K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kun pitäisikin piilossa. Jos tämä doris Kn kanssa Emma-gaalan punaisella matolla, kihlasormus välkkyen, ei se kovin salaista ole.
No ei se sentään Kn kanssa siinä luvassa ole, yksin poseeraa leveä hymy kasvoillaan. Mutta on itse halunnut laittaa profiilikuvakseen kuvan Emma-gaalasta ja sormus hyvin näkyvillä. Kyllä se jotain jostakin kertoo. Tämä nainen ei ehkä haluaisi olla piilossa ja toisaalta voin jopa ymmärtää häntä.
 
vierailija
Kirjoitin näin, että kun hlöä en ole koskaan nähnyt livenä enkä Kn kanssa. Ja Ksta on tuhansia kuvia. Puhutaan gfstä. Jostain joka on jossain vilahdellut. Sitten hän on pilkkanimellä volde. Tajutonta kirjoittelua. On hieno asia jos Klla on kumppani vierellään. Mutta mitään faktaa ei ole missään.
Faktaa näkee kun avaa silmänsä, ei tarvitse olla stalkkeri.
Toivon kaikkea hyvää K:lle ja hänen valitulleen.
 
vierailija
No ei se sentään Kn kanssa siinä luvassa ole, yksin poseeraa leveä hymy kasvoillaan. Mutta on itse halunnut laittaa profiilikuvakseen kuvan Emma-gaalasta ja sormus hyvin näkyvillä. Kyllä se jotain jostakin kertoo. Tämä nainen ei ehkä haluaisi olla piilossa ja toisaalta voin jopa ymmärtää häntä.
Miks en löydä sitä profiilikuvaa..? En kyl ole fb:ssä, mut luulisi näkyvän profiilikuva jos hakee nimellä. Tulee vaan miljoona venäläistä profiilia..
 
vierailija
Robin tekee niin. La Altaalle kuuntelemaan fuking Antti Järvistä. Huomenna kuulee biisin kokonaan.
Robin ei tee niin. En tiedä hänen nykyistä suhdestatustaan, koska en ole fani, mutta tiedän että hän on joskus aiemmin ainakin sanonut seurustelevansa. Ei silti ole koskaan tuonut tyttöystävää julkisuuteen eikä olla nähty yhteiskuvia. K voisi halutessaan toimia samoin. Tämä ilmiselvän asian muka-piilottelu on se mikä ärsyttää.
 
vierailija
Robin ei tee niin. En tiedä hänen nykyistä suhdestatustaan, koska en ole fani, mutta tiedän että hän on joskus aiemmin ainakin sanonut seurustelevansa. Ei silti ole koskaan tuonut tyttöystävää julkisuuteen eikä olla nähty yhteiskuvia. K voisi halutessaan toimia samoin. Tämä ilmiselvän asian muka-piilottelu on se mikä ärsyttää.
K haluaa säilyttää poikaystäväoption myös
 
vierailija
Robin ei tee niin. En tiedä hänen nykyistä suhdestatustaan, koska en ole fani, mutta tiedän että hän on joskus aiemmin ainakin sanonut seurustelevansa. Ei silti ole koskaan tuonut tyttöystävää julkisuuteen eikä olla nähty yhteiskuvia. K voisi halutessaan toimia samoin. Tämä ilmiselvän asian muka-piilottelu on se mikä ärsyttää.
Täähän on just parasta, hauskaa, että jotakuta ärsyttää
 
vierailija
Madam cykan stooreissa oli laitettu alekkain se B:sta otettu kuva ja Krisin uusi kuva. Nehän on hyvin samantyyliset (hiukset, katse kameraan).

Tuli mieleen tuosta, että niissä D:n melko uusissa kuvissa (stooreissa, ei ole pysyvää postausta) oli kuva, jossa kuvattava näyttää huutavan kädet poskillaan. Se oli vielä huomattavasti enemmän samanlainen sen B:n huutokuvan kanssa, kuin nuo B:n ja Krisin kuvat tuossa Cykan stoorissa. (D:n tägätyistä näkyy löytyvän se toinenkin huutokuva, kun vähän selailee, ja siitä on myös fanitaidetta, kuten B:n kuvastakin). Miksiköhän D näyttää toistavan noita B:n poseerauksia muiden ihmisten kanssa, kun en ole huomannut muissa kuvissa noin selvää samanlaisuutta, vai onko kuitenkin sattumaa vaan.
 
vierailija
Madam cykan stooreissa oli laitettu alekkain se B:sta otettu kuva ja Krisin uusi kuva. Nehän on hyvin samantyyliset (hiukset, katse kameraan).

Tuli mieleen tuosta, että niissä D:n melko uusissa kuvissa (stooreissa, ei ole pysyvää postausta) oli kuva, jossa kuvattava näyttää huutavan kädet poskillaan. Se oli vielä huomattavasti enemmän samanlainen sen B:n huutokuvan kanssa, kuin nuo B:n ja Krisin kuvat tuossa Cykan stoorissa. (D:n tägätyistä näkyy löytyvän se toinenkin huutokuva, kun vähän selailee, ja siitä on myös fanitaidetta, kuten B:n kuvastakin). Miksiköhän D näyttää toistavan noita B:n poseerauksia muiden ihmisten kanssa, kun en ole huomannut muissa kuvissa noin selvää samanlaisuutta, vai onko kuitenkin sattumaa vaan.
Daniel Vegas on siis tuo kuvattava, ne kuvat löytyy myös hänen instastaan. Vaikuttavia kuvia nuokin.
 
vierailija
Mulla on NM:stä tullut semmoiset vibat jo pidempään et haluaisi itse tulla esiin, mutta K haluaa pitää suhteen salassa. Tuo Emma Gaala -kuva vahvistaa niitä viboja. Voin toki olla väärässäkin.
 
vierailija
On noita jo ennen B:tä samantapaisia kuvia kuten se B:n tupakkakuva on ihan toistoa aiemmista kuvauksista
Totta että tupakkakuvia ja kyynelkuvia on kyllä enemmänkin ollut. Varmasti voi jotain muutakin samanlaisuutta olla, ehkä ei ole tullut vaan kiinnitettyä huomiota, vaikka aika paljon niitä kuvia on tullutkin selailtua. Toki ihmisiä kuvatessa on omat rajoitteensa, että paljonko erilaisia asentoja ja ilmaisutapoja ylipäätään löytyy, kun ihmisten eleissä on kuitenkin yleisesti paljon samaa. Silti tuo huutokuva on kyllä ihan erityisen samantyylinen kuin se B:n.
 
vierailija
Miksi täällä kompostissa on niitä, jotka edelleen sulkee kaikki aistinsa Kn gf suhteen Vauvallahan kaikki joukkopsykoosissa olevat on, ei tartte tänne tulla länkyttämään, ettei aihe muka kuulu keskusteluun. Jos olet täällä, niin välillä siitäkin puhutaan jotain. Nih!
Mäkin oon täällä jo aiemmin sanonut yhdestä toisesta aiheesta et menkää vauvalle tai puutarhaan, jos keskustelu ei miellytä. Osa ajettiin pois laivalta ja puutarhasta ja meille tehtiin viimein oma ketju. Sit pitää tulla tännekin länkyttää, vaikka täällä pitäs voida keskustella kaikesta. Ja myös niistä aiheista, jotka on vauvalla kiellettyjä.
 
vierailija
On noita jo ennen B:tä samantapaisia kuvia kuten se B:n tupakkakuva on ihan toistoa aiemmista kuvauksista
Joo kyllä Damonilla välillä toistuu samat teemat tai aiheet kuvissa asentoja ja jopa vaatteita sun muita rekvisiittoja myöten. Mutta onhan hänen kuvat parhaimmillaan tosi upeita silti!

Sitten huonoimmillaan mulla on tullut joistakin kuvista (ei Joksujen) mieleen sellaiset ”entisajan” toritaulut, jossa on esim. itkevä lapsi. Siis lähikuvassa lapsen naama ja vetisistä suurista surusilmistä valuu poskelle kyynel. En tiedä muistaako kukaan muu tällaisten taulujen olemassaoloa edes! 😅
 
vierailija
On noita jo ennen B:tä samantapaisia kuvia kuten se B:n tupakkakuva on ihan toistoa aiemmista kuvauksista
Luulen että kyse on siitä kuinka d haluaa tutkia tiettyjä teemoja eri ihmisten avulla. Sen kaupalliset kuvathan on ihan erilaisia, nämä on sen omaa juttua. Kyse on silti hänen taiteestaan, ei niistä malleista. Jure sanoi hyvin että ei ole koskaan saanut muilta kuvaajilta yhtä hyviä ohjeita. Ne toiset ovatkin kuvanneet bändiä ja antaneet heidän Itse päättää millaisena näkyvät, kun taas damon toteuttaa omaa visiotaan.
 
vierailija
No ei se sentään Kn kanssa siinä luvassa ole, yksin poseeraa leveä hymy kasvoillaan. Mutta on itse halunnut laittaa profiilikuvakseen kuvan Emma-gaalasta ja sormus hyvin näkyvillä. Kyllä se jotain jostakin kertoo. Tämä nainen ei ehkä haluaisi olla piilossa ja toisaalta voin jopa ymmärtää häntä.
Yksin jätetty hymyilemään joku jonnekkin. Ei näy kuvaa tavalliselle tallaajalle. Ei nimeä. K vie E-Gssa lavalle Behmin ja kiittelee vanhempiaan tuesta. Kyllä tämä tosiaan jostain kertoo.
 
vierailija
Mulla on NM:stä tullut semmoiset vibat jo pidempään et haluaisi itse tulla esiin, mutta K haluaa pitää suhteen salassa. Tuo Emma Gaala -kuva vahvistaa niitä viboja. Voin toki olla väärässäkin.
Ja sit se taannoinen seiskan juttu tyyliin *yleisössä oli seuraamassa oma rakas ja huomattuaan kuvaajan, esittelikin puhelimensa takakannessa olevaa kuvaa mielellään*
 

Yhteistyössä