Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eikä ole lehtiä puissa. Espanjassa näytti kyllä olevan. Plus Ameriikan lippu salossa… Oisko se mennyt sinne keikkoja sopimaan? Voi hitsi miten hienoa! Tai vaikka ois vain lomalla.
 
vierailija
Kompostissa tiesivät että on varmana Damonin kanssa Nykissä. Ei epäilystäkään on niin vahvat todisteet.
En kirjoittanut tuosta tänne mitään, koska ajattelin että täällä siitä ei tykätä, mutta kun kerran nostit asian esille tuohon sävyyn, niin laitetaan nyt tännekin. Damon on siis asunut Nykissä nuorempana ja sen jälkeenkin viettänyt siellä paljon aikaa. Ymmärtääkseni hänellä paljon työkuvioitakin siellä. Eli minusta ihan mahdollista että B on siellä Damonin kanssa, mutta eihän me sitä kukaan tietenkään varmaksi voida tietää, ellei jotain muuta tietoa tule.
 
vierailija
Näinhän ei siellä asia ollut. Ihan yhtä tyhjänpäiväistä spekua kuin siellä kaikki muukin.
Onko siinä Damonin 2-vuotispostauksessa se Sadie?
Taitaa se olla Sadie. Damonilla on useinkin noita muista ottamiaan kuvia postauksissaan, siis niissäkin, missä on muuta asiaa. Välillä kyllä omia kuviaankin. Mutta ei siis mitenkään poikkeuksellista että tuossa postauksessa on Sadien kuva.
 
vierailija
En kirjoittanut tuosta tänne mitään, koska ajattelin että täällä siitä ei tykätä, mutta kun kerran nostit asian esille tuohon sävyyn, niin laitetaan nyt tännekin. Damon on siis asunut Nykissä nuorempana ja sen jälkeenkin viettänyt siellä paljon aikaa. Ymmärtääkseni hänellä paljon työkuvioitakin siellä. Eli minusta ihan mahdollista että B on siellä Damonin kanssa, mutta eihän me sitä kukaan tietenkään varmaksi voida tietää, ellei jotain muuta tietoa tule.
Damon varmasti postaa jotain ehkä jo huomenna, jos siellå on. Tykkää vihjailla, kunhan ehtisi näkeä ennenkuin sitten poistaa.
 
vierailija
Musta on aika ikävä tapa, että jotkut näissä ketjuissa käy lukemassa toista ketjua ja tulee sitten inhottavaan sävyyn kertomaan omaa tulkintaansa siellä ketjussa käydystä keskustelusta. Vauvalla oli välillä ihan suoraa vääristelyäkin kompostiketjun keskustelusta. Alunperin tuonne toiseen ketjuun mentiin siksi, ettei ärsytettäisi Damon-keskustelulla muita täällä puutarhassa. Itse käyn täälläkin välillä kommentoimassa asioita, mutta jätän esim. Damoniin liittyvät asiat sanomatta, kun täällä ei niistä välitetä. Mutta jos tuota tahallista hämmentämistä ja vääristelyä tulee ja satun huomaamaan, niin käyn kyllä korjaamassa. Mua ärsyttää että tahallaan yritetään vääntää jotain pahiksia ihan tavallisista ihmisistä, jotka sattuu olemaan eri mieltä jostain kuin itse olet. Vieläpä niin päin, että kun itse en halua haukkua ketään ja tykkään kaikista ns. päähenkilöistä täällä, niin B:sta, D:sta kuin K:stakin, niin jonkun mielestä olen kamala tyyppi, kun uskallan ajatella D:n olevan symppis, ja siten ”kuulunkin kompostiketjuun”. Ne jotka ei tykkää hänestä on mielestään kunnon ihmisiä. Aika vääristynyttä ajattelua sanoisin.
 
vierailija
Muistuttaisin myös et Lontoossa ollaan kaksi tuntia Suomea jäljessä. D on voinu olla vaik juhlistamassa raittiuttaan jollain porukalla. Tosin eipä tässä nyt varmaan kukaan sen unirytmeistä tiedä mitään, vaik ois ollukin ihan vaan himassaan. Ja se vielä et ihan ku D ois ainut ihminen kenet B tuntee, ku sitä nyt ollaan tunkemassa mukaan jokaiseen paikkaan.
 

Yhteistyössä