K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tietysti henkilökohtaisesti voit olla eri mieltä. Ei se kuitenkaan tee siitä suuremmassa mittakaavassa totta. En tiedä yhtään tapausta, jossa B:n kanssa näkyminen olisi nostanut henkilön suosiota, seuraamista tai kuunteluita. K:n kohdalla näitä on monia tapauksia. B itse suurimpana esimerkkinä.
En mittaa näitä millään kuunteluilla. tms. Kuten sanoinkin, kyse on lähinnä siitä kuka ketäkin kiinnostaa eniten henkilönä. Sitten ne seuralaisetkin voi sitä kautta kiinnostaa enemmän. Tykkään Trafikista, se on hyvä collab, mutta Joost henkilönä herätti huomion kunnolla vasta kun olivat kaikki Joksujen kanssa yhteiskuvassa. Toisilla varmaan sitten toisinpäin.
 
vierailija
No niinpä, kun aikuiset ihmiset ei kestä jos joku on eri mieltä asioista, niin pitää häivyttää ne näkyvistä. Emo-ketjussa ei saa puhua päähenkilöiden suhteista muihin ihmisiin, JO ketjussa saa, mutta ei saa esittää kritiikkiä heitä kohtaan, täällä ilmeisesti sitten saa kumpaakin. Näin olen ymmärtänyt.
Ja täällä itketään, jos vähän vihjaakin jonkun shipin suuntaan, Ihan yhtä ahdasmielinen ketju tullut tästä kuin muistakin.
 
vierailija
Itse olen sanonut vauvallakin negatiivisia huomioita ja vielä viime kesällä ne oli sallitumpia ja niistä virisi oikeata keskustelua. En tosin enää aikoihin ole sinne edes kirjoitellut. Muuttuiko tämäkin sitten uuden paatin myötä että kaikki keskustelu mielipiteistä on kiellettyä ja pitää vaan kompata toisia ihkuposihötössä kelluen?

Kummallista vaan että tarvitaan kaksi paikkaa (tai vieläkin useampi) missä keskustella aiheesta ja toiseen kirjoitella tietynlaisia ja toiseen toisenlaisia ja sitten suuri osa ramppaa kaikissa lukemassa ja kirjoittelemassa niitä. Monesti on käynyt niin että en voi muistaa missä näistä palstoista on ollut mikäkin juttu. Tehtiinkö tämä vaan sen vähemmistön takia jonka silmiin sattuu lukea mitään muuta kuin positiivista?
Mä en ole ikinä ymmärtänyt sitä, että miksi realistinen keskustelu koetaan jotenkin niin suurena ankeutuksena, että se vaikuttaa toisten shippaukseen ja mielialaan? Ennenkuin joku särähtää tähän jotakin, niin sitä realistista keskustelua on monentasoista ja esim. haukkuminen ei kuulu tähän kategoriaan.
 
vierailija
B yksin on aika mitäänsanomaton tapaus. Näkeehän sen jo suosiosta. Suurimmat huomiot on saanut K:n kautta, sitten D:n ja nyt S:n. Tietysti hänen ulkonäköään ihastellaan, mutta ei se ihan yksin riitä.
Jos B:n kiinnostavuutta arvioi vain ulkonäön tai nykyisen some-preesensin perusteella, ei ehkä niin kiinnostava olekaan, eikä tietenkään kaikkien mielestä tarvitsekaan olla. Minulle kiinnostavaksi hänet tekee se, miten monia puolia hänestä löytyy. On se suloinen, helposti innostuva, hurmaavasti hymyilevä ja lapsenomainen Bojan, sitten on se upeaääninen, karismaattinen lavaesiintyjä, ja sokerina pohjalla se lahjakas ja herkkä taiteilija, taidokas sanoittaja ja säveltäjä. Kaupan päälle tulevat vielä erinomainen kielitaito ja urheilullisuuskin. Ei tällaista kokonaisuutta ole vielä muualla vastaan tullut.
 
vierailija
Mulle kyllä riittää! Bojan on hurmaava ja lahjakas nuorimies. Uskon, että seuraan häntä niin kauan kun henki minussa pihisee.
Näin mäkin ajattelin vuoden ajan, kunnes jotain tapahtui. Hurmaava ja lahjakas Bojan edelleenkin on, mutta en elä enää hänen suhteensa pilvilinnoissa, vaan jotenkin olen alkanut näkemään hänen tavallisuutensa ja sen että jotakin sellaista suurempaa hänestä puuttuu, jotta hän löisi itsensä läpi ”suuremmassa mittakaavassa”. Eikä tähän ole mikään tarvekaan, koska myös pienille indie bändeille tulee aina olemaan omat faninsa.
-eri
 
vierailija
Monta Joksu ketjua oikein tarvitsette? Täällä, Puutarhassa ja Joksuketjussa samat muutamat ihmiset jauhaa samoista asioista päivästä toiseen. Yksi ketju aina hiljenee kun toisessa alkaa keskustelu..
Nää perustaa aina uuden, kun jossain ilmenee kritiikkiä kultapoikia kohtaan. Sitten ne ihmettelee suureen ääneen, että "jos on jotain muuta kommenttia kuin positiivista oot heti ankeuttaja tai trolli". Eli muuta kommenttia kuin positiivista saa esittää vain Käärijää kohtaan. Näinhän tää on aina mennyt.
 
vierailija
No niinpä, kun aikuiset ihmiset ei kestä jos joku on eri mieltä asioista, niin pitää häivyttää ne näkyvistä. Emo-ketjussa ei saa puhua päähenkilöiden suhteista muihin ihmisiin, JO ketjussa saa, mutta ei saa esittää kritiikkiä heitä kohtaan, täällä ilmeisesti sitten saa kumpaakin. Näin olen ymmärtänyt.
Tämä👌 Siksi oon edelleen koukussa näihin ketjuihin. En niinkään enää Koon tai JO:n takia vaan psykologisista syistä. Kiva seurata että miten tämä tästä vielä kehittyy.
 
vierailija
Tää on kuulemma Sn mummon youtube kanava ja ainakin sillä on video Sn pikkusiskosta laulamassa kun se on ollut pieni. No anyway, pointti oli että tää mummo on JOsubsien tilaaja :D

 
vierailija
vierailija
vierailija
Mulle Bojan vaikuttaa paljon samalta kuin meidän oma Robin. Omassa maassaan varsinkin nuorten teinien ihailema, ja sitten tuli aikuistuessa halu "valloittaa maailma" jatkamalla samaa, mutta sitten kansainvälisellä kentällä se "karisma" ei ole enään riittävää kannattelemaan musiikkia. Ja musiikki on molemmilla liian tavallista ja massaan hukkuvaa kantaakseen itse itseään maan rajojen ulkopuolella. Täällä kotona melkein kaikki Robinin julkaisut yltää hiteiksi, mutta kansaivälistymisyritykset kuihtuu jatkuvasti pois. Samoin Bojanin suosio, ja sen mukana JO, viisujen jälkeen kuihtuu pois kaikissa maissa paitsi Suomessa ja Slovenia+Serbia.

Bojan kilpailee periaatteessa K-pop-yhtyeiden nokkamiehiä vastaan länsi-Euroopassa, ja sitä taistoa ei helpolla voiteta.
 

Yhteistyössä