vierailija
Nyxä*Kärtsän exä.
Nyxä*Kärtsän exä.
Joo, puistattavaaSiis täytyy vaa ihmetellä ihmisten stalkkausta, huh huh
Tottakai saa mut Härtsän kans voi postata vaikka joka päivä.Mä en ainakaan tajua sua. Justhan K eilen postasi kaksi stooria B:n kanssa. Ja toissapäivänä repostasi B:n stoorin. Eikö muiden kanssa saisi postata mitään?
Yksityishenkilö joka ei kuulu millään lailla keskusteluun, varsinkaan hänen yksityisen instansa julkaisut.Nyxä*
K ja H olivat siellä myös suurimman osan aikaaHmm.. en ole vakuuttunut että JO oli BP:n bäkkärillä. Eihän heidän läsnäolonsa olisi vaikuttanut yhtään sen enempää yleisöön kuin K:n. Ja miksi he olisivat jääneet ventovieraan bändin bäkkärille ilman niitä ihmisiä, joiden kanssa tulivat paikalle? Onko näköhavaintoja siitä kun lähtivät?
(elli "joku" K:n porukasta jäänyt heidän kanssaan bäkkärille)
Toi on hyvä kuva, oisko Miken ottama. Ehkä itsekin sattunut tykkäämään siitä.Tottakai saa mut Härtsän kans voi postata vaikka joka päivä.
Varsinkaan tähän Joker Out -kiertueketjuun.Yksityishenkilö joka ei kuulu millään lailla keskusteluun, varsinkaan hänen yksityisen instansa julkaisut.
Ei, vaan mihinkään.Varsinkaan tähän Joker Out -kiertueketjuun.
No just tämä. On kyllä ihan kummallista vääntöä ihan päivän selviin asioihin, mutta jos halutaan tehdä asioista monimutkaisia, niin mikäs siinä..K ja H olivat siellä myös suurimman osan aikaa
Ne taisi kyllä olla. Kuten aina Kärpyn julkaisut on.Ehkäpä lisäävät kuvat jälkeen päin. Oliko eilisetkään stoorit täysin ajallaan?
Jep veikkaan että ovat tosiaan siellä olleet kerta aapokin alkanut seuraamaan jokerien tiliä mutta eivät halunneet änkeytä yleisön sekaan vaan yhden biisin ajaksi.No just tämä. On kyllä ihan kummallista vääntöä ihan päivän selviin asioihin, mutta jos halutaan tehdä asioista monimutkaisia, niin mikäs siinä..
Nonni, eiköhän he olleet bäkkärillä. Ehkä niiden hotelli on jossain lähellä?Joku Jodelissa ainakin nähnyt Kris ja Bn Tavastialla päin.
No niin, eli siellähän ne Joksutkin oli. En tajua miksi tästäkin piti vääntää, kun K sanoi heidät Porttareiden keikalle vievänsä ja vietti itse valtaosan ajasta bäkkärillä, niin kai Joksut oli sitten samassa paikassa kuin hän.Joku Jodelissa ainakin nähnyt Kris ja Bn Tavastialla päin.
Noni eli meni kuten aateltiinkinNo niin, eli siellähän ne Joksutkin oli. En tajua miksi tästäkin piti vääntää, kun K sanoi heidät Porttareiden keikalle vievänsä ja vietti itse valtaosan ajasta bäkkärillä, niin kai Joksut oli sitten samassa paikassa kuin hän.
Hän josta ei saa puhua. Hyss hyss tai palsta täyttyy saarnoista.Kuka on Volde?
Kärppä oli ainakin niin upeasti laittautunut että luulisi niiden jatkavan iltaa vielä jossainKukaan ei postaa mitään, ei edes Tiina niin olisivatko lähteneet jatkoille jonnekin?
"tavastian lähistöllä".. ja jos heidät oltiin nähty ilman K:ta, niin mikä logiikka siinäkin nyt olisi? Olivatko siellä lähistöllä itse baarissa?No niin, eli siellähän ne Joksutkin oli. En tajua miksi tästäkin piti vääntää, kun K sanoi heidät Porttareiden keikalle vievänsä ja vietti itse valtaosan ajasta bäkkärillä, niin kai Joksut oli sitten samassa paikassa kuin hän.
En ole eri mieltä.Ei, vaan mihinkään.
"tavastian lähistöllä".. ja jos heidät oltiin nähty ilman K:ta, niin mikä logiikka siinäkin nyt olisi? Olivatko siellä lähistöllä itse baarissa?
Odottivat varmaa et muut tulevat ulos tai olivat haukkaamassa vähän happea ulkona?"tavastian lähistöllä".. ja jos heidät oltiin nähty ilman K:ta, niin mikä logiikka siinäkin nyt olisi? Olivatko siellä lähistöllä itse baarissa?
Nyt yritä vähän enemmän."tavastian lähistöllä".. ja jos heidät oltiin nähty ilman K:ta, niin mikä logiikka siinäkin nyt olisi? Olivatko siellä lähistöllä itse baarissa?