K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos S huhut pitää paikkansa, kauankohan Jokerit on vielä koossa? Etenkin jos suosio jää nykytasolla. Itse veikkaan että 2025 kevään jälkeen jäävät määrittelemättömälle tauolle. B muuttaa Jenkkeihin kokeilemaan siipiään näyttelemisessä, luomaan suhteita ja tietty olemaan lähellä S:ä. Kris kokeilee soolouraa, Jure lähtee moottoripyörällä kiertelemään, Nace perustaa perheen ja Jan soittelee paikallisbändeissä. Sitten jossain 2033 Viisujen prepartyissa tekevät comebackin.
Voihan se näinkin mennä. Jotenkin minulla on tunne että tällä hetkellä B:ta ei nämä bändihommat ja promot yms. niin paljon kiinnosta. Voi johtua väsymyksestä, turtumisesta rutiineihin tai sitten S:sta, mutta joku on minusta muuttunut.
 
vierailija
No kuulopuheiden mukaan pidettiin varmana sitäkin, että JO yöpyivät Pöyhösillä, vaikka vain illanvietosta siellä on todisteita. Näköjään vain k ja b liittyviin kuulopuheisiin luotetaan, muttei muihin.
Melkoista yleistämistä. Kuka luottaa, kuka ei, eikä se muutenkaan noin suoraviivaista ole. Mutta näistä kahdesta kuulopuheesta uskottavampana ja todennäköisempänä pitäisin silti fanikunnassa nimeltäkin tunnetun henkilön kertomusta, jossa hänen ystävänsä (joka tarvittaessa varmasti vahvistaisi oman osuutensa) on kuullut tiedon suoraan Janilta, yhdeltä oletetuista yöpyjistä. On myös helpompi todistaa oikeaksi (tai toisaalta osoittaa valheeksi) konkreettinen tapahtuma, kuten yöpyminen jossain, kuin esimerkiksi anonyymin fanin väite siitä, mitä joku on hänen kaverinsa veljelle sanonut.
 
vierailija
Joo, S ja B eivät ehkä kauan jaksa reissaamista. Toisen on muutettava ja se on ilman muuta Bojan. Uskon, että USA häntä kiinnostaa muutenkin. Slovenia on liian pieni.
Miksei jaksaisi? Sadiehan reissaa töittenkin takia jatkuvasti Euroopan ja Yhdysvaltojen väliä. Etäsuhdetta elää myös Kris, ja on se Nacekin ollut pitkät pätkät kumppaninsa luota pois kun alkuvuodesta oli ensin lontoo, sitten kuukausi kiertuetta, ja pienen tauon jälkeen vielä tiivis Hampurin aika. Miksi juuri b ja s ei pystyisi tähän?
 
vierailija
Jos S huhut pitää paikkansa, kauankohan Jokerit on vielä koossa? Etenkin jos suosio jää nykytasolla. Itse veikkaan että 2025 kevään jälkeen jäävät määrittelemättömälle tauolle. B muuttaa Jenkkeihin kokeilemaan siipiään näyttelemisessä, luomaan suhteita ja tietty olemaan lähellä S:ä. Kris kokeilee soolouraa, Jure lähtee moottoripyörällä kiertelemään, Nace perustaa perheen ja Jan soittelee paikallisbändeissä. Sitten jossain 2033 Viisujen prepartyissa tekevät comebackin.
Mä luulen myös että tämänsuuntaisesti käy. Tykkään itse JO:sta paljon ja toivon heille menestystä, mutta samalla uskon, että uran huippu on nähty eikä suosio tästä enää kasva (vaan valitettavasti ehkä päin vastoin). Ja en usko, että kukaan heistä, Boitsu vähiten, jää pelkkää Sloveniaa kiertämään ja satunnaisia maita Euroopassa. Lisäksi vielä parisuhde- ja mahdolliset perhellistymiskuviot suurella osalla bändiä päälle.
Hoitavat tänä ja ensi vuonna uuden levyn ja siihen liittyvät kiertueet ja ehkä kesän festarikeikkoja ja sitten se valitettavasti on bye bye.
 
vierailija
Miksei jaksaisi? Sadiehan reissaa töittenkin takia jatkuvasti Euroopan ja Yhdysvaltojen väliä. Etäsuhdetta elää myös Kris, ja on se Nacekin ollut pitkät pätkät kumppaninsa luota pois kun alkuvuodesta oli ensin lontoo, sitten kuukausi kiertuetta, ja pienen tauon jälkeen vielä tiivis Hampurin aika. Miksi juuri b ja s ei pystyisi tähän?
Ja Krishän on elänyt etäsuhdetta pitkään toki ei tiedetä millainen suhde heillä tällä hetkellä on mutta oletettavasti hyvä jos olivat JC:n keikallakin vastikään kun Kris oli Lontoossa.
 
vierailija
Mä luulen myös että tämänsuuntaisesti käy. Tykkään itse JO:sta paljon ja toivon heille menestystä, mutta samalla uskon, että uran huippu on nähty eikä suosio tästä enää kasva (vaan valitettavasti ehkä päin vastoin). Ja en usko, että kukaan heistä, Boitsu vähiten, jää pelkkää Sloveniaa kiertämään ja satunnaisia maita Euroopassa. Lisäksi vielä parisuhde- ja mahdolliset perhellistymiskuviot suurella osalla bändiä päälle.
Hoitavat tänä ja ensi vuonna uuden levyn ja siihen liittyvät kiertueet ja ehkä kesän festarikeikkoja ja sitten se valitettavasti on bye bye.
No katsotaan miten käy voitte aivan hyvin olla väärässäkin tämän asian suhteen
 
vierailija
Miksei jaksaisi? Sadiehan reissaa töittenkin takia jatkuvasti Euroopan ja Yhdysvaltojen väliä. Etäsuhdetta elää myös Kris, ja on se Nacekin ollut pitkät pätkät kumppaninsa luota pois kun alkuvuodesta oli ensin lontoo, sitten kuukausi kiertuetta, ja pienen tauon jälkeen vielä tiivis Hampurin aika. Miksi juuri b ja s ei pystyisi tähän?
Tarkemmin ajatellen, oikeassa olet.
 
vierailija
Kyselin tuossa aamupäivällä osaako Kris laulaa ihan siksi, että voisiko Jok
Toisaalta taas en usko että Kris soolouraa kokeilee koska on monta kertaa sanonut ettei halua olla Bojanin tilalla koska suurin osa paineista on hänellä. Itse näkisin Krisin ehkä enemmän jossain malliuralla jos/kun Joksut joskus tauolle jäävät
Kyselin tämän takia aamupäivällä, osaako Kris kunnolla laulaa. Jäin nimittäin miettimään sitä, että voisiko Joksut toimia neljällä jäsenellä, jos Amerikka ja S. houkuttelisi B:ta liikaa. Ehkä silloin voisi Joksut bändinä Balkanin alueella paikallisesti, mutta sen suuremmin Euroopan saisi varmaan unohtaa.
 
vierailija
Toisaalta taas en usko että Kris soolouraa kokeilee koska on monta kertaa sanonut ettei halua olla Bojanin tilalla koska suurin osa paineista on hänellä. Itse näkisin Krisin ehkä enemmän jossain malliuralla jos/kun Joksut joskus tauolle jäävät
Kris sanoi itse jossain haastattelussa että voisi laulaa enemmän sitten soolouralla kun kysyttiin aikooko laulaa bändissä enemmän. Lisäsi sitten heti että joskus tulevaisuudessa. Mutta miettinyt on näköjään asiaa ainakin joskus mielessään..
 
vierailija
Mutta toistuuhan se sinunkin väitteesi ja mielikuvasi muuttumattomana kuukaudesta toiseen. Miten se on eri asia?
Olen eri, mutta vaihteleva keskustelu tilanteen mukaan on ihan eri juttu, kuin jankata kuukausikaupalla sitä miten joku on hyväksikäyttäjä, tekipä ihan mitä hyvänsä. Mielenkiintoista nyt ois esim. pohtia tuota Sadie-asiaa mutta mä en ainakaan jaksa lukea, kun se sama vanha levy lähtee välittömästi joillain pyörimään ja sitä jankkausta sitten riittää.
 
vierailija
Kyselin tuossa aamupäivällä osaako Kris laulaa ihan siksi, että voisiko Jok

Kyselin tämän takia aamupäivällä, osaako Kris kunnolla laulaa. Jäin nimittäin miettimään sitä, että voisiko Joksut toimia neljällä jäsenellä, jos Amerikka ja S. houkuttelisi B:ta liikaa. Ehkä silloin voisi Joksut bändinä Balkanin alueella paikallisesti, mutta sen suuremmin Euroopan saisi varmaan unohtaa.
Vaikka Kris osaisi riittävän hyvin laulaa niin en usko että hän suostuisi B:n tilalle tulemaan laulajaksi kuten on monta kertaa todennutkin.
 
vierailija
Eiköhän Joost ollut samassa bussissa koska joku Jodelissa sanoi nähneensä hänet Ruissin jatkoilla Turussa. Joksuilla sen sijaan ollut aikainen lento takaisin kotiin, joten tuskin kovin kauaa ovat jatkoilla voineet olla.
Oli se siellä. Jatkoilta Samppalinnassa oli tiktokissa yhteiskuvia Joostin kanssa ja Afrolyon näkyi jossain kuvissa karaokebussissa, tuskin ilman Joostia siellä oli.
 
vierailija
Mä luulen myös että tämänsuuntaisesti käy. Tykkään itse JO:sta paljon ja toivon heille menestystä, mutta samalla uskon, että uran huippu on nähty eikä suosio tästä enää kasva (vaan valitettavasti ehkä päin vastoin). Ja en usko, että kukaan heistä, Boitsu vähiten, jää pelkkää Sloveniaa kiertämään ja satunnaisia maita Euroopassa. Lisäksi vielä parisuhde- ja mahdolliset perhellistymiskuviot suurella osalla bändiä päälle.
Hoitavat tänä ja ensi vuonna uuden levyn ja siihen liittyvät kiertueet ja ehkä kesän festarikeikkoja ja sitten se valitettavasti on bye bye.
Mä taas uskon että suosio on kasvussa, uudet ihmiset on alkaneet löytää heitä.
 
vierailija
Miksei jaksaisi? Sadiehan reissaa töittenkin takia jatkuvasti Euroopan ja Yhdysvaltojen väliä. Etäsuhdetta elää myös Kris, ja on se Nacekin ollut pitkät pätkät kumppaninsa luota pois kun alkuvuodesta oli ensin lontoo, sitten kuukausi kiertuetta, ja pienen tauon jälkeen vielä tiivis Hampurin aika. Miksi juuri b ja s ei pystyisi tähän?
Jep, ja juuri S on itsekin esiintyvä taiteilija joka todennäköisesti ymmärtää hyvin laulajan uran vaatimukset. Varmasti nuo muutkin kumppanit ymmärtää, mutta en nyt ainakaan ekaksi ajattele että juuri sadie olisi se jolle julkinen työ, reissaaminen, ja luovan työn luonne olisi kynnyskysymyksiä.
 

Yhteistyössä