vierailija
Itse en voi ymmärtää miksi, mutta hyvä jos sinulla on mieli korkealla asian suhteen. Mikäs siinäToiset heittää kirvestä kaivoin ja itsellä taas parempi fiilis koko hommasta, kun ehkä ikinä.
Itse en voi ymmärtää miksi, mutta hyvä jos sinulla on mieli korkealla asian suhteen. Mikäs siinäToiset heittää kirvestä kaivoin ja itsellä taas parempi fiilis koko hommasta, kun ehkä ikinä.
Vastaavaa tapaa käyttää trollit vauvalla päivittäin, ehkä erehtyi luulemaan näin.Oletpa ilkeä ihminen. Mikä yritys? Minusta hänellä oli hyviä pointteja. Anna nyt muiden jutella myös
100% tämä!Toiset heittää kirvestä kaivoin ja itsellä taas parempi fiilis koko hommasta, kun ehkä ikinä.
Sama täälläToiset heittää kirvestä kaivoin ja itsellä taas parempi fiilis koko hommasta, kun ehkä ikinä.
Niin on ollut, mutta nyt kun olisi ollut syytä mayhemiin, koko juttu lässähtiJa sit sekin vielä, että usein tässä saagassa, kun on ollut pitkään hiljaista ja naudat suunnilleen ikävissään ja epätoivoissaan heittämässä kirvestä kaivoon, tapahtuukin jotain yllättävää ja odottamatonta ihanaa ja sitten on taas mayhemit tulilla. Just saying (and hoping).
Lässähti? No ehkä se lässähti sun mielessäsi, mutta aika moni on eri mieltä. Ehkä kannattaa keksiä sitten jotain muuta ajanvietettä.Niin on ollut, mutta nyt kun olisi ollut syytä mayhemiin, koko juttu lässähti
Mikä juttu, koko kiertue ei ole edes vielä alkanut? En nyt tajuaNiin on ollut, mutta nyt kun olisi ollut syytä mayhemiin, koko juttu lässähti
Niinpä. Enkä ymmärrä miksei täälläkään saa yhtään pettymystään purkaa.Niin on ollut, mutta nyt kun olisi ollut syytä mayhemiin, koko juttu lässähti
No tämä juuri. En millään voi ymmärtää noita, jotka nyt on tyytymättömiä kaikkeen. Ihanaa että K ja B (ja muutkin joksut) on nyt saaneet rauhassa viettää aikaa yhdessä ja ilman somea. Mulla on tosi hyvät fiilikset siitä ja myös tulevasta.Toiset heittää kirvestä kaivoin ja itsellä taas parempi fiilis koko hommasta, kun ehkä ikinä.
Tässä kanssa yksi samaa mieltä olevaToiset heittää kirvestä kaivoin ja itsellä taas parempi fiilis koko hommasta, kun ehkä ikinä.
Olen huomannut, että kaikki vakkarit eivät muka ikinä ole pettyneitä mihinkään ja kaikki on aina ruusuilla tanssimista. Ehkä kokevat, että jos myöntää pettyneensä edes vähän, se on jotenkin "voitto" ankeuttajille tai jotain, joten sitä ei koskaan saa myöntää. Mutta minä myönnän!Niinpä. Enkä ymmärrä miksei täälläkään saa yhtään pettymystään purkaa.
Keskustelkaa vaan. Itse en ole pettynyt mutta ei mua perustellut eriävät mielipiteet haittaa eikä pitäisi haitata muitakaan.Niinpä. Enkä ymmärrä miksei täälläkään saa yhtään pettymystään purkaa.
Älä. Aseta. Odotuksia. Oikeiden. Ihmisten. Käytökselle.Niin on ollut, mutta nyt kun olisi ollut syytä mayhemiin, koko juttu lässähti
Eivät ole meille yhtään somepostausta velkaa, ehkä kiva viettää vika ilta ennen kiertuetta ilman kameroita ja somettamista, kun kohta ovat kuitenkin taas ihan koko ajan kuvattavana.Tulee jotenkin mieleen eräs kesäkuinen maanantai, jolloin B oli Suomessa eikä koko päivänä tullut yhtäkään stooria tai vilaustakaan hänen liikkeistään, kuten ei K:stakaan. Kultakalan muisti joillakin, todella. Aina välillä tää on tällaista.
Alkaa ärsyttää koko hahmo Normaalina ja puhuvana voisin katella mut en tollasena vajakkina.Mutta Häärijää on kyllä saatu joka käänteessä ja melkei joka kanavasta...
Täysin samaa mieltä. Nyt mä luovutan , en jaksa enää tätä ihme negatiivista jankkaamista. Hyvää yötä! Huomenna Kultsalle!No tämä juuri. En millään voi ymmärtää noita, jotka nyt on tyytymättömiä kaikkeen. Ihanaa että K ja B (ja muutkin joksut) on nyt saaneet rauhassa viettää aikaa yhdessä ja ilman somea. Mulla on tosi hyvät fiilikset siitä ja myös tulevasta.
Ei vaan vakkarit osaavat olla tyytyväisiä siihen mitä heille annetaan ja ovat iloisia että joksut ja K saa nyt viettää aikaa yhdessäOlen huomannut, että kaikki vakkarit eivät muka ikinä ole pettyneitä mihinkään ja kaikki on aina ruusuilla tanssimista. Ehkä kokevat, että jos myöntää pettyneensä edes vähän, se on jotenkin "voitto" ankeuttajille tai jotain, joten sitä ei koskaan saa myöntää. Mutta minä myönnän!
Just näin. Se joka siirtyy muihin fanituksiin kun ei saa halutessaan kontsaa on ihastunut itse fanitukseen, ei niiden kohteisiin.Älä. Aseta. Odotuksia. Oikeiden. Ihmisten. Käytökselle.
Keskity sen sijaan niihin asioihin mitkä shipissä sulle tuo iloa. Jos et siihen pysty, on parempi olla shippaamatta oikeita ihmisiä.
Unohtamatta Janin hienoja stoorista työmaastaJokerit tuli Suomeen, siitä samana iltana Kärpyn hoastattavaksi. Ruokaa, ananaslonginoa ja ehkä saunaa. Sit vielä muraalille ja niin helvetin onnellisen näköinen Kärppy.
Keilaamisesta useita stooreja. Kaks istumassa vierekkäin, karkauspäivän kunniaksi kosinta ja B ei saanut ees pidettyä sen hymyä kurissa Kn kanssa pelaillessa.
Kn haastisosuus radiossa, B ja JO maininnat. Myöhemmin mitä ilmeisemmin Tavalla yhdessä bäkkärillä..
Joten todellakin, mullakin on hyvä fiilis. Uskomattoman hyvä. (and maybe something more).
Just näin Musta eilen oli oikein ihana päivä ja tuntuu, että sain virtaa pitkäksi aikaa.Älä. Aseta. Odotuksia. Oikeiden. Ihmisten. Käytökselle.
Keskity sen sijaan niihin asioihin mitkä shipissä sulle tuo iloa. Jos et siihen pysty, on parempi olla shippaamatta oikeita ihmisiä.
Jokerit tuli Suomeen, siitä samana iltana Kärpyn hoastattavaksi. Ruokaa, ananaslonginoa ja ehkä saunaa. Sit vielä muraalille ja niin helvetin onnellisen näköinen Kärppy.
Keilaamisesta useita stooreja. Kaks istumassa vierekkäin, karkauspäivän kunniaksi kosinta ja B ei saanut ees pidettyä sen hymyä kurissa Kn kanssa pelaillessa.
Kn haastisosuus radiossa, B ja JO maininnat. Myöhemmin mitä ilmeisemmin Tavalla yhdessä bäkkärillä..
Joten todellakin, mullakin on hyvä fiilis. Uskomattoman hyvä. (and maybe something more).