Se, että sinä tunnet olevasi järjissäsi olevaksi, ei kerro mitään totuudesta. Kyllähän sinun juttujesi perusteella kuka tahansa täällä tajuaa, että olet vähän päästä pipi.
Olen samaa mieltä. Ihminen vain kieltää viimeiseen asti tilansa, ja perhe ja muu lähipiiri usein mahdollistaa sairaan elämäntyylin. Nettiaddiktio on sairaus muiden riippuvuuksien joukossa. Jotkut pelaavat nettipeleillä itsensä ulosottoon.
Siementäjä on koukussa nuoriin naisiin, jotka eivät vielä ole aikuisten maailmassa.
Siinä iässä on herkkä vaikutteille. Olen aikuisiällä ollut ihmeissäni miksi olin nuorena naisena niin sinisilmäinen ja kaikkien miesten suosiossa.
Selityksiä on paljon. Siihen maailman aikaan ei ollut internettiä.
Äitini suvun puolella oli paljon tyyppisiäni naisia. Yksiheistä koki karun kohtalon, josta uutisoidaan joskus vieläkin. Jos liikkuu nykyään maailmalla, kannattaa olla mahdollisimman vaatimattoman ja vähävaraisen näköinen. Louis Vuitton laukkuineen hepastelijaparat. Te olette paras mahdollinen saalis pitkäkyntisille.
Huomasin Helsingin Uutiset-lehteä netissä selatessani, että firma on avannut liikkeen Espalla vähin äänin. Ehkä Suomen parhaiten tienaavat vihdoin keksivät mihin upottavat Wolt-kuskien selkänahoista repimänsä rahat.