K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No, kyllä kaikki vähänkään esim. näillä palstoilla roikkuneet tietää. Ja siinä ao kuvassa se sormus on kyllä niin sopivasti asetettu framille, että ei voi olla sattumaa. Suurempi tod.näköisyys Volden ja Kn kihloilla on kuin Bn ja Sn kuvitteellisella seurustelusuhteella!
Olen sitten puusilmä. En ole missään nähnyt Emma-gaalasta otettua kuvaa missään. K kyllä poseeraa Behmin ja monen muun kanssa
 
vierailija
Ai se on tuo tyyppi! Oon nähny siitä ne damonin ottamat vanhat kuvat tumpussa, varmaan yli kymmenen vuoden takaa, mutta ei ollut kyllä nimi jäänyt mieleen ollenkaan. Enkä tosta videoltakaan sitä tunnistanut. Ihanaa kun näitä damonin vanhoja kavereita piipahtaa kuvissa edelleen, kun siitäkin, kuten bojanista, on väännetty joku jatkuvasti uusiin ihmisiin tarttuva tyyppi jolta vanhat heti unohtuu. Sit todellisuudessa sillä onki pitkiä ystävyyssuhteita.
 
vierailija
Oli joskus jossain. Porukat stalkkaavat kaikki Kn liittyvät hlöt. Ja etsivät epätoivoisesti määrättyjä henkilöitä. En tee niin. Olen jostain ymmärtänyt että Kn salarakkaalla on yksityinen insta. Miten sieltä stalkkaa ulkopuolinen? Olen ulkona. En tajua
Tässä taisi olla kyse K stooreista ennen UMK joissa näkynyt joskus. Itse en ole silloin seurannut. Ja instansa on yksityinen mutta toki profiilikuvan näkee siitä huolimatta ja samoin facebookin kuvan.
 
vierailija
Niin on. Eikä sillä ole mitään merkitystä. Jos vain nämä palstan kirjoittajat tietävät nimen ja ulkonäön, on se olematon ihmisryhmä. Suurin osa Kn tietävistä ei tiedä eikä tunne koko hlöä.
Twitterissä ainakin tietävät. Ja vauvalla jne. Kyllä se on vähemmistö faneista jotka ei tiedä. Muista satunnaisista seuraajista saattaa olla enemmistö. Ja komposti on se paikka jossa asiasta keskustellaan joka tapauksessa jos aihetta on.
 
vierailija
Twitterissä ainakin tietävät. Ja vauvalla jne. Kyllä se on vähemmistö faneista jotka ei tiedä. Muista satunnaisista seuraajista saattaa olla enemmistö. Ja komposti on se paikka jossa asiasta keskustellaan joka tapauksessa jos aihetta on.
Koko some tietää ja tuntee ko hlön. Kun tuli itsenäisyyspäivän juhlavastaanotto, me tavikset odotimme Käärijää ja hänen kumppaniaan punaiselle matolle. 1,5 miljoonaa katsojaa. Mutta Käärijän vierellä ei näkynyt ketään.
 
vierailija
Koko some tietää ja tuntee ko hlön. Kun tuli itsenäisyyspäivän juhlavastaanotto, me tavikset odotimme Käärijää ja hänen kumppaniaan punaiselle matolle. 1,5 miljoonaa katsojaa. Mutta Käärijän vierellä ei näkynyt ketään.
Ei vauvalla ainakaan odotettu. Siitä tehtiin gallupkin ja selkeä enemmistö/suurin osa oli sitä mieltä että yksin menee linnanjuhliin. Veikkaan että 1,5 miljoonasta suurin osa ei myöskään odottanut, ei välttämättä edes koko K vaan se ja sama milloin tulee jne.
 
vierailija
Ei vauvalla ainakaan odotettu. Siitä tehtiin gallupkin ja selkeä enemmistö/suurin osa oli sitä mieltä että yksin menee linnanjuhliin. Veikkaan että 1,5 miljoonasta suurin osa ei myöskään odottanut, ei välttämättä edes koko K vaan se ja sama milloin tulee jne.
Vauvalla kait odotettiin ja hartaasti toivottiin että Bojan astelee Kn rinnalla.
 

Yhteistyössä