Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen erimieltä. Varsinkin kun ei ole mikään suora ilmaus enemmästä. Sehän jopa saattaisi kumpaakin kutkuttaa ja huvittaa. Itseasiassa. Vai miten?
Mä ajattelen niin, että B nyt yksinkertaisesti haluaa noilla ilmaista, että hänelle erittäin tärkeä ja rakas ihminen kyseessä. Kun ei varmasti ainakaan tällä hetkellä voi tai halua julkisesti kirjoittaa esim. my love, vaikka niin ajattelisikin.
 
vierailija
Äh tää vastaus tuli kyllä nyt ihan väärään, piti olla siihen että uskomatonata että K & B ovat edelleen tunteneet vasta alle vuoden

Ovat varmasti tärkeitä toisilleen. Minä kuitenkin kaipaisin heidän välilleen sitä ihan oikeaa romanssia, enkä tällaista tilannetta kuin nyt. Tuntuu, että jotain jää puuttumaan ja luulen, että myös jatkossa. Niin hienoa kuin ystävyys onkin.
 
vierailija
Mä ajattelen niin, että B nyt yksinkertaisesti haluaa noilla ilmaista, että hänelle erittäin tärkeä ja rakas ihminen kyseessä. Kun ei varmasti ainakaan tällä hetkellä voi tai halua julkisesti kirjoittaa esim. my love, vaikka niin ajattelisikin.
Mä olen turhautunut.🙄 Vaikuttavat yhä läheisemmiltä, mutta tarinassa on edelleen yksi ihminen liikaa. Käsitän tämän suhteen olevan siitä syystä edelleen ystävyysvyöhykkeellä. Ja ihan kiusalla lykkää tuon MRS=3.
 
vierailija
Ovat varmasti tärkeitä toisilleen. Minä kuitenkin kaipaisin heidän välilleen sitä ihan oikeaa romanssia, enkä tällaista tilannetta kuin nyt. Tuntuu, että jotain jää puuttumaan ja luulen, että myös jatkossa. Niin hienoa kuin ystävyys onkin.
Ymmärrän, mutta hienoa että ovat noin läheisiä kuitenkin ja ihanaa että B ilmaisee sitä nykyään noin avoimesti. Moni olisi hänen tilanteessaan varmasti ottanut enemmän etäisyyttä, vaikka jonkinlainen kaveruus olisi säilynyt. Jos siis oletetaan että hän on ollut ihastunut, ei olisi ollut helppo tilanne varmaan hänelle siinä tapauksessa.
 

Yhteistyössä