Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en oo ainakaan nähnyt vauvalla ketään keikalle menijää, jolle olisi iso juttu onko K lavalla vai ei. Johan se B:kin sanoi, että K on keikoilla mukana turistina, joten on ihan hyvin tiedossa ettei oo välttämättä lavalla. Itse oon ainakin menossa JO:n keikoille (muuallekin kuin Suomeen ja Viroon) katsomaan bändiä ja on aivan sama onko K täällä lavalla vai ei. Jos itse haluavat yhdessä esiintyä, niin mielelläni toki esiintymisen katson. Mutta K pelkkänä tour wifena kelpaa aivan yhtä hyvin.
Sama, mut vain mielenkiinnosta olisi ollut kiva nähdä niiden käytös lavalla yhdessä nyt.
 
vierailija
Olen huomannut, että kaikki vakkarit eivät muka ikinä ole pettyneitä mihinkään ja kaikki on aina ruusuilla tanssimista. Ehkä kokevat, että jos myöntää pettyneensä edes vähän, se on jotenkin "voitto" ankeuttajille tai jotain, joten sitä ei koskaan saa myöntää. Mutta minä myönnän!
Tottakai voisi olla pettynyt siihen että yhteismatskua on tullut niin vähän. Mutta itse ainakin olen ihan tietoisesti päättänyt olla tekemättä niin ja keskittyä kaikkeen positiiviseen. Siihen mitä meillä jo on, ja täyttää aukot mielikuvituksen avulla, kuten täällä joku jo sanoi.

Koska niin kai se vähän menee, että hyvät ajatukset luovat ympärilleen hyviä asioita ja huonot huonoja. Varmaan saisin helpostikin (mielikuvitukseni avulla) psyykattua itseni epätoivoiseen tilaan, missä näkisin vain huonoja merkkejä ympärilläni Ksta ja Bstä ja siitä että ovat ”vain” ystäviä, ei sen enempää. Mutta mieluummin uskon kaikkeen hyvään ja kauniiseen!

En yritä olla mikään pyhimys tässä (ah Pyhi, meidän vanha ”roisto”, jonka paikan CT on tainnut kokonaan viedä! 😅), mutta NT:n aikana menin noin viideksi minuutiksi mukaan siihen kollektiiviseen ”PB:n levyjulkkarit ja K Oulussa” -harhaan ja olin hetken aivan raivon vallassa, kunnes tuli rauhoittavaa tietoa, ettei se K missään Oulussa ole.

Siitä viisastuneena olen tällä kertaa päättänyt toimia toisin ja olla ruokkimatta jokaista ikävää tunnetta, joka päähän voisi tulla. Kun sitä hyvääkin on niin paljon! Tärkeimpänä Joker Out livenä ihan kohta jo. 🥰
 
vierailija
Toivottavasti nyt vaan Joksuilla on kaikki hyvin, eikä esim. mitään ylitsepääsemättömiä teknisiä ongelmia tai kadonneita kamoja tai haasteita saada crew ajoissa Suomeen!! Se on tärkeintä!
 
vierailija
Niinhän se menee. Itselläni alkaa mielenkiinto herpaantua varmaan tämän kiertueen jälkeen. Mutta oli ihana vuosi poikien matkaa seuratessa <3 Jään kyllä K:n faniksi, mutta muuten varmaan jatkan seuraaviin fanituskohteisiin
Musta taas on niin ihanaa että löysin Joksut, heidän seuraamistaan en tule lopettamaan. Musiikkia just omaan makuuni ja mahtavia tyyppejä vielä lisäksi! 🩷
 
vierailija
Eikö teitä tosiaan tällaista näytöstä katsoessa yhtään häiritse se, että eräs näkee kaiken? Että tuollaisessa tilanteessa kähmimiset tarkoittaisivat jotain todellista. Miettikää ihan oikeasti itseänne vastaavassa tilanteessa eri osapuolina.
 
vierailija
Mä en ole pettynyt mihinkään, mutta ihmettelen vaan miksi pitää ikäänkuin puolin ja toisin piilotella että ovat Suomessa. Onko se vaan sit sen takia etteivät halua K:n suosiolla ratsastaa? Kummastuttaa.
On mustakin outoa. Toi suosiojuttu se varmaan on. Nyt on tehty joku periaatelinjaus - tyypit on tainnu kasvaa aikuisiksi tyyliin " musa musana" :(
 
vierailija
Kärppä tietää että kieli pitkällä odotetaan kuvia Boitsun kanssa. Postaa kuvan Härtsän kanssa ystävä biisillä, jota näkee päivittäin samalla kun mukana on se muka something more jonka kanssa ei postata. Kärppä v***uilee shippareille.
Tää mullekin tulee mieleen. Ei se välitä enää ylläpitää mitään tyhjää hehkutusta. Friendzone from now on. Ja viisut oli viisut ja uudet tuulet puhaltaa.
.
 
vierailija
Mä en taas osannut edes odottaa, että Jokerit tulee Suomeen noin monta päivää ennen keikkoja. K:n kanssa ovat ehtineet viettää tosi hyvin aikaa, kaikkea ei ole varmaan meille edes postattu. Tänään menevät yhdessä PB:n keikalle Tavastialle. Huomenna alkaa vasta Joksujen kiertue. En todellakaan ymmärrä, mitä olisi pitänyt olla vielä lisää.
Jossain heidän on levättävä välipäivät ennen kiertueen alkua. Nyt se oli luonnollisesti Suomi, kun kiertue alkaa täältä. Ei sillä ole Käärijän kanssa välttämättä mitään syvällistä merkitystä. Mitä järkeä ois ollu jäädä lontooseen kellumaan ja kurvata läähättäen perjantai-iltana tänne sykkeet sadassa.
 
vierailija
Siis täytyy vaa ihmetellä ihmisten stalkkausta, huh huh
Kuule sä et tiedä oikeasta stalkkauksesta mitään. Täällä kukaan ei mene ihmisten kotiovelle tai vakoile kiikarilla ikkunoista. Kärsii vähän inflaation toi stalkkausjankutus. Kyse on somesovelluksesta joka ilmoittaa tietyt tiedot. Jos sua ei kiinnosta, skippaa. Vai häiritseekö, että shippihaaveet vois ottaa osumaa?
 

Yhteistyössä