vierailija
Ja jos ois Härtsä se ois Hojan mut se onkin kärtsä aka KojanSuosittelen käyntiä Specsaverillä. :'D Kyllä se K on peruukki päässään.
Ja jos ois Härtsä se ois Hojan mut se onkin kärtsä aka KojanSuosittelen käyntiä Specsaverillä. :'D Kyllä se K on peruukki päässään.
Kärtsällä on kauniit kädetKärtsän kädet näyttää niin vierailta kun ei ookkaan laitettuja kynsiä.
Ei pidä paikkaansa että olisi täynnä. Siellä suurin osa keskustelee rauhallisemmin ja osaa ohittaa trollit.Se on muuten totta. Sehän on täynnä heidän laillaan kirjoittelevia. Vaikea olisi siellä erottaa, kuka on trolli ja kuka tosissaan.
On ollut tarkkaa analyysiä kun pitää käydä oikein moderaattorin vertaisarvioinnin kautta.Minun viestini Kojanin kollarilaskoksista jäi nyt muutaman kerran moderointiin. Anteeksi jo etukäteen jos tänne tupsahtaa jossain vaiheessa useampi viesti koskien housutekstiilien yksityiskohtia.
YmmärränMinun viestini Kojanin kollarilaskoksista jäi nyt muutaman kerran moderointiin. Anteeksi jo etukäteen jos tänne tupsahtaa jossain vaiheessa useampi viesti koskien housutekstiilien yksityiskohtia.
Kannatan tätä!Eikös näille voisi jo antaa Suomen kansalaisuuden?
Taidan tietää mistä puhut. Kävin tarkistamassa tilanteen. Toivon että analyysi tulee läpi ennemmin taikka myöhemmin!Minun viestini Kojanin kollarilaskoksista jäi nyt muutaman kerran moderointiin. Anteeksi jo etukäteen jos tänne tupsahtaa jossain vaiheessa useampi viesti koskien housutekstiilien yksityiskohtia.
Noistahan menee jo kohta sekaisin, että kuka milloinkin kyseessä. Sulautuneet toisiinsa. Kiva että on ystävyys hyvällä mallilla tuokin perusteella.KOJAN DD
Miksi sitten B ja K eivät ole yhdessä nyt. Vastaan itselleni. Eivät voi, jos ainakin K on hetero.Tuossa kohtaa olen melko varma et Bojan on tuntunut paljon läheisemmältä ja tärkeämmältä kuin joku lyhyen hetken kuvioissa ollut muidu..
Mä luulin ensin, että sekoilette täällä omianne, mutta Kojan onkin totta. KojanNoistahan menee jo kohta sekaisin, että kuka milloinkin kyseessä. Sulautuneet toisiinsa. Kiva että on ystävyys hyvällä mallilla tuokin perusteella.
Toi oli kiva stoori.Mä luulin ensin, että sekoilette täällä omianne, mutta Kojan onkin totta. Kojan
Joo siis mä näin sellaisen, jossa elokuva oli just alkamassa, mutta se ei näy mulla enää. Siksi ihmettelen, kun ei siinä mielestäni mitään ihmeellistä ollut, tai siis sellaista, miksi olisi pitänyt poistaa.En tiedä oliko joku muu, mitä en nähnyt, mutta nyt on toinen stoori, missä katsovat jotain piirrettyä elokuvaa sohvalla.
Mulla näkyy kyllä. Pimeä huone ja joku animoitu noitahahmo postauksen alaosassa.Joo siis mä näin sellaisen, jossa elokuva oli just alkamassa, mutta se ei näy mulla enää. Siksi ihmettelen, kun ei siinä mielestäni mitään ihmeellistä ollut, tai siis sellaista, miksi olisi pitänyt poistaa.
Joo mullakin näkyy tuo ja leffa on tosiaan alkamassa siinäkin.Mulla näkyy kyllä. Pimeä huone ja joku animoitu noitahahmo postauksen alaosassa.
Näkyy.Joo mullakin näkyy tuo ja leffa on tosiaan alkamassa siinäkin.
Kyllä. Bojan on hyvin hyvin vihainen.Se, että Bojan ei enää puhu Jerestä, vaan Käärijästä, herättää kysymyksiä.