vierailija
Taisi olla joku rihkamasormus jo aiemmin, eikä ollut kihlaus silloinkaanNo ei oo avokilla ennen ollut nimettömässä tuollaista sormusta.
Taisi olla joku rihkamasormus jo aiemmin, eikä ollut kihlaus silloinkaanNo ei oo avokilla ennen ollut nimettömässä tuollaista sormusta.
Monet ihmiset elävät useampaa todellisuutta samaan aikaan. Ilmiön nimi on traumaperäinen dissosiaatio ja se on hyvin yleistä.Tämä pari K B on mulle edelleen mysteeri. Tässä mennään ikään kuin kahta todellisuutta, joista molemmat näyttävät olevan..totta. Ilmeisesti heillä itsellään on joku tolkku asiasta. ja erityisesti mua ihmetyttää, MIKSI IHMEESSÄ mä laitan tuon suhteen pohtimiseen älyttömästi aikaa. Ei mitään järkeä. Joku siinä kiehtoo, vaikka en haluaisi.
Niin löytyy laastari. Mutta se ei koskaan vastaa sitä elämän miestä tai naista. Se yksi on syvään juurtunut sielun sopukoihin. Kukaan ei voi paikata sitä aukkoa, koskaan.Haha aika läppä tuo "ei ole tarjolla kuin yksi". Kuinka moni ihan avioliittokin päättyy eroon - olikohan n. 50% ?? Ja useimmille löytyy sitten sen jälkeen uusi rakkaus
Tästä täytyykin ottaa selvää. Kiinnostaa ihan muutenkin psyyken asiat. Miten se voi olla yleistä, no se selviää kun tutkin asiaa.Monet ihmiset elävät useampaa todellisuutta samaan aikaan. Ilmiön nimi on traumaperäinen dissosiaatio ja se on hyvin yleistä.
Tosi paljon. En ole vielä sisäistänyt kaikkea.Olitko keikalla? Mitä pidit uusista biiseistä?
Ai niin, enpä tullut ajatelleeksi. Voihan se olla.Käviköhän niin kuin ennustettiin, avokki kosi karkauspäivänä
Katsoin samaa. Etelhän siinä istuu ja hymyilee kauniisti. Olisiko Bojanin yöpymispaikka selviö.Taitaapa muuten olla Etel siinä Matin storyssa NM vieressä. Eli molempien heilat siellä sulassa sovussa kannustamassa
Ei B huoli Eteliä, älä nyt unta nääKatsoin samaa. Etelhän siinä istuu ja hymyilee kauniisti. Olisiko Bojanin yöpymispaikka selviö.
Etel harhat taas jollakin tulillaTaitaapa muuten olla Etel siinä Matin storyssa NM vieressä. Eli molempien heilat siellä sulassa sovussa kannustamassa
Harhansa kullakin. Monella ollut täällä jo vuoden k&b- harhat tulilla.Etel harhat taas jollakin tulilla
Jep, voi kukin (varsinkin todellisuuden ja fiktion sekoittaneet shipparit) miettiä omassa mielessään kumpi on harhaisempaaHarhansa kullakin. Monella ollut täällä jo vuoden k&b- harhat tulilla.
Otetaanpa tähän vielä yksi näkökanta eli joillakin uskonnoilla sormus voi olla toisen käden nimettömässä.No ei oo avokilla ennen ollut nimettömässä tuollaista sormusta.
No avokilla on ollut jo pidempään sormus oikeassa nimettömässä. Ojasta allikkoon menee päätelmäsi.Otetaanpa tähän vielä yksi näkökanta eli joillakin uskonnoilla sormus voi olla toisen käden nimettömässä.
NM on Kn kihlattu. Istuu siinä katsomostoorissa Etelin ja Kn välissä.Mistä Matin storysta puhutte? Maximilla eka on sarjasta, toka katsomosta, kolmannessa Jere ja partaäijä. Kuka on NM?
Sama mulla, JO:n musiikki on mulle tässä se pääasia, ja tuo K&B on sellainen sivujuonne, toki mielenkiintoinen sellainen..
Olen alusta asti tykännyt Jokereiden musiikista enemmän kuin K:n. K:n ja B:n ystävyys tai something more on ollut mulle ihan erillinen asia.
Hei tää on muuten totta! Ihailin masua enkä onneksi muistanut koko vyötä. Hyvä, jos on heivannut sen hemmettiinIhanaa, että B (toivottavasti) luopunut tuosta korkeasta vyöstä Se oli ainoa vaatekappale, mikä ei hänelle sopinut.
Äh, olinkohan se minä Minulle se ainakin tuli heti mieleen ja hihkuin havaintoni myös ääneenMinua hiukan hymyilytti ku Bojan kertoi yhden uuden biisin nimen kääntyvän englanniks the blouse ja joku lähellä hihkas kostopitsin <3
Kyllä kuuluu. Shippaajien pitää opetella suvaitsevaisuutta.Yksityishenkilöjankkaus ja jatkuva ulina siitä ettei enää halua shipata, ei kuulu tänne. Kirjoita ennemmin vaikka musiikista, jos et halua shipata.
Te shippaajat taidatte olla aika suvaitsemattomia. Kyllä tänne kaikki mahtuu.Täällä halutaan shipata ilman että sinä täytät palstan yhyy yhyy olen uskoni menettäny-ulinalla. Se vie tilaa ja ankeuttaa yleistä ilmapiiriä ja rikkoo fandomin yhdessä luotuja sääntöjä kuten ship and let others ship or shut up.
Ihana sinäÄh, olinkohan se minä Minulle se ainakin tuli heti mieleen ja hihkuin havaintoni myös ääneen
Jep, aasi mikä aasi
Ei tähän ketjuun. Mene muualle.Te shippaajat taidatte olla aika suvaitsemattomia. Kyllä tänne kaikki mahtuu.