K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mikä sulla on? Sulla ei oo mitään tietoa Sadien ja eikä sen velj(i)en liikuista, mutta koko ajan täällä oot kieltämässä kaiken. Tää komposti ei sovi sulle. Miljoonannen kerran: mee pois!
Mä kiellän vain sen että mikään ei liitä tätä Spenceriä Danijeliin tai edes Damoniin. En usko että ovat tavanneet. Mitchell kyllä oli Lontoossa. Mene itse pois kun et ota asioista selvää vaan rageat vain. En kuule mene minnekään, seuraan täällä Sadien ja Bn suhdetta.
 
vierailija
D oli poistanut sen fanitaidestoorin. Ehkä ei ollut jonkun (Krisin?) mieleen. Poistaahan se muutenkin stoorejaan välillä, mutta jännä kun se on tuolta muiden kuvien välistä poistunut.
 
vierailija
Ei sitä Kn tydeä niin kovasti mun mielestä enää piilotella. Eiköhän se jossain vaiheessa astu esiin. Tai ainakin luulen, että se itse haluaisi jo ns. virallisen aseman. Volden FB-profiilikuva ei ainakaan paljoa jätä arvailuiden varaan: poseeraa iloisesti Emma-gaalan punaisella matolla ja kihlasormus huomiota herättävästi esillä. Ei ole mikään vahinko.

Lucky girl!
 
vierailija
Ainahan se D poistelee stooreja, ihan viattomiakin. Mut kieltämättä aika kuumottavaa kun kuva on julkaistu vain selkeästi faniyhteisössä 😬 Voihan joku tietty olla vaikka lähettänyt sen sille, tai jakanut omaan instaansa ja tägännyt damonin ja krisin tms.
 
vierailija
Mä kiellän vain sen että mikään ei liitä tätä Spenceriä Danijeliin tai edes Damoniin. En usko että ovat tavanneet. Mitchell kyllä oli Lontoossa. Mene itse pois kun et ota asioista selvää vaan rageat vain. En kuule mene minnekään, seuraan täällä Sadien ja Bn suhdetta.
Toki danijel voi seurata sitä spenceriä ihan vaan sattumaltakin, mistä näitä tietää. Mutta oishan se melkoinen sattuma kyllä.
 
vierailija
Lääkäri?!!? Mitä en ymmärrä?
Tää on vissiin se kun osa on arvellut tässä videossa näkyvän miehen olevan sekä lääkäri että damonin kumppani

Tuolta kolmas kuva.
 
vierailija
Tää on vissiin se kun osa on arvellut tässä videossa näkyvän miehen olevan sekä lääkäri että damonin kumppani

Tuolta kolmas kuva.
Mä oon luullut että näille lääkäripuheille ois vähän enemmän pohjaa 😯
 
vierailija
Tää on vissiin se kun osa on arvellut tässä videossa näkyvän miehen olevan sekä lääkäri että damonin kumppani

Tuolta kolmas kuva.
kiitos, mulla on tuo lekurilasse mennyt kokonaan ohi! 😊
 
vierailija
Ei sitä Kn tydeä niin kovasti mun mielestä enää piilotella. Eiköhän se jossain vaiheessa astu esiin. Tai ainakin luulen, että se itse haluaisi jo ns. virallisen aseman. Volden FB-profiilikuva ei ainakaan paljoa jätä arvailuiden varaan: poseeraa iloisesti Emma-gaalan punaisella matolla ja kihlasormus huomiota herättävästi esillä. Ei ole mikään vahinko.

Lucky girl!
Ei ne taida olla kihloissa, ennenkin ollut tuossa sormessa sormus
 
vierailija
Ei sitä Kn tydeä niin kovasti mun mielestä enää piilotella. Eiköhän se jossain vaiheessa astu esiin. Tai ainakin luulen, että se itse haluaisi jo ns. virallisen aseman. Volden FB-profiilikuva ei ainakaan paljoa jätä arvailuiden varaan: poseeraa iloisesti Emma-gaalan punaisella matolla ja kihlasormus huomiota herättävästi esillä. Ei ole mikään vahinko.

Lucky girl!
Kuka tietää Volden oikean nimen ja FBn. En minä ainakaan. Puhutaan täysin tuntemattomasta henkilöstä. Jos ei Klta heru lupaa julkiseen kuvaan, jää tämä hlö tuntemattomaksi.
 
vierailija
Kuka tietää Volden oikean nimen ja FBn. En minä ainakaan. Puhutaan täysin tuntemattomasta henkilöstä. Jos ei Klta heru lupaa julkiseen kuvaan, jää tämä hlö tuntemattomaksi.
No, kyllä kaikki vähänkään esim. näillä palstoilla roikkuneet tietää. Ja siinä ao kuvassa se sormus on kyllä niin sopivasti asetettu framille, että ei voi olla sattumaa. Suurempi tod.näköisyys Volden ja Kn kihloilla on kuin Bn ja Sn kuvitteellisella seurustelusuhteella!
 

Yhteistyössä