K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen myös että tämänsuuntaisesti käy. Tykkään itse JO:sta paljon ja toivon heille menestystä, mutta samalla uskon, että uran huippu on nähty eikä suosio tästä enää kasva (vaan valitettavasti ehkä päin vastoin). Ja en usko, että kukaan heistä, Boitsu vähiten, jää pelkkää Sloveniaa kiertämään ja satunnaisia maita Euroopassa. Lisäksi vielä parisuhde- ja mahdolliset perhellistymiskuviot suurella osalla bändiä päälle.
Hoitavat tänä ja ensi vuonna uuden levyn ja siihen liittyvät kiertueet ja ehkä kesän festarikeikkoja ja sitten se valitettavasti on bye bye.
Itsekin vähän pelkään että tämä on se suosion huippu. Tai siis viime vuosi. Kuuntelijat ei ole lisääntyneet vaan vähentyneet ja toista hittiä CD:n oheen ei ole tullut. Viime kiertueella keikkamyynti ei ollut odotettua (tilavarausten perusteella) ja jos oikein tulkitsin niin vähäisempää kuin aiemmin. Tietty S yhteys voi tuoda uusia kuuntelijoita ja seuraajia. Mutta Joksut tarvitsisi sen hittibiisin. En usko, että B haluaa palata Sloveniaan vaan sitten varmaan mieluummin Lontooseen tai NY:n. Näyttelijän uraan en ihan siellä usko kun kilpailu on niin kovaa. Nämä siis vain omia mietteitä joista vapaasti voi olla eri mieltä.
 
vierailija
Kyllä kaikki merkit viittaa imukudossyöpään Bojanilla. Jatkuva sairastelu muiden Joksujen pysyessä terveenä. Äkillinen laihtuminen. Nopeasti kasvanut patti kaulalla.
No huhhuh. Eivät todellakaan viittaa "kaikki merkit" siihen. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka monta, ja kaikissa artikkeleissa todetaan syövän todennäköisyys tällaisten pattien kohdalla todella pieneksi. Ihan turhaa tällainen pelon lietsonta.
 
vierailija
Itsekin vähän pelkään että tämä on se suosion huippu. Tai siis viime vuosi. Kuuntelijat ei ole lisääntyneet vaan vähentyneet ja toista hittiä CD:n oheen ei ole tullut. Viime kiertueella keikkamyynti ei ollut odotettua (tilavarausten perusteella) ja jos oikein tulkitsin niin vähäisempää kuin aiemmin. Tietty S yhteys voi tuoda uusia kuuntelijoita ja seuraajia. Mutta Joksut tarvitsisi sen hittibiisin. En usko, että B haluaa palata Sloveniaan vaan sitten varmaan mieluummin Lontooseen tai NY:n. Näyttelijän uraan en ihan siellä usko kun kilpailu on niin kovaa. Nämä siis vain omia mietteitä joista vapaasti voi olla eri mieltä.
CD:n jälkeen on tullut 3 biisiä joista SBJ on striimikerroissa pärjännyt hyvin. (Ei vielä hitti ole mutta kuitenkin) Katotaan ehkä nyt millainen levy sieltä on tulossa ja millaisia biisejä
 
vierailija
Ja laulu on epävireistä. Tarvis paljon laulutreeniä, jos soolouralle halajais. Mun mielestä kridin ääni ei riitä pelkkään mies ja kitarajuttuun.
Kyllä Krisillä potentiaalia on hänhän laulaa nyt taustoja ja Ngvotia. Siinä umazane mislin karaokessakin lauloi mielestäni hyvin. Hän ei vaan ole nyt keskittynyt harjoittelemaan mutta varmasti treenillä saisi lauluääntä hiottua
 
vierailija
Jan, Jure ja Nace voisivat tyytyä kiertämään Jokereina Balkania ja lähialueita, jos suosio sen sallii. Janhan on ollut viimeisten haastatteluiden perusteella se, joka on aina vakuuttanut, että syksyllä on keikkoja Sloveniassa. Krisiä saattaa kinostella isommat kuviot ja B.sta ei edes tarvitse arvuutella, mitä hän haluaa.
 
vierailija
Kyllä Krisillä potentiaalia on hänhän laulaa nyt taustoja ja Ngvotia. Siinä umazane mislin karaokessakin lauloi mielestäni hyvin. Hän ei vaan ole nyt keskittynyt harjoittelemaan mutta varmasti treenillä saisi lauluääntä hiottua
En ole itsekään ihan vakuuttunut Krisin äänestä tai laulusta mutta treenillä ja itseluottamuksen kasvulla voi olla suuri vaikutus. Nykyään on aika arka laulamaan.
 
vierailija
Jan, Jure ja Nace voisivat tyytyä kiertämään Jokereina Balkania ja lähialueita, jos suosio sen sallii. Janhan on ollut viimeisten haastatteluiden perusteella se, joka on aina vakuuttanut, että syksyllä on keikkoja Sloveniassa. Krisiä saattaa kinostella isommat kuviot ja B.sta ei edes tarvitse arvuutella, mitä hän haluaa.
Rehellisesti muilla Joksuilla ei ole riittävää karismaattinen pärjätä yksin tai ilman B:ta laulajana.
 
vierailija
Toivottavasti S ei saarnaa ympäristöasioista. En kestä etuoikeutettuja julkkiksia, jotka julistaa asioita kovaan ääneen mutta on samaan aikaan täysin kaksinaismoralistisia teoissaan. S on tosi kova reissaamaan ympäriinsä lentäen ja ei tosiaan ole mitään pakollisia työjuttuja.
Et sä kyllä millään tiedä mitkä kaikki on sen työasioita 😄
 
vierailija
Itsekin vähän pelkään että tämä on se suosion huippu. Tai siis viime vuosi. Kuuntelijat ei ole lisääntyneet vaan vähentyneet ja toista hittiä CD:n oheen ei ole tullut. Viime kiertueella keikkamyynti ei ollut odotettua (tilavarausten perusteella) ja jos oikein tulkitsin niin vähäisempää kuin aiemmin. Tietty S yhteys voi tuoda uusia kuuntelijoita ja seuraajia. Mutta Joksut tarvitsisi sen hittibiisin. En usko, että B haluaa palata Sloveniaan vaan sitten varmaan mieluummin Lontooseen tai NY:n. Näyttelijän uraan en ihan siellä usko kun kilpailu on niin kovaa. Nämä siis vain omia mietteitä joista vapaasti voi olla eri mieltä.
Mä en kyllä nykyisellään usko Bn uraan näyttelijänä tms. Jos se nyt jo uran rakennusvaiheessa haluaa pysyä piilossa julkisuudelta niin miten se sitten sinne huipulle pääsee?
 
vierailija
Mä en kyllä nykyisellään usko Bn uraan näyttelijänä tms. Jos se nyt jo uran rakennusvaiheessa haluaa pysyä piilossa julkisuudelta niin miten se sitten sinne huipulle pääsee?
Mä en usko näyttelijäuraan ihan siksi, että se nimenomaisesti on valinnut bändihomman näyttelemisen kustannuksella, kun aikaa ei kuitenkaan molempiin riitä. Ja yhdysvaltoihin lähteminen olisi aivan nollasta aloittamista. Ja siihen nähden se ei olisi enää edes erityisen nuori tulokas. Ei se mikään tyhmä ole, kyllä se tällaiset realiteetit ymmärtää.
 
vierailija
Mä en usko näyttelijäuraan ihan siksi, että se nimenomaisesti on valinnut bändihomman näyttelemisen kustannuksella, kun aikaa ei kuitenkaan molempiin riitä. Ja yhdysvaltoihin lähteminen olisi aivan nollasta aloittamista. Ja siihen nähden se ei olisi enää edes erityisen nuori tulokas. Ei se mikään tyhmä ole, kyllä se tällaiset realiteetit ymmärtää.
Niin, nythän sillä olisi nimeä ja nostetta kotimaassa, mutta ei se näytteleminen taida kuitenkaan tarpeeksi kiinnostaa. Olikos se viime kesä, vai peräti sitä edeltävä, kun sitä oli johonkin projektiin pyydetty, mutta se kieltäytyi siitä bändikiireiden takia. En jotenkin usko että se nyt yhtäkkiä kääntäisi kelkkaansa, kun on uusi levy tulossa ja mahdollisuus keikkailla ulkomaillakin.
 
vierailija
Mä en näe myöskään mitään mahdollisuutta JO:lla jatkaa jos Bojan ei ole bändissä. Ja miten se edes mahtaisi uuden musiikin tekemisen osalta onnistua, kun eikös lähes kaikki nykyiset sanoitukset ole B:n?
Kaikki varmaan sanoituksiin on osallistuneet ja Kris on myös kirjoittanut biiseistä kaksi ngvotin ja dopaminin ja vse kar vemin ovat kirjoittaneet Bojanin kanssa kahdestaan joten se tuskin biisien kirjoittamisesta jäisi kiinni
 
vierailija
Mä en näe myöskään mitään mahdollisuutta JO:lla jatkaa jos Bojan ei ole bändissä. Ja miten se edes mahtaisi uuden musiikin tekemisen osalta onnistua, kun eikös lähes kaikki nykyiset sanoitukset ole B:n?
Varmaan ne muutkin pystyisi biisejä tekemään, myös sanoituksia. Ainakin Kris ja Jan vaikuttavat siltä että syntyisi helpostikin, vaikka ovatkin ilmeisen tyytyväisiä nykyiseen työnjakoon.
 
vierailija
Mitä olen seurannut niin Joksuilla nousi mielestäni viisujen jälkeinen menestys hiukan hattuun. Ajattelivat suosion olevan jatkuvaa ja nousevaa. Tämä mielikuva on tullut ihan heidän haastatteluiden perusteella ja myös SYS ylisuurten keikkapaikkojen. Kaverimanageri CT:n palkkaaminen oli varmaan pahin yhtälö tuohon tilanteeseen. Lontoossa hengasivat julkkispiireissä osana kauniita ja menestyneitä ja kiertue puolityhjine saleineen olikin sitten ikävä paluu todellisuuteen. Nyt saivat herätyksen ja jos saavat palkattua hyvän managerin ja pitävät jalat maassa voi lisämenestystä tulla. Helppoa se ei ole kun eivät ole niin erottuva bändi imagoltaan tai musiikiltaan.
 

Yhteistyössä