K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun tuolla toisessa ketjussa puhuttiin, ketkä Krewstä ovat alkaneet seuraamaan B:tä, kävin katsomassa, ketä B nyt seuraa. Uusimpana oli Atlantalainen valokuvaaja / elokuva&TV musiikin tekijä .
Onkohan B tavannut hänet(kin) viime Usan reissullaan? Vaikka Boitsu on nopea liikkeissään niin ei hän ehkä ole ehtinyt nyt Usassa piipahtaa Ruisrockin jälkeen. Ja vaikka Sadie olis nyt Serbiassa mukana niin tämä atlantalainen ei ehkä ole seurueessa...
 
vierailija
Koko ajan tapaus K ja B tuntuu vaan haaleammalta. Jos vertaa, kuinka paljon K ja Joost viettävät aikaa yhdessä, niin oliko sittenkin iso osa bromancesta vaan fanien mielessä.
Täysin keksitty juttu K&B. Eikö fanit tajua tota kusetusta. Joku katse ja pikahalaus ottaa taas kamalasti kierroksia. Ai niin, molemmilta ilmestyikin sopivasti levyt. Pitää yleisölle muistuttaa itsestään. Ei sen väliä mitä puhutaan, pääasia että puhutaan.
 
vierailija
Täysin keksitty juttu K&B. Eikö fanit tajua tota kusetusta. Joku katse ja pikahalaus ottaa taas kamalasti kierroksia. Ai niin, molemmilta ilmestyikin sopivasti levyt. Pitää yleisölle muistuttaa itsestään. Ei sen väliä mitä puhutaan, pääasia että puhutaan.
Eipä niillä juuri yhteistä ole, toinen kiroileva räppäri, toinen akateeminen romantikko, jos nyt näin kauniisti sanotaan. Mä en tän ensimmäisen kanssa pystyis varmaan ees juttelemaan, kun joka toinen sana v***u.
 
vierailija
Ohis. Mä havahduin vasta tällä viikolla siihen, että Joksujen crew:hon kuuluu joku Kiki. Ei muuten, mutta miten multa on voinut mennä silmien ohi tuollainen komistus.
Sama juttu. Näin Kikistä kuvia nyt vasta ja olin pyörtyä. On todella komearaaminen mies. Jos Bojanille joku mies olisi valittava, tässä hän olisi. On kokoajan keikoilla mukana ja lähellä. Vita on kaunis nainen ja lähellä Bojania. Siinä kaksi ehdokasta. Minä unohdan Sadien.
 
vierailija
Saman Bojan varmasti huomasi jo alkumetreillä. Kiroileva juntti. Jolla on kanan aivot.
Olipa rumasti sanottu. Kummasti vaan kaikki Kärtsän tavanneet on ihan sen lumoissa ja se itse puhuu aina kauniisti muista ihmisistä. Jos nyt ei akateemista sivistystä löydykään niin sydämen sivistystä sitäkin enemmän, voisin lyödä vetoa, että Bojankin osaa arvostaa sitä.
 

Yhteistyössä