K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi ton Janin instaa taas Sieltä voi kyllä tulla aina ihan mitä tahansa! Ja Nacen tägääminen ihan random kuviin ei niinkään yllätä, mutta ehkä se vähän yllättää että tägätyissä on vain Kikiä ja nacea, vaikka kuvassa on esim bojanin ruoka.
Ohis. Mä havahduin vasta tällä viikolla siihen, että Joksujen crew:hon kuuluu joku Kiki. Ei muuten, mutta miten multa on voinut mennä silmien ohi tuollainen komistus.
 
vierailija
Herramunvereni en ollut nähnyt tätä eri kulmasta Oon aina luullut että Bojan asettuu siihen tarjolle mutta se olikin Jan joka sen siihen oikein manhandlaa suudeltavaksi

Jahas, se taitaa olla AO3:n aika meikäläisellä...
Nää ei oo mitään eilisen teeren poikia ja tarjoavat kyl sen verran kutkuttavaa matskua meille katsojille, joten turha moralisoida siitä, et me käytetään nämä hyödyksi.👅
 
vierailija
Ymmärrän että Martinin lähtö oli vaikea ja tunteellinen tilanne mutta kyllä tässä nyt vaan voitti sekä bändi että fanit
Samaa mieltä, tosin helppoa olla kun on koko bändin löytänyt vasta kun nace oli jo mukana. Martin on mun mielestä tosi miellyttävä mutta musiikillisesti Nace taitaa mennä kevyesti ohi. Ja mulle tää jance-juttu on kyl aika 🫦
 
vierailija
Voi ton Janin instaa taas 😄 Sieltä voi kyllä tulla aina ihan mitä tahansa! Ja Nacen tägääminen ihan random kuviin ei niinkään yllätä, mutta ehkä se vähän yllättää että tägätyissä on vain Kikiä ja nacea, vaikka kuvassa on esim bojanin ruoka.
Mä katoin just kun se postasi että siinä yhessä ruokakuvassa oli takuuvarmasti tägättynä Nace, mutta nyt siinä on kuitenkin Kiki. Siis siinä missä on joku banaaniannos sylissä. Oonko ollut vaan ihan kujalla ja lukenut mitä sattuu vai vaihtoiko se todella sen tägäyksen?
 
vierailija
Mä katoin just kun se postasi että siinä yhessä ruokakuvassa oli takuuvarmasti tägättynä Nace, mutta nyt siinä on kuitenkin Kiki. Siis siinä missä on joku banaaniannos sylissä. Oonko ollut vaan ihan kujalla ja lukenut mitä sattuu vai vaihtoiko se todella sen tägäyksen?
Mä yritin sillon kans heti katsoa tägejä mutta hetken aikaa näytti ettei ollutkaan mitään. Ehkä se sit teki jotain korjauksia. Onhan se tärkeää tägätä nace johonkin tietullitarroihin 😁
 
vierailija
Kun tuolla toisessa ketjussa puhuttiin, ketkä Krewstä ovat alkaneet seuraamaan B:tä, kävin katsomassa, ketä B nyt seuraa. Uusimpana oli Atlantalainen valokuvaaja / elokuva&TV musiikin tekijä .
 

Yhteistyössä