Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tässä on hyvä esimerkki siitä, että kun joku on eri mieltä, niin kommenttia sanotaan roskaksi. Kummallista itsensä ylentämistä. Itse puhutaan tuolla tyylillä ja ollaan olevinaan parempia kuitenkin. Eri asia olisi asiallisesti pyytää, että voisitteko viedä nämä jutut toiseen ketjuun.
Esimerkki taas vänkäyksestä. Monta kertaa olen nätisti pyytänyt, ja jauhaminen vain jatkuu. Jossain kulkee se raja itselläkin.
 
vierailija
Esimerkki taas vänkäyksestä. Monta kertaa olen nätisti pyytänyt, ja jauhaminen vain jatkuu. Jossain kulkee se raja itselläkin.
En ole tänne tullut näitä D asioita kirjoittelemaan itse, mulle sopii että kuuluvat toiseen ketjuun. Mutta kun tulin tänne, täällä oli keskustelu asiasta päällä, mielipiteitä oli puolin ja toisin, selvästi oli tämänkin ketjun porukkaa keskustelemassa. Mutta niin vaan alkoi taas kommentteja roskista lentää. Kun kyse ei ole mistään oikeasti pahasta asiasta, vaan erilaisesta mielipiteestä, niin ihmetyttää kovasti.
 
vierailija
Raskas päivä tiedossa kaikilla palstoilla, kun Damonista ja Sadiesta jauhavat eivät osaa pysyä tunkiollaan vaan pitää tulla muille alustoille jankkaamaan. Taidan ottaa mallia Kärpystä ja Boitsusta ja pidän somevapaan päivän.
Jep sama. Tänään tuskin luvassa muuta kuin trollaamista ja tyhjää spekulointia. Näitä varten on jo oma ketjunsa, miksi pitää tukkia kaikki muutkin samalla soopalla?
 
vierailija
Jaa sinne se Boitsu on sit mennyt, siis Nykkiin. Onpas se jo hyvää pataa sen Sadien kanssa kun samasta paikasta on kuvaakin vierekkäin. Hyvin tuntuu B jaksavan ja pitää itsensä kiireisenä keikkojen välillä. Nuorena jaksaa.
 
vierailija
Siis eikö täällä saa sanoa, että Bojan on nähty nycissä samassa paikassa Sadien kanssa? Miks ei kun se on totta?
Olisikin sanottu vaan kerran mutta seuraavaksi ruvetaan taikomaan Damonia Nykkiin ja suhteeseen B:n kanssa ja välillä B onkin Sadien kanssa suhteessa ja varmaan seuraavaksi kolmistaan. Eikä tuosta nyt oikeasti ole mitään järkevää sanottavaa sen enempää, että kappas, B on Nykissä ja oli näköjään bileissä Sadien kanssa. Kaikki muu lähtee oikeastaan trollauksen puolelle.
 
vierailija
Mä en oikeesti tajua kuin B jaksaa, se näytti Münchenissäkin jo jotenkin tosi väsyneeltä ainakin soundcheckissä. Ja ens viikolla taas keikkoja, kivaa vetää jet lagissa. Mut kaipa hän itse tietää mitä tekee.
 
vierailija
Mitäs kommentteja nyt on teillä jotka syytitte trollauksesta, kun nyt on ihan valokuvatodisteet, että B hengaillut Sadien kanssa viime yönä? Vieläkö on roskaa, vaikka kyse on faktasta?
 
vierailija
Mene kompostin puolelle roskinesi, ei kiinnosta täällä.
Mistä lähtein faktat on olleet roskaa? Tällainen roskista puhuminen ei kyllä ole asiallista keskustelua. Tosiasiat on tosiasioita, vaikka ette niistä pitäisi. Vaikea ymmärtää, mitä pahaa siinä edes on, että B on viettänyt aikaa Sadien kanssa siellä, miksi siitä ei voisi täällä puhua.
 
vierailija
Mistä lähtein faktat on olleet roskaa? Tällainen roskista puhuminen ei kyllä ole asiallista keskustelua. Tosiasiat on tosiasioita, vaikka ette niistä pitäisi. Vaikea ymmärtää, mitä pahaa siinä edes on, että B on viettänyt aikaa Sadien kanssa siellä, miksi siitä ei voisi täällä puhua.
No mitä sanottavaa sulla sitten asiasta on? B on New Yorkissa. Sadie on New Yorkissa. Olivat ilmeisesti samassa tilassa jonkin aikaa. Oliko muuta?
 

Yhteistyössä