K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sama juttu. Näin Kikistä kuvia nyt vasta ja olin pyörtyä. On todella komearaaminen mies. Jos Bojanille joku mies olisi valittava, tässä hän olisi. On kokoajan keikoilla mukana ja lähellä. Vita on kaunis nainen ja lähellä Bojania. Siinä kaksi ehdokasta. Minä unohdan Sadien.
Ruisrockissa vita jututti eturiviläisiä ja näin hänet nyt elan kerran livenä ihan läheltä. Vita olikin tosi pikkutyttömäinen! Siis ihan ammattimaisesti hoiti hommiaan, mutta yllätyin kuinka todella nuorelta se vaikutti.
 
vierailija
Olipa rumasti sanottu. Kummasti vaan kaikki Kärtsän tavanneet on ihan sen lumoissa ja se itse puhuu aina kauniisti muista ihmisistä. Jos nyt ei akateemista sivistystä löydykään niin sydämen sivistystä sitäkin enemmän, voisin lyödä vetoa, että Bojankin osaa arvostaa sitä.
Sinä siis tunnet Kärtsän tavanneita. Kauniistihan tuo roastaa keikoilla. Mitä nyt v****u sanoja on paljon välissä. Ruississa huudatti kakaroita eri kirosanoilla. Porukkahan totteli kun oikein artisti käskee. Se siitä sydämen sivistyksestä. Bojan arvostaa kyllä ihan muunlaista käytöstä.
 
vierailija
Olipa rumasti sanottu. Kummasti vaan kaikki Kärtsän tavanneet on ihan sen lumoissa ja se itse puhuu aina kauniisti muista ihmisistä. Jos nyt ei akateemista sivistystä löydykään niin sydämen sivistystä sitäkin enemmän, voisin lyödä vetoa, että Bojankin osaa arvostaa sitä.
Voi teitä. Kompostissa ollaan, mutta sanon silti, ettei Kärtsä mikään kiroileva juntti ole. Kuunnelkaa muutama sen haastattelu, vaikkapa se Gogin tekemä. Tää mies tietää ja tuntee enemmän kuin useimmat muka-akateemiset. Sydämen sivistys ei ole sama asia kuin maisterin tutkinto. Ja juuri tähän Jereen Bojan varmasti ihastui.
 
vierailija
No Joost on ihan sekopää (anteeksi, näin sanottuna), Kärppä ei ole ehkä ihan näin sekopää, eikä jaksaisi pidemmän päälle seurata Joostia. B on ylivilkas, että vaikea sanoa, kuka jaksaisi ketä.
 
vierailija
Niinpä. On sanonutkin ettei kannata kaikkea uskoa mitä hän sanoo.
Ei kannata uskoa yhtään mitään, mitä K päästää suustaan. Olen alkanut epäillä sen sairaskertomustakin. Sillä tarinalla ainakin keräsi alussa mummujen säälipisteet. Ja köyhien ja työttömien pisteet tuli, kun itse kokenut kaikki nuo samat. Ja vielä koirankopissa pitää asustaa jossain v***malmilla.
Hyvin alustettu.
 
vierailija
Voi teitä. Kompostissa ollaan, mutta sanon silti, ettei Kärtsä mikään kiroileva juntti ole. Kuunnelkaa muutama sen haastattelu, vaikkapa se Gogin tekemä. Tää mies tietää ja tuntee enemmän kuin useimmat muka-akateemiset. Sydämen sivistys ei ole sama asia kuin maisterin tutkinto. Ja juuri tähän Jereen Bojan varmasti ihastui.
K osa puhua kauniisti, ruti noidulla äänellä. Se on kuin ulkoaopittua jostain kirjansivulta. Todellinen K on lavalla. Ja siellä ei sydämensivistyksestä ole tietoakaan. B ei ole ihastunut minkäänsortin Jereen. Korkeintaan Jn kautta saa esiintymisiä js levymyyntiä.
 
vierailija
Ei kannata uskoa yhtään mitään, mitä K päästää suustaan. Olen alkanut epäillä sen sairaskertomustakin. Sillä tarinalla ainakin keräsi alussa mummujen säälipisteet. Ja köyhien ja työttömien pisteet tuli, kun itse kokenut kaikki nuo samat. Ja vielä koirankopissa pitää asustaa jossain v***malmilla.
Hyvin alustettu.
Oletko saanut Jereltä pakit vai mistä tämä katkeruus häntä kohtaa kumpuaa?
 

Yhteistyössä