K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja monella hänen kuvattavalla samat vaatteet kuin B:llä, mitä sitten? Se on kuvausrekvisiittaa
Siis esim se villapaita ja vyö eivät ole rekvisiittaa vaan tosiaan damonin vaatteita. Ilmeisesti myös se valkoinen paita, joko krisin tai bojanin päällä ollut. Nämä on siis nähty damonin päällä ihan muissa yhteyksissä kuin kuvissa. Siitä villapaidasta se on itse kertonutkin että on sen lohtuvaate.
 
vierailija
Jestas! Seitsemännessä kuvassa näkyy jonkun perse 😅 Peilikuvasta näkyy vähän enemmänkin

 
vierailija
En nyt sanoisi miettineeni tätä (siis uskoen että näin käy), mutta oon pohtinut asiaa kyllä. Vähän Kultsan keikkojen jälkeen tuli se fiilis, kun SBJ ja Bluza tuntuivat Bojanille niin omilta ja henkilökohtaisilta biiseiltä. Mutta tarviihan Bojan silti bändin taustalleen, niin varmasti jatkaa Jokereiden kanssa vielä hyvän tovin.
Mutta oon aika varma, että siirtyy soolouralle jossain vaiheessa. En edes väitä, että nykyistä menestyksekkäämmälle, mutta kunhan siirtyy.
Bojanhan oli soolouralla jonkin aikaa, mutta totesi viihtyvänsä paremmin bändin kanssa. Heillä on muutenkin niin hyvät ja läheiset välit että en usko että ainakaan kovin pian lähtisivät soolourille.
 
vierailija
En oo nauranu pitkään aikaan niin paljon kuin nyt. Joka palstalla joku jankkaus menossa ja missään ei päätä eikä häntää. Aito show vauvalla kiihtyy ja täällä tapellaan onko Bllä vai Dllä Kirrin takki. Puutarhassa yes?and? musavideo mennyt jollain tunteisiin. Mä oottelen vaan Kärpyn postauksia ja repeilen näille kaaoksille.
 
vierailija
Onhan nämä kieltämättä uskomattomia käänteitä. Hurjimmissa etukäteispuheissa pohdittiin, että D. ehkä saattaa ilmestyä Sloveniaan tai B. painelee Espanjasta suoraan Lontooseen. Ja näiden piti monelle viimeinkin merkki, että jotain voisi olla meneillään B/D-kuviossa. Enpä olisi ikinä uskonut, nyt tapellaan siitä, mitä käynti toisella mantereella merkitsee. 🤣

Ystäviä, rakastavaisia, hengailukavereita.... mitä ikinä ovatkaan toisilleen. Eipä sillä ole väliä.
 
vierailija
Bojanhan oli soolouralla jonkin aikaa, mutta totesi viihtyvänsä paremmin bändin kanssa. Heillä on muutenkin niin hyvät ja läheiset välit että en usko että ainakaan kovin pian lähtisivät soolourille.
Joo en usko, että B lähtee musiikkipuolella enää sooloilemaan, ainakaan pitkiin aikoihin. Toki sitähän ei tiedä jos haluaa välillä tehdä jotain muita töitä esim. näyttelijänä, jos sattuu saamaan kiinnostavia rooleja.
 
vierailija
En oo nauranu pitkään aikaan niin paljon kuin nyt. Joka palstalla joku jankkaus menossa ja missään ei päätä eikä häntää. Aito show vauvalla kiihtyy ja täällä tapellaan onko Bllä vai Dllä Kirrin takki. Puutarhassa yes?and? musavideo mennyt jollain tunteisiin. Mä oottelen vaan Kärpyn postauksia ja repeilen näille kaaoksille.
Minulla on sama juttu, vaikka ihan sama vaikka kukaan olisi enää postaamatta mitään. 🤣🤣
 
vierailija
Onhan nämä kieltämättä uskomattomia käänteitä. Hurjimmissa etukäteispuheissa pohdittiin, että D. ehkä saattaa ilmestyä Sloveniaan tai B. painelee Espanjasta suoraan Lontooseen. Ja näiden piti monelle viimeinkin merkki, että jotain voisi olla meneillään B/D-kuviossa. Enpä olisi ikinä uskonut, nyt tapellaan siitä, mitä käynti toisella mantereella merkitsee.

Ystäviä, rakastavaisia, hengailukavereita.... mitä ikinä ovatkaan toisilleen. Eipä sillä ole väliä.
Enemmän mua kiinnostaa toi B ja Sadie Sink kuvio, aika yllättävä ystävyys tai something more.
 
vierailija
En oo nauranu pitkään aikaan niin paljon kuin nyt. Joka palstalla joku jankkaus menossa ja missään ei päätä eikä häntää. Aito show vauvalla kiihtyy ja täällä tapellaan onko Bllä vai Dllä Kirrin takki. Puutarhassa yes?and? musavideo mennyt jollain tunteisiin. Mä oottelen vaan Kärpyn postauksia ja repeilen näille kaaoksille.
Aikamoinen shitshow joo käynnissä, ei muuta kuin popparit esiin. 😂
 
vierailija
Onhan nämä kieltämättä uskomattomia käänteitä. Hurjimmissa etukäteispuheissa pohdittiin, että D. ehkä saattaa ilmestyä Sloveniaan tai B. painelee Espanjasta suoraan Lontooseen. Ja näiden piti monelle viimeinkin merkki, että jotain voisi olla meneillään B/D-kuviossa. Enpä olisi ikinä uskonut, nyt tapellaan siitä, mitä käynti toisella mantereella merkitsee.

Ystäviä, rakastavaisia, hengailukavereita.... mitä ikinä ovatkaan toisilleen. Eipä sillä ole väliä.
Laitapa kuva missä tuolla näet D:n aika harhaista menoa nyt
 
vierailija
En jaksa lukea kaikkea mutta tää keskustelu siitä, onko toi Kirrin takki B vai D päällä on täysin älytön. Se on mittojen mukaan tehty Boitsulle. Se ei ole siis vaatekappale, jota ihan noin vain lainaisi kenellekään. Lisäksi Damonista ei ole yhtäkään havaintoa Nykistä. En ymmärrä, miten jotkut saa riidan aikaan olemattomista asioista.
 
vierailija
En jaksa lukea kaikkea mutta tää keskustelu siitä, onko toi Kirrin takki B vai D päällä on täysin älytön. Se on mittojen mukaan tehty Boitsulle. Se ei ole siis vaatekappale, jota ihan noin vain lainaisi kenellekään. Lisäksi Damonista ei ole yhtäkään havaintoa Nykistä. En ymmärrä, miten jotkut saa riidan aikaan olemattomista asioista.
Tai olla vaan vanha takki johon on lisätty nuo pitsit. B sanoi muistaakseni siinä edellisessä JOS haastattellussa että jätti takin koristeltavaksi.
 
vierailija
En jaksa lukea kaikkea mutta tää keskustelu siitä, onko toi Kirrin takki B vai D päällä on täysin älytön. Se on mittojen mukaan tehty Boitsulle. Se ei ole siis vaatekappale, jota ihan noin vain lainaisi kenellekään. Lisäksi Damonista ei ole yhtäkään havaintoa Nykistä. En ymmärrä, miten jotkut saa riidan aikaan olemattomista asioista.
Mittojen mukaan tekeminen ei saa mitenkään aikaan sitä, etteikö vaatetta voisi joku toinenkin pitää.
 

Yhteistyössä