Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Muistuttaisin myös et Lontoossa ollaan kaksi tuntia Suomea jäljessä. D on voinu olla vaik juhlistamassa raittiuttaan jollain porukalla. Tosin eipä tässä nyt varmaan kukaan sen unirytmeistä tiedä mitään, vaik ois ollukin ihan vaan himassaan. Ja se vielä et ihan ku D ois ainut ihminen kenet B tuntee, ku sitä nyt ollaan tunkemassa mukaan jokaiseen paikkaan.
Tämä, ja sitä paitsi D jakoi ainakin ne Joksujen valokuvat aina ihan randomeihin kellonaikoihin keskellä yötä. Erikoisin aika taisi olla joskus neljän aikaan Suomen aikaa. Eli ihan naurettavaa perustaa hänen olinpaikkansa New Yorkiin vain siksi, että on kahden tunnin erolla Boitsusta jakanut joitain stooreja. Hänellä vaan taitaa olla sellainen yörytmi ihan luonnostaan.
 
vierailija
B:llä on kuulemma sukulaisia New Yorkissa joten ihan mahdollista. Tosin työkeikka on mun oma veikkaukseni. Ehkä niitä Amerikan-suunnitelmia ei ole täysin haudattu.
Voihan se olla työkeikka ja samalla nähdä sukulaisia jos vaikka yöpyy heillä 🤔 mielenkiintoinen käänne taas :D ja tosiaan ihan naurettavaa työntää D:tä taas tähän musta edelleen hänelle läheisin Joksu on Kris joka hänelle myös videoterveiset laittoi
 
vierailija
Voihan se olla työkeikka ja samalla nähdä sukulaisia jos vaikka yöpyy heillä mielenkiintoinen käänne taas ja tosiaan ihan naurettavaa työntää D:tä taas tähän musta edelleen hänelle läheisin Joksu on Kris joka hänelle myös videoterveiset laittoi
Joo, todella epätoivoista kaivaa D joka käänteessä esiin ja yrittää muuttaa todellisuutta, kun halutaan nyt vain jollekulle miehelle B parittaa. Kris on selvästi Damonin kanssa läheisin, mutta kumma että se ystävyyssuhde sivuutetaan täysin ja kun D postaa keskellä yötä vähän fanarteja, niin hän on jo lemmenlomalla New Yorkissa B:n kanssa.
 
vierailija
Joo, todella epätoivoista kaivaa D joka käänteessä esiin ja yrittää muuttaa todellisuutta, kun halutaan nyt vain jollekulle miehelle B parittaa. Kris on selvästi Damonin kanssa läheisin, mutta kumma että se ystävyyssuhde sivuutetaan täysin ja kun D postaa keskellä yötä vähän fanarteja, niin hän on jo lemmenlomalla New Yorkissa B:n kanssa.
Miten niin selvästi. Vähemmänhän Dstä ja Krisistä on yhteiskuvia, kuin Bstä ja Dstä. Sitä paitsi Sadiekin on nytt Nykissä. Bojan on siellä joko Sadien kanssa tai sitten ovat kolmestaan Dn kanssa.
 
vierailija
Joo, todella epätoivoista kaivaa D joka käänteessä esiin ja yrittää muuttaa todellisuutta, kun halutaan nyt vain jollekulle miehelle B parittaa. Kris on selvästi Damonin kanssa läheisin, mutta kumma että se ystävyyssuhde sivuutetaan täysin ja kun D postaa keskellä yötä vähän fanarteja, niin hän on jo lemmenlomalla New Yorkissa B:n kanssa.
Tämäpä ihan naurettavaa et aina B:n kohdalla se tuodaan esiin. Mites se Krisin kanssa otettu kuva kiertueella jossa toisessa Krisillä oli teippi suussa onko se unohdettu täällä kokonaan. Selkeesti siitäkin näkee et ovat läheisiä ei B:n kanssa oo kun pari hassua stooria ja yks kuva 😁
 
vierailija
Miten niin selvästi. Vähemmänhän Dstä ja Krisistä on yhteiskuvia, kuin Bstä ja Dstä. Sitä paitsi Sadiekin on nytt Nykissä. Bojan on siellä joko Sadien kanssa tai sitten ovat kolmestaan Dn kanssa.
Enemmänhän siitä ja Krisistä on kuvia? Se yks yhteiskuva minkä D jakoi silloin Sloveniassa instaan (kuva Lontoossa otettu) sit se stoork missä nojailee Krisin jalkaan (Jan toki siinä myös mut kuitenkin) se missä Kris makoilee bussin penkillä ja D:n pää sen käsien ympärillä ja sit tosiaan se missä Krisillä teippi suussa plus se D:n postaus jossa kaks juttua oli Krisistä ja ainoastaan yksi juttu B:stä
 
vierailija
Musta on aika ikävä tapa, että jotkut näissä ketjuissa käy lukemassa toista ketjua ja tulee sitten inhottavaan sävyyn kertomaan omaa tulkintaansa siellä ketjussa käydystä keskustelusta. Vauvalla oli välillä ihan suoraa vääristelyäkin kompostiketjun keskustelusta. Alunperin tuonne toiseen ketjuun mentiin siksi, ettei ärsytettäisi Damon-keskustelulla muita täällä puutarhassa. Itse käyn täälläkin välillä kommentoimassa asioita, mutta jätän esim. Damoniin liittyvät asiat sanomatta, kun täällä ei niistä välitetä. Mutta jos tuota tahallista hämmentämistä ja vääristelyä tulee ja satun huomaamaan, niin käyn kyllä korjaamassa. Mua ärsyttää että tahallaan yritetään vääntää jotain pahiksia ihan tavallisista ihmisistä, jotka sattuu olemaan eri mieltä jostain kuin itse olet. Vieläpä niin päin, että kun itse en halua haukkua ketään ja tykkään kaikista ns. päähenkilöistä täällä, niin B:sta, D:sta kuin K:stakin, niin jonkun mielestä olen kamala tyyppi, kun uskallan ajatella D:n olevan symppis, ja siten ”kuulunkin kompostiketjuun”. Ne jotka ei tykkää hänestä on mielestään kunnon ihmisiä. Aika vääristynyttä ajattelua sanoisin.
Mun on pakko kompata sua, kirjoitat asiaa. Itse olen kotiutunut tänne plussan puolelle, mutta käyn vauvallakin joskus. Komposti on oikeasti usein täynnä hyvää keskustelua ja siitä on tullut Damonia seuraaville kotipesä. Ei se silti tee meistä mitenkään pahoja tai tyhjänpäiväisiä ihmisiä ja suurin osahan meistä seuraa tiivisti myös Joksujen ja Käärijän tekemisiä. Käärijä on mulle se ykkönen.💚 En ole koskaan perustanut ilkeilylle ja trollailulle, jota valitettavasti näkyy näissä kaikissa ketjuissa. Itse toivoisin, että kaikki pystyisivät olemaan sen verran aikuisia, ettei lähdettäisi tälle linjalle, että ruvetaan sättimään muita kommentoijia. Trolleille emme voi mitään, mutta oletan että he ovat vähemmistöä, vaikkakin kovaäänistä sellaista.
 
vierailija
Voihan se olla työkeikka ja samalla nähdä sukulaisia jos vaikka yöpyy heillä mielenkiintoinen käänne taas ja tosiaan ihan naurettavaa työntää D:tä taas tähän musta edelleen hänelle läheisin Joksu on Kris joka hänelle myös videoterveiset laittoi
Joo, todella epätoivoista kaivaa D joka käänteessä esiin ja yrittää muuttaa todellisuutta, kun halutaan nyt vain jollekulle miehelle B parittaa. Kris on selvästi Damonin kanssa läheisin, mutta kumma että se ystävyyssuhde sivuutetaan täysin ja kun D postaa keskellä yötä vähän fanarteja, niin hän on jo lemmenlomalla New Yorkissa B:n kanssa.
Miten niin selvästi. Vähemmänhän Dstä ja Krisistä on yhteiskuvia, kuin Bstä ja Dstä. Sitä paitsi Sadiekin on nytt Nykissä. Bojan on siellä joko Sadien kanssa tai sitten ovat kolmestaan Dn kanssa.
Ai nyt taioit jo Sadien mukaan Nykkiin. Lähdettä tälle tai oikeastaan mene valehtelemaan kompostiin jatkossa.
 
vierailija
Joo, todella epätoivoista kaivaa D joka käänteessä esiin ja yrittää muuttaa todellisuutta, kun halutaan nyt vain jollekulle miehelle B parittaa. Kris on selvästi Damonin kanssa läheisin, mutta kumma että se ystävyyssuhde sivuutetaan täysin ja kun D postaa keskellä yötä vähän fanarteja, niin hän on jo lemmenlomalla New Yorkissa B:n kanssa.
Kompostissa shipataan D&B:tä, joten tottakai siellä on tuollaista juttua. Jos kuitenkin jättäisit ne sinne puolella, koska tämä on B&K shippi ketju.
 
vierailija
Kompostissa shipataan D&B:tä, joten tottakai siellä on tuollaista juttua. Jos kuitenkin jättäisit ne sinne puolella, koska tämä on B&K shippi ketju.
Mielelläni, mutta jostain syystä joku epätoivoinen tulee tunkemaan niitä juttuja tänne. Silloin koen oikeudekseni kirjoittaa asiasta ja siitä, kuinka epätoivoista D:n liittäminen B:hen joka käänteessä on.
 
vierailija
Joo, todella epätoivoista kaivaa D joka käänteessä esiin ja yrittää muuttaa todellisuutta, kun halutaan nyt vain jollekulle miehelle B parittaa. Kris on selvästi Damonin kanssa läheisin, mutta kumma että se ystävyyssuhde sivuutetaan täysin ja kun D postaa keskellä yötä vähän fanarteja, niin hän on jo lemmenlomalla New Yorkissa B:n kanssa.

Ai nyt taioit jo Sadien mukaan Nykkiin. Lähdettä tälle tai oikeastaan mene valehtelemaan kompostiin jatkossa.
Sadien tägätyissä kuva viime yöltä Nykistä.
 
vierailija
Mun on pakko kompata sua, kirjoitat asiaa. Itse olen kotiutunut tänne plussan puolelle, mutta käyn vauvallakin joskus. Komposti on oikeasti usein täynnä hyvää keskustelua ja siitä on tullut Damonia seuraaville kotipesä. Ei se silti tee meistä mitenkään pahoja tai tyhjänpäiväisiä ihmisiä ja suurin osahan meistä seuraa tiivisti myös Joksujen ja Käärijän tekemisiä. Käärijä on mulle se ykkönen. En ole koskaan perustanut ilkeilylle ja trollailulle, jota valitettavasti näkyy näissä kaikissa ketjuissa. Itse toivoisin, että kaikki pystyisivät olemaan sen verran aikuisia, ettei lähdettäisi tälle linjalle, että ruvetaan sättimään muita kommentoijia. Trolleille emme voi mitään, mutta oletan että he ovat vähemmistöä, vaikkakin kovaäänistä sellaista.
❤
 
vierailija
Raskas päivä tiedossa kaikilla palstoilla, kun Damonista ja Sadiesta jauhavat eivät osaa pysyä tunkiollaan vaan pitää tulla muille alustoille jankkaamaan. Taidan ottaa mallia Kärpystä ja Boitsusta ja pidän somevapaan päivän.
 

Yhteistyössä