K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen yli 60vee Elämää ja ihmissuhteita paljon nähnyt. Ei K ehkä ole mumminsa ikäisestä järin kiinnostunut. Alussa pidin pojasta ja CCCsta Lavalle ilmestyi kiroileva, roastaava tyyppi. Maku meni. Harmitti kun hyvä alku tuhoutui. Tullut epäluuloiseksi, mikä on totta mikä on tarua. Nykyään kuuntelen ihastuttavaa Bojania. Ja tietenkin enemmän oman ikäisiäni.
Aika moni muu kuitenkin ymmärtää K:n huumorin ja itseironian. Ei se tietysti kaikkiin kolahda ja ainahan on ihmisiä, jotka ei käsitä tietynlaista satiiria. Musta tuntuu siltä, että jotkut oikeasti pettyivät Kärtsään sen takia, koska kokivat, että B:n ja K:n parisuhde ei tule etenemään K:n takia. Kuin K olisi pettänyt ja huijannut myös Bojania. Mielenkiintoinen ilmiö psykologisesti.
 
vierailija
Ihme ettei uskota K omia sanoja että on ostanut ensimmäisen asunnon silloin ja silloin.
Kuitenkin sanoi itseään köyhäksi, kun piti majoittua Malmille pieneen yksiöön kaksi ihmistä. Kerjäsi Vantaalta tonttia hopeamitalin vuoksi. Sai ilmaisen vuokrakämpän vuodeksi Vantaalta. Seuraava kuvio on loft kämppä. Jännä nähdä kuka rahoittaa ja kuinkapaljon saa mainostuloja sinne muuttaessa.
 
vierailija
Aika moni muu kuitenkin ymmärtää K:n huumorin ja itseironian. Ei se tietysti kaikkiin kolahda ja ainahan on ihmisiä, jotka ei käsitä tietynlaista satiiria. Musta tuntuu siltä, että jotkut oikeasti pettyivät Kärtsään sen takia, koska kokivat, että B:n ja K:n parisuhde ei tule etenemään K:n takia. Kuin K olisi pettänyt ja huijannut myös Bojania. Mielenkiintoinen ilmiö psykologisesti.
Kuulun siihen ymmärtämättömään porukkaan. Olen liian vanha. Kn ja Bn suhde ei ollut koskaan mikään suhde. Se oli heidän ja mahdollisten taustaryhmien yhdessä tekemä hauska kuvaelma. Kun siitä niin tykättiin, jatkettiin showta. Ketään loukkaamatta. Jos jotkut ottivat sen tosissaan, syyttäkööt itseään sinisilmäisyydestä.
 
vierailija
Jep, katkeruus ja kateus loistaa noiden vihakommenttien takaa
Miten ihmeessä Klle oltaisiin katkeria. K äänestettiin suurella äänimäärällå viisuihin. Hopeamitalisti otettiin kentällä vastaan kuin kuningas. Keikoilla huudettiin voittajaa Pressalinnassa hän oli superykkös vieras. Jos joku uskaltaa kirjoittaa jotain soraääniä Ksta, jengi riemastuu. Kun kukaan ei ole täydellinen. Negatiivisia kirjoituksia, jotka ovat totta, pitää vain sietää.
 
vierailija
Miten ihmeessä Klle oltaisiin katkeria. K äänestettiin suurella äänimäärällå viisuihin. Hopeamitalisti otettiin kentällä vastaan kuin kuningas. Keikoilla huudettiin voittajaa Pressalinnassa hän oli superykkös vieras. Jos joku uskaltaa kirjoittaa jotain soraääniä Ksta, jengi riemastuu. Kun kukaan ei ole täydellinen. Negatiivisia kirjoituksia, jotka ovat totta, pitää vain sietää.
Tässä on ehkä ongelmana se että osa ei näytä ymmärtävän kritisoidaanko K puheita aiemmasta rahattomuudesta vai nykytilannetta. Se on se kuuluisi luetunymmärtäminen mikä on välillä vähän puuttellista. Ja sitten aletaan haukkua toisia kommentoijia.
 
vierailija
K on kyllä puhunut pakjon siitä, miten on joutunut pyytämään apua Mikeltä/vanhemmiltaan. Ei ole poika kierinyt siinä rahassa valitettavasti
Saattaapa muutkin asuntovelalliset joutua pyytämään apuja hetkellisesti. Silti oikeat köyhät ei ostele asuntoja pääkaupunkiseudulta, Jotain varallisuutta siinä on takana ollut.

Ei se tietenkään tarkoita että K olisi rahassa kieriskellyt (enkä ole varsinaisesti huomanut niin väitettävän) vaan että hän ei ole myöskään ollut köyhä niin kuin kommentoijat itseni mukaan lukien sanan köyhä/varaton ymmärtävät. Rahassa kylpemisen ja köyhyyden välissä on vielä monta askelmaa.
 
vierailija
Saattaapa muutkin asuntovelalliset joutua pyytämään apuja hetkellisesti. Silti oikeat köyhät ei ostele asuntoja pääkaupunkiseudulta, Jotain varallisuutta siinä on takana ollut.

Ei se tietenkään tarkoita että K olisi rahassa kieriskellyt (enkä ole varsinaisesti huomanut niin väitettävän) vaan että hän ei ole myöskään ollut köyhä niin kuin kommentoijat itseni mukaan lukien sanan köyhä/varaton ymmärtävät. Rahassa kylpemisen ja köyhyyden välissä on vielä monta askelmaa.
Niin? K tunnetaan kyllä liioittelusta ja huulen heitosta. Hän on joutunut pyytämään apua perheeltään, mikä nyt ei rikkaan ihmisen käytökseen kuulu. Itse olen opiskelija, joka käy osa-aikatöissä, mutta en ole ikinä joutunut pyytämään apua keneltäkään. Asunnon ostaminen saattaa kieliä K:n huonosta varojen käytöstä/kokemattomuudesta. Ei niitä lavapuheita tarvitse kirjaimellisesti ottaa.
 
vierailija
Kuitenkin sanoi itseään köyhäksi, kun piti majoittua Malmille pieneen yksiöön kaksi ihmistä. Kerjäsi Vantaalta tonttia hopeamitalin vuoksi. Sai ilmaisen vuokrakämpän vuodeksi Vantaalta. Seuraava kuvio on loft kämppä. Jännä nähdä kuka rahoittaa ja kuinkapaljon saa mainostuloja sinne muuttaessa.
Tän oon lukenut ennenkin samat jutut toistetaan täällä moneen kertaan, paistaa läpi kateus ja ilmeisesti harmittaaTrafik:in menestys myös
 
vierailija
Niin? K tunnetaan kyllä liioittelusta ja huulen heitosta. Hän on joutunut pyytämään apua perheeltään, mikä nyt ei rikkaan ihmisen käytökseen kuulu. Itse olen opiskelija, joka käy osa-aikatöissä, mutta en ole ikinä joutunut pyytämään apua keneltäkään. Asunnon ostaminen saattaa kieliä K:n huonosta varojen käytöstä/kokemattomuudesta. Ei niitä lavapuheita tarvitse kirjaimellisesti ottaa.
Hän puhui Aktian talouskoulussa rahankäytöstään.
 
vierailija
Mä tykästyin siihen viisukäärijään. Vaikutti niin vilpittömältä, oli kokenut kovia sairastelun myötä jne. Vaikutti niin suloiselta, ystävälliseltä ja hauskalta tyypiltä. Sitten viisujen jälkeen se keikkaKäärijä olikin ihan eri tyyppi. Kiroileva, roustaava, jopa vttuileva tyyppi, jolla kieli roikkui ulkona joka kuvassa. En tykännytkään enää tästä tyypistä. Enkä ole katkera tai kateellinen. Jatkossakin fanitan vain niitä tyyppejä, joista oikeasti tykkään.
 

Yhteistyössä