vierailija
Itsekin vähän pelkään että tämä on se suosion huippu. Tai siis viime vuosi. Kuuntelijat ei ole lisääntyneet vaan vähentyneet ja toista hittiä CD:n oheen ei ole tullut. Viime kiertueella keikkamyynti ei ollut odotettua (tilavarausten perusteella) ja jos oikein tulkitsin niin vähäisempää kuin aiemmin. Tietty S yhteys voi tuoda uusia kuuntelijoita ja seuraajia. Mutta Joksut tarvitsisi sen hittibiisin. En usko, että B haluaa palata Sloveniaan vaan sitten varmaan mieluummin Lontooseen tai NY:n. Näyttelijän uraan en ihan siellä usko kun kilpailu on niin kovaa. Nämä siis vain omia mietteitä joista vapaasti voi olla eri mieltä.Mä luulen myös että tämänsuuntaisesti käy. Tykkään itse JO:sta paljon ja toivon heille menestystä, mutta samalla uskon, että uran huippu on nähty eikä suosio tästä enää kasva (vaan valitettavasti ehkä päin vastoin). Ja en usko, että kukaan heistä, Boitsu vähiten, jää pelkkää Sloveniaa kiertämään ja satunnaisia maita Euroopassa. Lisäksi vielä parisuhde- ja mahdolliset perhellistymiskuviot suurella osalla bändiä päälle.
Hoitavat tänä ja ensi vuonna uuden levyn ja siihen liittyvät kiertueet ja ehkä kesän festarikeikkoja ja sitten se valitettavasti on bye bye.