Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näiden viime päivien tunnelmien perusteella voisi olla hyvä, että Joker outia alettaisiin pitää ihan omana itsenään ja tuo K yhteys jäisi pikku hiljaa muistojen hämärään. Siihen suuntaan taitavat asianosaisetkin mennä, koska sometusta oli niin vähän. Toivottavasti jatkavat niin, että ainakaan mitään sugar daddy & fire and water tyyppisiä vihjailuja ei enää tule.
.
Olen alusta asti tykännyt Jokereiden musiikista enemmän kuin K:n. K:n ja B:n ystävyys tai something more on ollut mulle ihan erillinen asia.
 
vierailija
Tämä on puutarha, tarkoitettu jerikonruusulle ja balkaninruusulle. Täällä täytyy sietää shippausta.
Luulisin että täällä siedetään shippausta, miksi kukaan näitä muuten lukisi? Se vaan, että tämä pari on saanut monet näkemään näiden välille jotain. Niinkuin ihan oikeessa elämässä, ei vain mielikuvituksessa. Miksi tämä on shippareilta pois?
 
vierailija
.
Olen alusta asti tykännyt Jokereiden musiikista enemmän kuin K:n. K:n ja B:n ystävyys tai something more on ollut mulle ihan erillinen asia.
Minäkin tykkään enemmän Jokereiden musiikista ja nyt lauantaina sain vielä uuden herätyksen siihen, että nehän on hyviä. Yritän saada itseni kokonaan irti tuosta K kuviosta. Aiheuttaa mulle vaan pettymystä, mutta sitähän täällä ei saanut sanoa.
 
vierailija
Tulipa tylsä olo täällä. Keikka oli upea, olen tosi onnellinen että menin.
Ja musta on hyvä, että Jere ei tullut lavalle. Musta Hojan oli tavallaan "jäähyväiset" sille että Käärijä on aina mukana. Nyt on Joker out ja niiden oma maine ja teot kantaa.

Todella taitava bändi ja livenä aivan super.

Mango
 
vierailija
Eikä. Mun pitää vissiin optikolla mennä, koska näin J housut aika läheltä ja luulin verkkareiksi. Samoin B oli perus t-paita Ei merkitystä tietenkään, hyviä ovat vaikka mitkä päällä, mutta ajattelin häviskö niiden esiintymisasut
Joo kyllä nuo raidat hämäsivät, mutta olivat ihan vyölliset housut. Outoa kyllä, ei näkynyt ainakaan sitä asua, mitä Karlo Kirri silloin esitteli instassa. Mutta ei tainnut Krisilläkään olla sitä uutta KK-asua, vaikka postasi ig-storyyn kuvan siitä...Vai oliko sillä keikan alussa tuo takki ja riisui myöhemmin?

 
vierailija
Luulisin että täällä siedetään shippausta, miksi kukaan näitä muuten lukisi? Se vaan, että tämä pari on saanut monet näkemään näiden välille jotain. Niinkuin ihan oikeessa elämässä, ei vain mielikuvituksessa. Miksi tämä on shippareilta pois?
Tämä pari K B on mulle edelleen mysteeri. Tässä mennään ikään kuin kahta todellisuutta, joista molemmat näyttävät olevan..totta. Ilmeisesti heillä itsellään on joku tolkku asiasta. ja erityisesti mua ihmetyttää, MIKSI IHMEESSÄ mä laitan tuon suhteen pohtimiseen älyttömästi aikaa. Ei mitään järkeä. Joku siinä kiehtoo, vaikka en haluaisi.
 
vierailija
Tulipa tylsä olo täällä. Keikka oli upea, olen tosi onnellinen että menin.
Ja musta on hyvä, että Jere ei tullut lavalle. Musta Hojan oli tavallaan "jäähyväiset" sille että Käärijä on aina mukana. Nyt on Joker out ja niiden oma maine ja teot kantaa.

Todella taitava bändi ja livenä aivan super.

Mango
Mietin samaa tuosta Hojanista. Käärijä lavalla ei nyt kyllä olis yhtään istunut tuonne. Ehkä sit jos ne tekee joskus yhdessä biisin, mihin en kyllä usko.
 
vierailija
Minäkin tykkään enemmän Jokereiden musiikista ja nyt lauantaina sain vielä uuden herätyksen siihen, että nehän on hyviä. Yritän saada itseni kokonaan irti tuosta K kuviosta. Aiheuttaa mulle vaan pettymystä, mutta sitähän täällä ei saanut sanoa.
Sano vaan, niin minäkin olen ajatellut jo pitkään. Jokerit ovat aitoja muusikoita. Ja ei se komeuskaan pahitteeksi ole.
 

Yhteistyössä