K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei kannata uskoa yhtään mitään, mitä K päästää suustaan. Olen alkanut epäillä sen sairaskertomustakin. Sillä tarinalla ainakin keräsi alussa mummujen säälipisteet. Ja köyhien ja työttömien pisteet tuli, kun itse kokenut kaikki nuo samat. Ja vielä koirankopissa pitää asustaa jossain v***malmilla.
Hyvin alustettu.
Joo, on varmaan keksinyt koko suolistosairauden. Hohhoijaa.
 
vierailija
Joost on hyvin tunnettu ja suosittu saksankielisissä maissa, oli sitä jo ennen viisuja. Tämä selittää myös osin Europapan korkeat striimimäärät. Eli ei ihme, jos tämäkin on jo kerännyt paljon kuunteluita varsinkin kun toinen striimimagneetti K on siinä mukana.

Käärijä ja Joost hyötyvät kummatkin yhteistyöstä paljon. Molemmilla vankka fanijoukko, aktiiviset kuuntelijat ja suosiota ympäri Eurooppaa. Mä en ole oikein päässyt tähän Joostin kelkkaan mukaan missään vaiheessa. Hänessä on mun mielestä jotain laskelmoivaa, josta en pidä. Tuo alkoi tökkiä mua myös K:saa jossain vaiheessa, liiallinen laskelmointi ja oman edun tavoittelu. Toki sillä tässä maailmassa usein pärjää, etten mä sitä ihan voi tuomita.
 
vierailija
Joost on hyvin tunnettu ja suosittu saksankielisissä maissa, oli sitä jo ennen viisuja. Tämä selittää myös osin Europapan korkeat striimimäärät. Eli ei ihme, jos tämäkin on jo kerännyt paljon kuunteluita varsinkin kun toinen striimimagneetti K on siinä mukana.

Käärijä ja Joost hyötyvät kummatkin yhteistyöstä paljon. Molemmilla vankka fanijoukko, aktiiviset kuuntelijat ja suosiota ympäri Eurooppaa. Mä en ole oikein päässyt tähän Joostin kelkkaan mukaan missään vaiheessa. Hänessä on mun mielestä jotain laskelmoivaa, josta en pidä. Tuo alkoi tökkiä mua myös K:saa jossain vaiheessa, liiallinen laskelmointi ja oman edun tavoittelu. Toki sillä tässä maailmassa usein pärjää, etten mä sitä ihan voi tuomita.
Kai sitä työssä pitää laskelmoidakin jotta hommat jotenkin etenee. Joost on niin seurattu että käärijälle on tästä todella paljon hyötyä. Ja sitten taas joost sai niin paljon seuraajia viisupudokkuuden takia että hän hyötyy kärtsän tasaisemmasta maineesta. K:n seuraava yhteistyö kannattaisi suuntautua baby lasagnan maisemiin, jotta kaakkois-euroopassakin tulisi mielenkiintoa. Sitten sen ehkä kannattaisi mennä sinne sloveniaankin.
 
vierailija
Kai sitä työssä pitää laskelmoidakin jotta hommat jotenkin etenee. Joost on niin seurattu että käärijälle on tästä todella paljon hyötyä. Ja sitten taas joost sai niin paljon seuraajia viisupudokkuuden takia että hän hyötyy kärtsän tasaisemmasta maineesta. K:n seuraava yhteistyö kannattaisi suuntautua baby lasagnan maisemiin, jotta kaakkois-euroopassakin tulisi mielenkiintoa. Sitten sen ehkä kannattaisi mennä sinne sloveniaankin.
K sanoi Ylex haastattelussa, että yhteistyössä roolit on vaihtuneet ja hän on pikkuveli. Tuntuu tiedostavan, että Joost on heistä se suositumpi artisti tällä hetkellä.
 
vierailija
Kai sitä työssä pitää laskelmoidakin jotta hommat jotenkin etenee. Joost on niin seurattu että käärijälle on tästä todella paljon hyötyä. Ja sitten taas joost sai niin paljon seuraajia viisupudokkuuden takia että hän hyötyy kärtsän tasaisemmasta maineesta. K:n seuraava yhteistyö kannattaisi suuntautua baby lasagnan maisemiin, jotta kaakkois-euroopassakin tulisi mielenkiintoa. Sitten sen ehkä kannattaisi mennä sinne sloveniaankin.
Haluaako K edes suunnata sinne? Onko hänen musiikillinen edes tilausta siellä? Mä näkisin niin, että se Japankin olisi potentiaalisempi paikka. Sloveniaan meno tuskin auttaa K:n uraa millään.
 
vierailija
Kai sitä työssä pitää laskelmoidakin jotta hommat jotenkin etenee. Joost on niin seurattu että käärijälle on tästä todella paljon hyötyä. Ja sitten taas joost sai niin paljon seuraajia viisupudokkuuden takia että hän hyötyy kärtsän tasaisemmasta maineesta. K:n seuraava yhteistyö kannattaisi suuntautua baby lasagnan maisemiin, jotta kaakkois-euroopassakin tulisi mielenkiintoa. Sitten sen ehkä kannattaisi mennä sinne sloveniaankin.
Parikymppiselle pojalle mainostin Trafikia. Hän oli vähän ihmeissään, että 50+ äitiä kiinnostaa Joostin kaltainen musiikki ja artisti. Muistutti, että hänen musiikkinsa on sitä, jo ka tahdissa tyypit tanssii kokapäissään reiveissä 20 tuntia putkeen.

Pitäisikö olla huolissaan, ettei lapsi järjestä äitiänsä vielä holhoukseen?
 
vierailija
Huh, aivan karmeata K:n haukkumista. En viitsi edes lähteä puolustamaan K:ta, koska ei siitä ole mitään hyötyä tämän vihaajan kanssa. Omaa pahaa oloaan hän purkaa täällä ja kohdistaa sen K:hon.
K omalla käytöksellään aiheuttaa ristiriitaisia ajatuksia. Valehteli että on asunnoton köyhä. Kuitenkin 2019 on ostanut asunnon. Ja Klla on sijoitusasuntoja perheensä kanssa. Kun tällaista tietoa tippuu, niin mihin voi enää luottaa Kn puheista. Vastuu on kuulijalla.
 
vierailija
K omalla käytöksellään aiheuttaa ristiriitaisia ajatuksia. Valehteli että on asunnoton köyhä. Kuitenkin 2019 on ostanut asunnon. Ja Klla on sijoitusasuntoja perheensä kanssa. Kun tällaista tietoa tippuu, niin mihin voi enää luottaa Kn puheista. Vastuu on kuulijalla.
Oikeestihan asiat ei ole noin, mutta sä olet päättänyt että toi on totuus, niin turha sun kanssa on väitellä.
En muuta sano, kun että mä niiiiin nautin kun K menestyy, näyttää kaikille katkerille dissaajille. Mädäntykää sinne omahyväiseen kurjuuteenne, sen olette ansainneet.
 
vierailija
Oikeestihan asiat ei ole noin, mutta sä olet päättänyt että toi on totuus, niin turha sun kanssa on väitellä.
En muuta sano, kun että mä niiiiin nautin kun K menestyy, näyttää kaikille katkerille dissaajille. Mädäntykää sinne omahyväiseen kurjuuteenne, sen olette ansainneet.
Jep, katkeruus ja kateus loistaa noiden vihakommenttien takaa
 
vierailija
Oletko saanut Jereltä pakit vai mistä tämä katkeruus häntä kohtaa kumpuaa?
Olen yli 60vee Elämää ja ihmissuhteita paljon nähnyt. Ei K ehkä ole mumminsa ikäisestä järin kiinnostunut. Alussa pidin pojasta ja CCCsta Lavalle ilmestyi kiroileva, roastaava tyyppi. Maku meni. Harmitti kun hyvä alku tuhoutui. Tullut epäluuloiseksi, mikä on totta mikä on tarua. Nykyään kuuntelen ihastuttavaa Bojania. Ja tietenkin enemmän oman ikäisiäni.
 
vierailija
Parikymppiselle pojalle mainostin Trafikia. Hän oli vähän ihmeissään, että 50+ äitiä kiinnostaa Joostin kaltainen musiikki ja artisti. Muistutti, että hänen musiikkinsa on sitä, jo ka tahdissa tyypit tanssii kokapäissään reiveissä 20 tuntia putkeen.

Pitäisikö olla huolissaan, ettei lapsi järjestä äitiänsä vielä holhoukseen?
Hahaa, mun tuli käytyä reiveissä melkein joka viikonloppu 2000 luvun alussa. Muistan olleeni joskus jossain bileissä keskellä metsää. Voit kertoa pojallesi ettei ne ole mikään uusi keksintö.😝 Olen muuten syntynyt 80 luvulla.
 

Yhteistyössä