Joker Out feat. Kärtsä Nordic Tour Yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toivotaan että kiertueelta laittavat runsaasti materiaalia! Se voi vielä pelastaa tilanteen
Pelastaa tilanteen? Siis vielä viikko sitten luultiin että JO tulisi ehkä vasta tänä iltana Suomeen. Silloin kaikki olisi varmaan ollut ihan tyytyväisiä, vaikka eka stoori olisi tullut vasta huomenna. Mutta nyt kun tulivatkin aiemmin ja halusivat viettää aikaa yksityisesti yhdessä ja silti jakaa muutaman stoorin, niin se onkin ihan hirveä pettymys! Mikä ihmisiä vaivaa?
 
vierailija
Nyt pitää antaa oman mielikuvituksen täyttää tyhjät aukot poikien välillä. Äh kuulostiko toi jotenkin härskiltä😅 Siis kun kontsaa ei tuu niin voi vaan kuvitella mitä ne on tehneet. No tietty jotain härskiä ajatusta tähän kyllä pakosta tulee🫣😋
 
vierailija
Tottakai ois ollut kiva saada K/B/JO materiaalia mahdollisimman paljon mutta ymmärrän että ovat olleet vapaalla ja päättäneet olla somettamatta, heillä ei varmaan tällästä tilaisuutta tuu olemaan pitkään aikaan
 
vierailija
Jokerit tuli Suomeen, siitä samana iltana Kärpyn hoastattavaksi. Ruokaa, ananaslonginoa ja ehkä saunaa. Sit vielä muraalille ja niin helvetin onnellisen näköinen Kärppy.
Keilaamisesta useita stooreja. Kaks istumassa vierekkäin, karkauspäivän kunniaksi kosinta ja B ei saanut ees pidettyä sen hymyä kurissa Kn kanssa pelaillessa.
Kn haastisosuus radiossa, B ja JO maininnat. Myöhemmin mitä ilmeisemmin Tavalla yhdessä bäkkärillä..

Joten todellakin, mullakin on hyvä fiilis. Uskomattoman hyvä. (and maybe something more).
👍👍
 
vierailija
Niinpä. Enkä ymmärrä miksei täälläkään saa yhtään pettymystään purkaa.
Mutta voitko kertoa mihin olet pettynyt? Siihen, että K:n ja JO:n välit ovat niin läheiset, että päättivät tulla huomisen sijaan jo useita päiviä aiemmin Suomeen, jotta voivat viettää aikaa yhdessä ja sitten uskaltavat olla somettamatta joka hetkeä siitä?
 
vierailija
Jos joku haluaa vielä jostain uudesta kivemmasta aiheesta keskustella, niin Bojan roastattiin Viki & Köpi showssa sen muraalin sijoittamisesta Helsinkiin Vantaan sijaan.
Kiitti linkistä, tämä oli hauska 😂
 
vierailija
Jos joku haluaa vielä jostain uudesta kivemmasta aiheesta keskustella, niin Bojan roastattiin Viki & Köpi showssa sen muraalin sijoittamisesta Helsinkiin Vantaan sijaan.
Haha ihan mahtava, toivottavasti joku kääntää tän Bojanille. 😂
 
vierailija
Jos joku haluaa vielä jostain uudesta kivemmasta aiheesta keskustella, niin Bojan roastattiin Viki & Köpi showssa sen muraalin sijoittamisesta Helsinkiin Vantaan sijaan.
Käärijän sydänystävä, The Bojan. 💚❤
 
vierailija
Nyt pitää antaa oman mielikuvituksen täyttää tyhjät aukot poikien välillä. Äh kuulostiko toi jotenkin härskiltä😅 Siis kun kontsaa ei tuu niin voi vaan kuvitella mitä ne on tehneet. No tietty jotain härskiä ajatusta tähän kyllä pakosta tulee🫣😋
😅😅
Mutta joo kyllä myös mun mielikuvitus aika hyvin täyttää aukkoja tässä kohdassa, kun kovin paljon matskua ei olla saatu. On varmaan ollut sellaista puuhaa, josta ei ole voinut somettaa 😉
 
vierailija
Älkää sitten repikö persustanne, jos K ei nouse lavalle. Mä luulen vahvasti ettei ole lavalla.
Mulla on vähän samat fiilikset tai korkeintaan pyörähtää siellä Härtsän kanssa tanssimassa. Ccc alkaa muutenkin olemaan edellistä eraa niin sopisi ettei sitä enää vedetä Joksujenkaan keikalla yhdessä. Mutta jännä nähdä, voidaan olla täysin väärässäkin 😅
 
vierailija
No en mä siitä kyllä revi, sitä veikkaan nimittäin itsekin mut jos sinne nousee pelkkä Härtsä häröileen, niin sit menee maku lopullisesti.
Joo vähän sama. Et joko pelkkä Kärtsä tai sit Kärtsä ja Härtsä molemmat, mut jos pelkkä Härtsä, niin en mä jaksa. Ja sillee et ennen NT:tä en oottanut mitään, se vaan nyt valitettavasti nosti odotukset aika korkealle, niin en ainakaan haluis et ne "lässähtäis" jollain Härtsä-häröilyllä.
 
vierailija
Älkää sitten repikö persustanne, jos K ei nouse lavalle. Mä luulen vahvasti ettei ole lavalla.
Mä en oo ainakaan nähnyt vauvalla ketään keikalle menijää, jolle olisi iso juttu onko K lavalla vai ei. Johan se B:kin sanoi, että K on keikoilla mukana turistina, joten on ihan hyvin tiedossa ettei oo välttämättä lavalla. Itse oon ainakin menossa JO:n keikoille (muuallekin kuin Suomeen ja Viroon) katsomaan bändiä ja on aivan sama onko K täällä lavalla vai ei. Jos itse haluavat yhdessä esiintyä, niin mielelläni toki esiintymisen katson. Mutta K pelkkänä tour wifena kelpaa aivan yhtä hyvin.
 

Yhteistyössä