K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
On sillä useampikin serkku. Yksi (isän puolelta) on ainakin amerikkalaisen naisen kanssa naimisissa ja asuvat Yhdysvalloissa. En tosin ole jaksanut selvittää missä, kun ei pahemmin kiinnostele. Vilahtanut vaan igssä, muuten en edes tietäisi.
Se oli Floridassa mielestäni, oon itsekin tän nähnyt. Tai en ollut varma oliko just serkku mutta joku sukulainen kuitenkin
 
vierailija
Tästä päästäänkin aasinsiltana mielenkiintoiseen kysymykseen. Ura, mutta kenen ura? Voiko muista joksuista tulla liiallinen hidaste siihen, mitä B. itse haluaa?
En nyt sanoisi miettineeni tätä (siis uskoen että näin käy), mutta oon pohtinut asiaa kyllä. Vähän Kultsan keikkojen jälkeen tuli se fiilis, kun SBJ ja Bluza tuntuivat Bojanille niin omilta ja henkilökohtaisilta biiseiltä. Mutta tarviihan Bojan silti bändin taustalleen, niin varmasti jatkaa Jokereiden kanssa vielä hyvän tovin.
Mutta oon aika varma, että siirtyy soolouralle jossain vaiheessa. En edes väitä, että nykyistä menestyksekkäämmälle, mutta kunhan siirtyy.
 
vierailija
En nyt sanoisi miettineeni tätä (siis uskoen että näin käy), mutta oon pohtinut asiaa kyllä. Vähän Kultsan keikkojen jälkeen tuli se fiilis, kun SBJ ja Bluza tuntuivat Bojanille niin omilta ja henkilökohtaisilta biiseiltä. Mutta tarviihan Bojan silti bändin taustalleen, niin varmasti jatkaa Jokereiden kanssa vielä hyvän tovin.
Mutta oon aika varma, että siirtyy soolouralle jossain vaiheessa. En edes väitä, että nykyistä menestyksekkäämmälle, mutta kunhan siirtyy.
B kyllä kokeili jo kerran sooloilua ja totesi, ettei siitä tykkää, niin en nyt ole samaa mieltä tästä. Luulen että jos/kun JO joskus hajoaa, B tekee ihan muita hommia.
 
vierailija
En nyt sanoisi miettineeni tätä (siis uskoen että näin käy), mutta oon pohtinut asiaa kyllä. Vähän Kultsan keikkojen jälkeen tuli se fiilis, kun SBJ ja Bluza tuntuivat Bojanille niin omilta ja henkilökohtaisilta biiseiltä. Mutta tarviihan Bojan silti bändin taustalleen, niin varmasti jatkaa Jokereiden kanssa vielä hyvän tovin.
Mutta oon aika varma, että siirtyy soolouralle jossain vaiheessa. En edes väitä, että nykyistä menestyksekkäämmälle, mutta kunhan siirtyy.
Minä taas en usko soolouraan ollenkaan, kun on jo sitä kokeillut, eikä viihtynyt, näyttelijän työt saattaisikin kiinnostaa, mutta voi tehdä bändin ohellakin
 
vierailija
Ainoa mutta, että D ei edes ole tuolla
Eikös toi Damsku ole Bojanin Karlo Kirrin rotsi päällä? Ei ainakaan Bojanilta näytä hiukset.


Karlo Kirri asut.

 
vierailija
Eikös toi Damsku ole Bojanin Karlo Kirrin rotsi päällä? Ei ainakaan Bojanilta näytä hiukset.


Karlo Kirri asut.

Voi se olla Bojankin, awww treffeillä Sadien kanssa. 🤩
 
vierailija
Eikös toi Damsku ole Bojanin Karlo Kirrin rotsi päällä? Ei ainakaan Bojanilta näytä hiukset.


Karlo Kirri asut.

Se on Bojan ja tämä on jo twitteristiltä varmistettu, huomaa Sadien pituus 158 cm
 
vierailija
Eikös toi Damsku ole Bojanin Karlo Kirrin rotsi päällä? Ei ainakaan Bojanilta näytä hiukset.


Karlo Kirri asut.

On mun mielestä D.
 
vierailija
Eikös toi Damsku ole Bojanin Karlo Kirrin rotsi päällä? Ei ainakaan Bojanilta näytä hiukset.


Karlo Kirri asut.

Sama kai se on kumpi se on. Ovat siellä kolmestaan .
 
vierailija
Mulle tuli kyllä ihan sama mieleen. Samaan isojen kalojen kategoriaan myös K kuuluu. Ja olen ihan kunnon bojanisti. Viime aikoina olen miettinyt, että haluaisin olla itsekin Bojan, syntynyt asialliseen perheeseen, olisi älyä, ulkonäköä, kykyä hurmata ja koko maailma avoin. Joo oon vaan yks äiti.
Varmaan olet Bojanisti joo, se sama tyyppi, joka jauhaa noita hyväksikäyttöjuttujaan jatkuvasti.
 

Yhteistyössä