Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo siis tänne ei pitäis tulla ollenkaan keikan jälkeen, ettei pilais omaa fiilistään. On ne kyllä loistava livebändi! Odotuksia tietty NT:n jälkeen yhteisestä lavasekoilustakin oli (koska se kemia! ), mutta ihan hyvä näinkin. Toki itsekin toivoisin vähän edes jotain kontenttia esim. bäkkäriltä. Ja jotenkin vähän outo fiilis kaikesta tästä Suomen vierailusta, kun tässä tätä ennen B:kin on puhunut niin kauniisti ja useampaan otteeseen Jerestä ja nyt kun ollaan samalla maaperällä, niin ei lähes mitään näytetä enää julkisesti. Mut mikään tästä pohdinnasta ei vie pois sitä, et ovat kova bändi ja ei yhtään kaduta että huomenna heidät taas näen.
Huomenna tosiaan uudestaan! Tällä keikalla olin henkilön kanssa, joka ei ole fani. Huomenna sitten ihan itseni kanssa vaan.
 
vierailija
Taisi näkyä jo Thaikuissa siinä yhteiskuvassa. On aina hienoa, kun ihmiset löytävät sen vastakappaleen. Niitä ei ole tarjolla kuin yksi.
Löytäminen ei ole helppoa. Ja sitä suhdetta pitää vaalia.
Haha aika läppä tuo "ei ole tarjolla kuin yksi". Kuinka moni ihan avioliittokin päättyy eroon - olikohan n. 50% ?? Ja useimmille löytyy sitten sen jälkeen uusi rakkaus 🤔🤣
 
vierailija
No en oo kylläkään kieltänyt kenenkään shippaamista. Miten mun mielipide häiritsee sun shippailua, jos siihen ei kerran vaikuta tosielämä?
Täällä halutaan shipata ilman että sinä täytät palstan yhyy yhyy olen uskoni menettäny-ulinalla. Se vie tilaa ja ankeuttaa yleistä ilmapiiriä ja rikkoo fandomin yhdessä luotuja sääntöjä kuten ship and let others ship or shut up.
 
vierailija
Ihan oikeesti, sä voit nyt sitten poistua täältä tai antaa muiden, jotka ymmärtävät, mitä shippaus on, shipata rauhassa.
Näiden viime päivien tunnelmien perusteella voisi olla hyvä, että Joker outia alettaisiin pitää ihan omana itsenään ja tuo K yhteys jäisi pikku hiljaa muistojen hämärään. Siihen suuntaan taitavat asianosaisetkin mennä, koska sometusta oli niin vähän. Toivottavasti jatkavat niin, että ainakaan mitään sugar daddy & fire and water tyyppisiä vihjailuja ei enää tule.
 
vierailija
Taisivat olla kyllä ihan housut (koska vyö) vaikka verkkareilta näyttivätkin. Siitä kauemmalta kuvatusta livestä katsoin, että Bojanillakin verkkarit 😂 mutta sit huomasin, että oli housuista roikkuvat valkoiset nauhat.
Eikä. Mun pitää vissiin optikolla mennä, koska näin J housut aika läheltä ja luulin verkkareiksi. Samoin B oli perus t-paita :D Ei merkitystä tietenkään, hyviä ovat vaikka mitkä päällä, mutta ajattelin häviskö niiden esiintymisasut :D
 

Yhteistyössä