vierailija
Hyvää päivää kirvesvartta, loistavaa uhriutumista erittäin vakavasta koulukiusaamisesta kengännauhoihin
Nuorena et tajunnut open tarkoittavan parastasi, etkä siis edelleenkään.
Hyvää päivää kirvesvartta, loistavaa uhriutumista erittäin vakavasta koulukiusaamisesta kengännauhoihin
Ja näillä perustein olen vakuttunut, että sinä olet yksi pahimmista, kun et kykene hahmottamaan ikäviä piirteitä itsessäsi. Sinä ole mielestäsi hiukan parempi ja valmis osoittelemaan kaikkia niitä, jotka eivät täysin jaa ajatusmaailmaasi ja sinusta he ovat kiusaajia.Puhu vain omasta puolestasi. No on tässä ketjussa pari muutakin.
Mitä ihmettä..Tarkoitukseni oli tuolla kommentilla ilmaista, että varmaan iso osa kaikista maailman ammutuksi tulleista on jotenkin itse vaikuttaneet tilanteen kehittymiseen tuohon pisteeseen.
No nyt meni ohi sun analyysisi. Ehkä sekoitat johonkin toiseen, en ole sinulle aiemmin tässä ketjussa kommentoinut.Ja näillä perustein olen vakuttunut, että sinä olet yksi pahimmista, kun et kykene hahmottamaan ikäviä piirteitä itsessäsi. Sinä ole mielestäsi hiukan parempi ja valmis osoittelemaan kaikkia niitä, jotka eivät täysin jaa ajatusmaailmaasi ja sinusta he ovat kiusaajia.
Minusta toin varsin hyvin esiin sen, miksi asioihin pitää perehtyä.Hyvää päivää kirvesvartta, loistavaa uhriutumista erittäin vakavasta koulukiusaamisesta kengännauhoihin
Ehkä ongelma on juuri siinä, että sinä et koe kiusaavasi?No nyt meni ohi sun analyysisi. Ehkä sekoitat johonkin toiseen, en ole sinulle aiemmin tässä ketjussa kommentoinut.
Ei kyllä ole tapana kiusata, mutta ei se minusta tee mitenkään parempaa.
Kannattaisi ehkä miettiä, miksi koet, että sinulla on tarve "näpäyttää jotakin tökeröä". Onko kyse jostakin defenssistä vai mistä ja onko sellaisesta käytöksestä sinulle itsellesi mitään hyötyä tai iloa? Ei tarvitse vastata, kunhan ehdotan, että voisi olla hyvä pohtia tätä.Toisinaan on äärimmäisen vaikea peittää sitä, ettei pidä jostakusta työtoverista tai olla näpäyttämättä jotain tökeröä, kun tulee hyvä paikka.
Kuten sanottu, en ole kiusannut. Päinvastoin voisin jopa sanoa kokeneeni sitä itse, sekä ahdistelua.Ehkä ongelma on juuri siinä, että sinä et koe kiusaavasi?
Sulla meni aika lailla tunteisiin tämä keissi nyt, ehkä jotakin vanhoja traumoja purkautui?Ja näillä perustein olen vakuttunut, että sinä olet yksi pahimmista, kun et kykene hahmottamaan ikäviä piirteitä itsessäsi. Sinä ole mielestäsi hiukan parempi ja valmis osoittelemaan kaikkia niitä, jotka eivät täysin jaa ajatusmaailmaasi ja sinusta he ovat kiusaajia.
Mistä päättelet, etten ole pohtinut asiaa? PItäisikö sinun miettiä, miksi koet tarpeelliseksi alkaa ehdottelemaan muille mitä heidän pitäisi pohtia tietämättä ovatko he pohtineet? Onko tämä sinulta jonkinlainen defenssi, jottet joudu miettimään omia toimiasi? Onko tällaisesta toiminnasta sinulle mitään hyötyä tai iloa? Kunhan ehdotan, että sinun olisi ehkä hyvä pohtia tätä?Kannattaisi ehkä miettiä, miksi koet, että sinulla on tarve "näpäyttää jotakin tökeröä". Onko kyse jostakin defenssistä vai mistä ja onko sellaisesta käytöksestä sinulle itsellesi mitään hyötyä tai iloa? Ei tarvitse vastata, kunhan ehdotan, että voisi olla hyvä pohtia tätä.
Et ole koskaan vältellyt henkilöä josta et pidä, koska et halua viettää aikaa tämän kanssa? Keksinyt valhetta miksi et osallistu saadessasi kutsun? Nauranut kenellekkään selän takana? Kokenut olevasi parempi kuin joku muu? Loukannut ketään? Sanonut ikävästi?Kuten sanottu, en ole kiusannut. Päinvastoin voisin jopa sanoa kokeneeni sitä itse, sekä ahdistelua.
Ei tarvitse loukkaantua tai ottaa itseesi. Vierailijan kanssa on aika vaikea käydä spesifistä keskustelua. En voi tietää mikä on sinun viestisi muiden vierailijoiden joukossa. Ymmärrät varmasti tämän?Sulla meni aika lailla tunteisiin tämä keissi nyt, ehkä jotakin vanhoja traumoja purkautui?
Tämä on kolmas viestini sulle tässä ketjussa.
Tsemppiä toivon kovasti, koskaan ei ole liian myöhäistä kasvaa ja kypsyä ja tutkiskella itseään, tarkoitan tätä ihan vilpittömästi ja myös kaikkia muita ja itseäni koskien.
Nyt on niin sekavaa settiä että antaa ollaMinusta toin varsin hyvin esiin sen, miksi asioihin pitää perehtyä.
Minä olisin myös voinut ainoastaan kertoa sinulle, että opettaja kiusaa minua muiden oppilaiden kanssa ja minua nöyryytetään koulussa. Sinä olisit ensimmäinen huutamassa miten kiusaajat tulee saattaa vastuuseen. Tällainen toiminta on haitallista. Jos jonkun kokemus on tärkeämpi kuin todellisuus, ei ketään auteta.
Somessa on lauma aikuisia tuomitsemassa tapauksen uhreja kiusaajiksi (joka on muuten kiusaamista) huhupuheiden perusteella, eikä heillä ole aavistustakaan mikä tilanne on ollut. Ainoastaan se on tiedossa, että ampuja on kokenut tulleensa kiusatuksi.
Ihminen jota on kiusattu, näkee itsensä usein uhrina. Jopa tilanteissa, jossa heitä ei kiusata. Me emme kuitenkaan voi juosta vaatimassa muiden päitä vadille ainoastaan jonkun muun kokemuksen perusteella. Sellainen on aika keskiaikaista ja vähä-älysistä. Täyttäisi varmaan kiusaamisen merkit.
Myös tahallinen väärinymmärtäminen on kiusaamista ja vääristelyä. Myös se, että kun joku yrittää ilmaista itseään, sinä koet tarpeelliseksi vähätellä ja saada toinen tunteman tyhmäksi. Mutta sinulla varmasti on tähän oikeus, eikö? Koska se toinen kuitenkin näkee asiat ihan väärin??? Sinä et kiusaa ketään.. ikinä?
"En se minä ollut"Opettajien ja muiden oppilaiden kertomukset eivät vahvista kiusaamista.
Joskus tällainen asia voi olla totta ja meidän pitää hyväksyä, että ampuja oli todella sairas henkisesti."En se minä ollut"
No ei kai kukaan mieleltään terve murhaa, oli syitä tai ei, oli lapsi tai aikuinenJoskus tällainen asia voi olla totta ja meidän pitää hyväksyä, että ampuja oli todella sairas henkisesti.
KyynelNyt on niin sekavaa settiä että antaa olla
Kirjoitustesi taso on suorastaan romahtanut. Muutkin vieraat ovat sen selvästi ilmaisseet toisin sanoin.
Ja että se mielen sairaus johtuu ehkä muusta kuin kiusaamisesta.No ei kai kukaan mieleltään terve murhaa, oli syitä tai ei, oli lapsi tai aikuinen
Hmmm.... Miten sattuikinPoliisin mukaan kiusaaminen saattaa olla ampujan "oma kokemus": https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-mtv-lle-kouluampujan-kokemus-kiusaamisesta-voi-olla-pojan-oma-tuntemus/8911526#gs.6wri07
Opettajien ja muiden oppilaiden kertomukset eivät vahvista kiusaamista.
Eipä tietenkään vahvista, kuka opettaja haluaa olla aikuisena oikeudessa selittämässä: en minä tehnyt asialle mitään vaikka näin olen epäillyt ja nähnyt.Poliisin mukaan kiusaaminen saattaa olla ampujan "oma kokemus": https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-mtv-lle-kouluampujan-kokemus-kiusaamisesta-voi-olla-pojan-oma-tuntemus/8911526#gs.6wri07
Opettajien ja muiden oppilaiden kertomukset eivät vahvista kiusaamista.
No ei kai kukaan mieleltään terve murhaa, oli syitä tai ei, oli lapsi tai aikuinen