nettiaddiktio on sairaus muiden riippuvuuksien joukossa. Jotkut pelaavat nettipeleillä itsensä ulosottoon.
Siementäjä on koukussa nuoriin naisiin, jotka eivät vielä ole aikuisten maailmassa.
Siinä iässä on herkkä vaikutteille. Olen aikuisiällä ollut ihmeissäni miksi olin nuorena naisena niin sinisilmäinen ja kaikkien miesten suosiossa.
Selityksiä on paljon. Siihen maailman aikaan ei ollut internettiä.
Äitini suvun puolella oli paljon tyyppisiäni naisia. Yksiheistä koki karun kohtalon, josta uutisoidaan joskus vieläkin. Jos liikkuu nykyään maailmalla, kannattaa olla mahdollisimman vaatimattoman ja vähävaraisen näköinen. Louis Vuitton laukkuineen hepastelijaparat. Te olette paras mahdollinen saalis pitkäkyntisille.
Huomasin Helsingin Uutiset-lehteä netissä selatessani, että firma on avannut liikkeen Espalla vähin äänin. Ehkä Suomen parhaiten tienaavat vihdoin keksivät mihin upottavat Wolt-kuskien selkänahoista repimänsä rahat.

vierailija
Jos liikkuu nykyään maailmalla, kannattaa olla mahdollisimman vaatimattoman ja vähävaraisen näköinen. Louis Vuitton laukkuineen hepastelijaparat. Te olette paras mahdollinen saalis pitkäkyntisille.
Tämä on ihan totta, mutta ei tarvitse mennä edes "maailmalle". Ihan Helsingissä liikkuessa saattaa teinijengit tulla varastamaan merkkivaatteet päältä. Kannattaa siis tehdä niin kuin minä ja käyttää vain kirpparivaatteita.

Olen samaa mieltä. Ihminen vain kieltää viimeiseen asti tilansa, ja perhe ja muu lähipiiri usein mahdollistaa sairaan elämäntyylin. Nettiaddiktio on sairaus muiden riippuvuuksien joukossa. Jotkut pelaavat nettipeleillä itsensä ulosottoon.
Siementäjä on koukussa nuoriin naisiin, jotka eivät vielä ole aikuisten maailmassa.
Siinä iässä on herkkä vaikutteille. Olen aikuisiällä ollut ihmeissäni miksi olin nuorena naisena niin sinisilmäinen ja kaikkien miesten suosiossa.
Selityksiä on paljon. Siihen maailman aikaan ei ollut internettiä.
Äitini suvun puolella oli paljon tyyppisiäni naisia. Yksiheistä koki karun kohtalon, josta uutisoidaan joskus vieläkin. Jos liikkuu nykyään maailmalla, kannattaa olla mahdollisimman vaatimattoman ja vähävaraisen näköinen. Louis Vuitton laukkuineen hepastelijaparat. Te olette paras mahdollinen saalis pitkäkyntisille.
Huomasin Helsingin Uutiset-lehteä netissä selatessani, että firma on avannut liikkeen Espalla vähin äänin. Ehkä Suomen parhaiten tienaavat vihdoin keksivät mihin upottavat Wolt-kuskien selkänahoista repimänsä rahat.
Tässä sinulle kadehdittavaksi nuori (16 vuotta) Louis Vuitton-ambassadeur Hyein (Lee Hye-In = 이혜인) Koreasta. Iästään huolimatta on ehtinyt ansaita jo muutaman miljoonan ja hänet on palkittu moneen kertaan ryhmänsä (New Jeans) mukana.

Yhteistyössä