vierailija
Kris on ainakin kyennyt tähän jo viiden vuoden ajan. Tuskin ovat vieläkään yhteen muuttamassaEi koko suhdetta voi erossa eää vaan jossain kohtaa on väistämättä edessä yhteisen kodin rakennus.
Kris on ainakin kyennyt tähän jo viiden vuoden ajan. Tuskin ovat vieläkään yhteen muuttamassaEi koko suhdetta voi erossa eää vaan jossain kohtaa on väistämättä edessä yhteisen kodin rakennus.
Oliko Kn pakko mennä lavan sivulle Bn keikan aikana?Ei liity shippaamiseen. Ehkä kaikki ei vain näe B:ta ruusunpunaisten lasien läpi. Ei siinä mistään vihaamisesta ole kyse jos ajattelee että B osaa käyttää julkisuutta hyväkseen ja on vähän laskelmoiva uraliikkeissään. Nyt se vain tuli Ruississa esiin. Asiasta keskusteltiin jo ennen näitä viimeisiä S juttujakin.
Voihan pitkän yhteisen uran aikana tehdä myös soololevyjä. Joksut on itsekin sanoneet näin haastattelussa.Ja ehkä se solo album cover ei ollut vitsi vitsi vaikka toki varmaan olikin mutta jotain ajatusta Krisillä varmaan tulevaisuuteen on jos bändi joskus jää tauolle tai hajoaa
Molemmat oli bussissa. Onhan siitä kuvatkin.Eiköhän Joost ollut samassa bussissa koska joku Jodelissa sanoi nähneensä hänet Ruissin jatkoilla Turussa. Joksuilla sen sijaan ollut aikainen lento takaisin kotiin, joten tuskin kovin kauaa ovat jatkoilla voineet olla.
Ei kannata unohtaa Bn mahdollista sairautta. Voi olla hyvinkin raskasta tällähetkellä.Voihan se näinkin mennä. Jotenkin minulla on tunne että tällä hetkellä B:ta ei nämä bändihommat ja promot yms. niin paljon kiinnosta. Voi johtua väsymyksestä, turtumisesta rutiineihin tai sitten S:sta, mutta joku on minusta muuttunut.
Sujuvastihan siitä nytkin keskustellaan. Tuo mitä pidät jankkaamisena nyt vaan on aihe, joka nousee tasaisin väliajoin esiin, eikä sitä kukaan jätä sun mielipahasi pelossa mainitsematta, jos aihetta taas on. Koita kestää.Olen eri, mutta vaihteleva keskustelu tilanteen mukaan on ihan eri juttu, kuin jankata kuukausikaupalla sitä miten joku on hyväksikäyttäjä, tekipä ihan mitä hyvänsä. Mielenkiintoista nyt ois esim. pohtia tuota Sadie-asiaa mutta mä en ainakaan jaksa lukea, kun se sama vanha levy lähtee välittömästi joillain pyörimään ja sitä jankkausta sitten riittää.
Totta niin voi mutta en usko että Kris soololevyä Joksujen aikana värkkääVoihan pitkän yhteisen uran aikana tehdä myös soololevyjä. Joksut on itsekin sanoneet näin haastattelussa.
Toivottavasti S ei saarnaa ympäristöasioista. En kestä etuoikeutettuja julkkiksia, jotka julistaa asioita kovaan ääneen mutta on samaan aikaan täysin kaksinaismoralistisia teoissaan. S on tosi kova reissaamaan ympäriinsä lentäen ja ei tosiaan ole mitään pakollisia työjuttuja.Miksei jaksaisi? Sadiehan reissaa töittenkin takia jatkuvasti Euroopan ja Yhdysvaltojen väliä. Etäsuhdetta elää myös Kris, ja on se Nacekin ollut pitkät pätkät kumppaninsa luota pois kun alkuvuodesta oli ensin lontoo, sitten kuukausi kiertuetta, ja pienen tauon jälkeen vielä tiivis Hampurin aika. Miksi juuri b ja s ei pystyisi tähän?
En ole nähnyt kuvaa.Molemmat oli bussissa. Onhan siitä kuvatkin.
Minä olen nähnyt kuvan vain, että B on siellä bussissa (Joostia en)En ole nähnyt kuvaa.
Bojanista on kuva, että hän ainakinKumpi lähti Kn mukaan karaokebussiin ruissin jälkeen
Joost vai Bojan?
Ei K:ta kiinnostanut B:n kanssa säväytys. Sehän keskittyi Joostin kanssa Trafik promoon koko Ruissin. Tietysti nyt kavereidensa keikan katsoi sivusta niin kuin aina.Oliko Kn pakko mennä lavan sivulle Bn keikan aikana?
Kun katsoin livenä tätä keikkaa, siellä joku livekatsojista kirjoitti,lähetä palstalle.
" Käärijä ja Joost ovat lavan sivussa"
Se oli sovittu juttu.
K ja B halusivat säväyttää.
Ok, millainen tämä on? Ei mitään tietoa minullaKyllä kaikki merkit viittaa imukudossyöpään Bojanilla. Jatkuva sairastelu muiden Joksujen pysyessä terveenä. Äkillinen laihtuminen. Nopeasti kasvanut patti kaulalla.
No höpöhöpö, tuskin jatkaisivat keikkailua ja levyntekoa kuin ei mitään, jos Bojanilla ois todettu syöpä.Kyllä kaikki merkit viittaa imukudossyöpään Bojanilla. Jatkuva sairastelu muiden Joksujen pysyessä terveenä. Äkillinen laihtuminen. Nopeasti kasvanut patti kaulalla.
Tuletko sitten myöntämään olleesi väärässä kun tämäkin ennustus osoittautuu sellaiseksi? En oo vielä kertaakaan nähnyt näiden tuomiopäivän ennustelijoiden myöntävän että joo, ei se tainnutkaan olla niin, että Joksut ei enää tulleet Suomeen (on tulleet ties miten monta kertaa jo niiden ensimmäisten ennustusten jälkeen) tai että okei ei K:n ja B:n välit olleetkaan poikki, tms. Bändi on ollut näiden mielestä hajoamassa vähän väliä ja siinähän ne vaan porskuttaa yhdessä ja uutta levyä tulossa. Toisaalta, kun tuota jaksaa seuraavat 50 vuotta jatkaa, niin kyllähän se toivomansa ilmoitus varmaan jossain vaiheessa tulee ja sitten voi pollevana sanoa että mitäs minä sanoin.Mä luulen myös että tämänsuuntaisesti käy. Tykkään itse JO:sta paljon ja toivon heille menestystä, mutta samalla uskon, että uran huippu on nähty eikä suosio tästä enää kasva (vaan valitettavasti ehkä päin vastoin). Ja en usko, että kukaan heistä, Boitsu vähiten, jää pelkkää Sloveniaa kiertämään ja satunnaisia maita Euroopassa. Lisäksi vielä parisuhde- ja mahdolliset perhellistymiskuviot suurella osalla bändiä päälle.
Hoitavat tänä ja ensi vuonna uuden levyn ja siihen liittyvät kiertueet ja ehkä kesän festarikeikkoja ja sitten se valitettavasti on bye bye.
Ok, millainen tämä on? Ei mitään tietoa minulla
Googleta hodginin lymfoomaOk, millainen tämä on? Ei mitään tietoa minulla
Krisillä ei ole kovin vahva ääni, ehkä voisi tehdä jotain ngvotin tyylistä, tyylillä mies ja kitara.Tuosta Krisin soolouran pohdinnasta vielä mikäli sellainen joskus tulevaisuudessa tulee niin mitä veikkaatte millaista musiikkityyliä hän tekisi? Tekisikö akustisisia biisejä eli olisi vaan akustinen kitara käytössä vai tekisikö jotain muunlaista esim poppia tai Beatles maista musiikkia?
En muista kenen tilillä oli kuva, jossa K laulaa karaokea, Erika seisoo bussin käytävällä ja toisella puolella istuu Joostin kuvaaja, joka tuskin oli ilman Joostia siellä. Sitten oli se kuva jossa näkyi Erika ja Bojan mm. Kaikki ne siellä oli.Minä olen nähnyt kuvan vain, että B on siellä bussissa (Joostia en)
Kai tuossa ihan potentiaalia olisi, jos intensiivisesti alkaisi ammattilaisen kanssa treenata. Mutta aikaahan se vaatisi.Krisillä ei ole kovin vahva ääni, ehkä voisi tehdä jotain ngvotin tyylistä, tyylillä mies ja kitara.