Musta on aika ikävä tapa, että jotkut näissä ketjuissa käy lukemassa toista ketjua ja tulee sitten inhottavaan sävyyn kertomaan omaa tulkintaansa siellä ketjussa käydystä keskustelusta. Vauvalla oli välillä ihan suoraa vääristelyäkin kompostiketjun keskustelusta. Alunperin tuonne toiseen ketjuun mentiin siksi, ettei ärsytettäisi Damon-keskustelulla muita täällä puutarhassa. Itse käyn täälläkin välillä kommentoimassa asioita, mutta jätän esim. Damoniin liittyvät asiat sanomatta, kun täällä ei niistä välitetä. Mutta jos tuota tahallista hämmentämistä ja vääristelyä tulee ja satun huomaamaan, niin käyn kyllä korjaamassa. Mua ärsyttää että tahallaan yritetään vääntää jotain pahiksia ihan tavallisista ihmisistä, jotka sattuu olemaan eri mieltä jostain kuin itse olet. Vieläpä niin päin, että kun itse en halua haukkua ketään ja tykkään kaikista ns. päähenkilöistä täällä, niin B:sta, D:sta kuin K:stakin, niin jonkun mielestä olen kamala tyyppi, kun uskallan ajatella D:n olevan symppis, ja siten ”kuulunkin kompostiketjuun”. Ne jotka ei tykkää hänestä on mielestään kunnon ihmisiä. Aika vääristynyttä ajattelua sanoisin.