Bambisilmäisten kaunotarten ketju

vierailija
"Bambi"-nainen sytyttää
saalistaja...
2012-04-18 06:43:20

Ilmoita
Hyvän naisen kuuluu olla babimainen. Suurisilmäinen ja sopivan siro tapaus. On tärkeää, että nainen katselee vähän avuttomana ympärilleen silmät mollottaen. Tällainen nainen juoksee avuttomana ympäriinsä miehiä pakoillen.

Bambimainen nainen on hieman avuton ja tahdoton. Hän keskittyy olemaan nainen sen sijaan, että yrittäisi pohtia mitään fiksua. On toki söpöä, jos tällainen nainen yrittää järkeillä jotain. Yleensähän ne ajatukset ovat kuitenkin täysin arvottomia ja epäjohdonmukaisia. Mutta se ei haittaa.

Bambimainen nainen on naiseuden symboli, hieman yksinkertainen, mutta juuri siksi niin viehättävä, koska ei edes yritä esittää miestä. Bambinaiset ovat miesten mielestä ainoita oikeanlaisia naisia. Naisen ei kuulukaan olla mikään mielipidevaikuttaja tai pohtia liian syvällisiä. Jokaisen miehen unelma on tällaisen bambinaisen "seivästäminen".

suomi24:ltä löyty tää
"Jokaisen miehen unelma on tällaisen bambinaisen "seivästäminen"."

💦
 
vierailija
"Bosnialainen musliminainen, joka sai turvapaikan Sveitsistä ja on Vihreän puolueen poliitikko ja vasemmistojärjestön varapuheenjohtaja! Hänen nimensä on Sanjia Ameti
Vapaa-ajallaan hän ampuu Jeesusta ja Mariaa ja kirjoittaa, että hän voi rentoutua niin."
 
Catherine Deneuve ja 5 kg painavat silmäluomet.

Suuret yläluomet antaa coolin kuvan.
"Joo relatkaa te muut, homma on mun hanskassa. Mä oon tilanteen yläpuolella. Mä olen funtsinut koko aamun ja ihan rauhassa ratkaisin
E=MC2. Sit keksin että mikä on nopein reitti 5 km päässä olevaan, Pariisin parhaimpaan kahvilaan jonne menen mun arkkitehtimiehen kanssa."

 
vierailija
Catherine Deneuve ja 5 kg painavat silmäluomet.

Suuret yläluomet antaa coolin kuvan.
"Joo relatkaa te muut, homma on mun hanskassa. Mä oon tilanteen yläpuolella. Mä olen funtsinut koko aamun ja ihan rauhassa ratkaisin
E=MC2. Sit keksin että mikä on nopein reitti 5 km päässä olevaan, Pariisin parhaimpaan kahvilaan jonne menen mun arkkitehtimiehen kanssa."
Catherine Deneuve oli Päiväperhossa todellinen kaunotar.
 
Tää ei oo keljuiluketju Omppumiehelle, mutta kun satun vaan arvostamaan ulkonäössä kauniita silmiä kaikkein eniten. Ja kauneimmat on mun mielestä suuret, rauhalliset ja raukeakatseiset silmät.

Eli: tähän ketjuun kuvia naisista, joiden silmissä se liikkuva luomi on kunnolla näkyvissä. Eikä saa olla plastiikkakirurgian luomus, eli Kyliejennerit raakkaantuu pois.

Aloitan toissavuoden Israelin Euroviisu-edustajasta eli Noa Kirelistä.

Yritän saada Noasta parempaa silmäkuvaa....
Kannatat siis ruohonpolttelun sallimista, kun raukeat silmät viehättävät?
Ketjun kuvissa olevista naisista osa on ehkä täyttää huuliaan...

Sinä voit kyllä himoiten katsoa suuria lapsensilmiä, mutta miksi meidän pitäisi niin tehdä?

kauniit silmät
 
Kannatat siis ruohonpolttelun sallimista, kun raukeat silmät viehättävät?
Ketjun kuvissa olevista naisista osa on ehkä täyttää huuliaan...

Sinä voit kyllä himoiten katsoa suuria lapsensilmiä, mutta miksi meidän pitäisi niin tehdä?

kauniit silmät
Tsainat eivät kuulu tähän ketjuun, koska heillä ei näy liikkuva luomi.
Äläs nyt yritä tunkea akkoines joka ketjuun :)
 

Yhteistyössä