K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos sulla ei ole minkäänlaista moraalia tämän asian suhteen, niin turha kai edes jatkaa tätä keskustelua. Minusta on sairasta, että 60v. naiset tiirailee nuorten poikien housujen saumoja ja tekee niistä jotain lähikuvia.
Onko sinulla kuitenkin antaa vinkkiä tällaiselle kuuskymppiselle, että minkä ikäisten miesten saumoja on moraalisesti sopivaa tiirailla?
 
vierailija
Tässä on nyt vähän yritystä syyllistää toisia ihan aikuisen ihmisen fanittamisesta. Että ne jotka Bojanista tykkää alkaisi tuntea häpeää ja irrottautua fanittamisesta. Aikuisia ne molemmat on, Bojan ja Kärtsä. Eikä kuitenkaan mitään juuri ja juuri aikuistuneita. Ei siinä ole eroa kumpaa fanittaa, tai vaikka molempia. Se, että haukutaan fani rumilla nimityksillä, on vaan yritys saada toinen tuntemaan häpeää itsestään ja irrottautumaan bändin seuraamisesta. Mitä väliä sillä fanien iällä on kellekään muulle on mysteeri.
 
vierailija
Tässä on nyt vähän yritystä syyllistää toisia ihan aikuisen ihmisen fanittamisesta. Että ne jotka Bojanista tykkää alkaisi tuntea häpeää ja irrottautua fanittamisesta. Aikuisia ne molemmat on, Bojan ja Kärtsä. Eikä kuitenkaan mitään juuri ja juuri aikuistuneita. Ei siinä ole eroa kumpaa fanittaa, tai vaikka molempia. Se, että haukutaan fani rumilla nimityksillä, on vaan yritys saada toinen tuntemaan häpeää itsestään ja irrottautumaan bändin seuraamisesta. Mitä väliä sillä fanien iällä on kellekään muulle on mysteeri.
Samoin ajattelen. Live and let live!
 
vierailija
Tässä on nyt vähän yritystä syyllistää toisia ihan aikuisen ihmisen fanittamisesta. Että ne jotka Bojanista tykkää alkaisi tuntea häpeää ja irrottautua fanittamisesta. Aikuisia ne molemmat on, Bojan ja Kärtsä. Eikä kuitenkaan mitään juuri ja juuri aikuistuneita. Ei siinä ole eroa kumpaa fanittaa, tai vaikka molempia. Se, että haukutaan fani rumilla nimityksillä, on vaan yritys saada toinen tuntemaan häpeää itsestään ja irrottautumaan bändin seuraamisesta. Mitä väliä sillä fanien iällä on kellekään muulle on mysteeri.
Fanitus ja sairauden puolelle menevä kuolaus ovat eri asioita. Käärijää en ole maininnut yhdessäkään viestissäni, mutta samaa pätee häneen. Joskus menee yli ne häneenkin kohdistetut s.jutut.
 
vierailija
Ohis. Kärtsy ja Henri ovat sentään kypsän miehen näköisiä ja kuumia. Bojan taas näyttää seksuaalisesti kokemattomalta pikkupojalta.
Tavallaan totta minunkin mielestä. Välillä B näyttää ihan aikamieheltä ja välillä melkein teiniltä. Toisaalta Henrikin näyttää/vaikuttaa minusta nuoremmalta kuin on.

Mulle ikä on aikalailla sivuseikka (kunhan on täysi-ikäinen) mutta esim. Ruotsin tämän vuotisten edustajien saumoja en tosiaankaan tiirailisi vaikka ovatkin aikuisia. Heidänkin saumojensa tiirailijoihin ja zoomailijoihin tuli kyllä törmättyä yhdellä keskustelusivustolla.
 
vierailija
Tavallaan totta minunkin mielestä. Välillä B näyttää ihan aikamieheltä ja välillä melkein teiniltä. Toisaalta Henrikin näyttää/vaikuttaa minusta nuoremmalta kuin on.

Mulle ikä on aikalailla sivuseikka (kunhan on täysi-ikäinen) mutta esim. Ruotsin tämän vuotisten edustajien saumoja en tosiaankaan tiirailisi vaikka ovatkin aikuisia. Heidänkin saumojensa tiirailijoihin ja zoomailijoihin tuli kyllä törmättyä yhdellä keskustelusivustolla.
Ja lisäänpä vielä että en heitä tuomitsekkaan vaan tuo oli vaan henkilökohtainen mielipide.
 
vierailija
80 v. Paavo Lipponen voisi olla sulle sopiva soiva peli.
Okei, kiitos! Enää pitää löytää se saitti, jossa Pavesta löytyy kuumaa saumojentiirausmateriaalia. 🤣

Tai no, miksi kuuntelisin jotain ahdasmielistä moraali-Markettaa ja jättäisin tämänlaisen meille kaikille jaetun materiaalin vain nuorempien iloksi? En keksi siihen ensimmäistäkään syytä, kun eipä se markettamoraalikaan kovin houkuttelevalta vaihtoehdolta vaikuta.


Muiskista vaan teille tiukkapipoille! 😘
 
vierailija
Menenpä sitten katsomaan Espanjan viisuvideon heidän kansallisista karsinnoista. Siinä vähän kypsempi täti saa olla kahden mehukkaan nuorukaisen kanssa lavalla. Sitten katson kun K levittää itseensä aurinkorasvaa Thaimaassa ja B hinkkaa itseään mikrofonitelineeseen. Ja pisteenä iin päälle Henrin polvistumisia. Nyt tää täti tunteekin jo vähän värinää....
Entäs Kn makailut lavalla. Ja Bn lantion pyöritykset ja silmien. Henri on tosi makee.
Hiukan hytisyttää
 
vierailija
Mä tiirailin tuossa Bn käsiä ja huomasin, et se on jättänyt sen peukalo sormuksen pois. Ei ole ainakaan Madridissa ja noilla viime keikoilla. Milloinhan se on jättänyt sen pois? On niin tottunut että sillä on se.
 
vierailija
Entäs Kn makailut lavalla. Ja Bn lantion pyöritykset ja silmien. Henri on tosi makee.
Hiukan hytisyttää
Käy käy. Mä olen aika kaikkiruokainen nykyään.
Jos oikein muistan niin aiemmin suhtauduin nihkeämmin tälläiseen mutta viime vuosi opetti että siitä vaan jos tämä saa minut hyvälle tuulelle. Saatoin olla ennen jopa semimarketta mutta nykyisin olen aika häpeilemätön.
 
vierailija
Hitsi kun joku osais selittää vakuuttavasti tän Henri jutun. Mä oon ihan pihalla. Meillä Jämijärvellä oli joka toinen tommonen Henri
Tätä on varmaan vaikea selittää miksi yhteen iskee joku ja toiseen joku toinen. Minusta tuntuu että K on jotenkin laajentanut omaa miesmakua ja nyt näen tälläiset gayish vibes tyypit kiinostavina. Henrihän vetosi itseeni oikeastaan vasta siinä umk esityksessä, pelkkien kuvien perusteella tuskin olisin kiinnostunut. Ehkä joskus osaan selittää tätä vielä paremmin että miksi mutta vielä näköjään en.

Itse en taas näe D yhtään mitään kiinnostavaa mihinkään suuntaan mutta moni ilmeisesti näkee. Ja vaikka luen niitä miksi ja mitä näkevät niin silti en ymmärrä.
 
vierailija
Jos sulla ei ole minkäänlaista moraalia tämän asian suhteen, niin turha kai edes jatkaa tätä keskustelua. Minusta on sairasta, että 60v. naiset tiirailee nuorten poikien housujen saumoja ja tekee niistä jotain lähikuvia.
Mä en sanoisi, että sairasta, mutta ei oikein fiksulta vaikuta. Just esimerkiksi noi housujen tutkimukset ja vastaavat jutut menee kyllä mulla täysin yli. Voihan nuoria miehiä muutenkin ihailla niin teen itsekin. Mun mielestä tuo toiminta vertautuu täysin siihen kun sedät kuolaa nuoria naisia.
T. Moraali-Marketta
 
vierailija
Tätä on varmaan vaikea selittää miksi yhteen iskee joku ja toiseen joku toinen. Minusta tuntuu että K on jotenkin laajentanut omaa miesmakua ja nyt näen tälläiset gayish vibes tyypit kiinostavina. Henrihän vetosi itseeni oikeastaan vasta siinä umk esityksessä, pelkkien kuvien perusteella tuskin olisin kiinnostunut. Ehkä joskus osaan selittää tätä vielä paremmin että miksi mutta vielä näköjään en.

Itse en taas näe D yhtään mitään kiinnostavaa mihinkään suuntaan mutta moni ilmeisesti näkee. Ja vaikka luen niitä miksi ja mitä näkevät niin silti en ymmärrä.
Mulle kans Damonin ihailu on melkoinen ihmetyksen aihe. Onhan hän menestynyt ihminen ja selviytynyt vaikeista oloista, ja vaikuttaa vilpittömältä, mutta ei nappaa sitten yhtään, eikä millään tavalla. Ei myöskään hänen taiteensa. En löytänyt kuin yhden videon, jossa hän puhuu. Etsiskelin niitä, kun ajattelin että hänen kiinnostavuutensa tulisi esiin. Eikö niitä ole vai enkö löydä?
 

Yhteistyössä