Niin minustakin, mutta voihan ne ympäristön paineet kohdistua moneen asiaan. Kun selvästi siinä videon lopussa sitä jännitettä oli.Näinhän se on. Mutta minusta tuo valinta kuvata tilannetta on aika mielenkiintoinen
Ei noilta kannata logiikkaa kysellä, teoriat vaihtuu kuin sukat tilanteen mukaan ja aina on uusi jankkauksen muoto takataskussa.Mut kuitenkin sit Damonin kans yhden stoorin perusteella ovat vöhintäänkin jo pari ja Damon tulossa jo kiertueellekin mukaan?
Ja K ei laita yhtään mitään.Ruoskassa oli My brother nyt My Broski. Voi B rakas
Boitsu on kyllä niin ihana 🩷Ruoskassa oli My brother nyt My Broski. Voi B rakas
Mä ajattelen niin, että B nyt yksinkertaisesti haluaa noilla ilmaista, että hänelle erittäin tärkeä ja rakas ihminen kyseessä. Kun ei varmasti ainakaan tällä hetkellä voi tai halua julkisesti kirjoittaa esim. my love, vaikka niin ajattelisikin.Olen erimieltä. Varsinkin kun ei ole mikään suora ilmaus enemmästä. Sehän jopa saattaisi kumpaakin kutkuttaa ja huvittaa. Itseasiassa. Vai miten?
Broski tuntuu jo minusta astetta intiimimmältäRuoskassa oli My brother nyt My Broski. Voi B rakas
On kyllä niin intiimiä, että. Voi luoja!Broski tuntuu jo minusta astetta intiimimmältä
Kiva, että oot samaa mieltäOn kyllä niin intiimiä, että. Voi luoja!
Äh tää vastaus tuli kyllä nyt ihan väärään, piti olla siihen että uskomatonata että K & B ovat edelleen tunteneet vasta alle vuoden
Ainakin se on hauskasti sanottu, intiimistä en tiedä.On kyllä niin intiimiä, että. Voi luoja!
Niin on! Kaikilla pitäs olla tollanen ystävä. K ei kyllä ansaitse sitä.Boitsu on kyllä niin ihana 🩷
Mä olen turhautunut. Vaikuttavat yhä läheisemmiltä, mutta tarinassa on edelleen yksi ihminen liikaa. Käsitän tämän suhteen olevan siitä syystä edelleen ystävyysvyöhykkeellä. Ja ihan kiusalla lykkää tuon MRS=3.Mä ajattelen niin, että B nyt yksinkertaisesti haluaa noilla ilmaista, että hänelle erittäin tärkeä ja rakas ihminen kyseessä. Kun ei varmasti ainakaan tällä hetkellä voi tai halua julkisesti kirjoittaa esim. my love, vaikka niin ajattelisikin.
No ei niinNiin on! Kaikilla pitäs olla tollanen ystävä. K ei kyllä ansaitse sitä.
Ymmärrän, mutta hienoa että ovat noin läheisiä kuitenkin ja ihanaa että B ilmaisee sitä nykyään noin avoimesti. Moni olisi hänen tilanteessaan varmasti ottanut enemmän etäisyyttä, vaikka jonkinlainen kaveruus olisi säilynyt. Jos siis oletetaan että hän on ollut ihastunut, ei olisi ollut helppo tilanne varmaan hänelle siinä tapauksessa.Ovat varmasti tärkeitä toisilleen. Minä kuitenkin kaipaisin heidän välilleen sitä ihan oikeaa romanssia, enkä tällaista tilannetta kuin nyt. Tuntuu, että jotain jää puuttumaan ja luulen, että myös jatkossa. Niin hienoa kuin ystävyys onkin.
Miksi ihmeessä ei?Niin on! Kaikilla pitäs olla tollanen ystävä. K ei kyllä ansaitse sitä.
Eli kaikilla pitäisi olla mutta ei K:lla? Voi apua teidän kanssaNiin on! Kaikilla pitäs olla tollanen ystävä. K ei kyllä ansaitse sitä.
Kllahan nimenomaan on b ystävänä, muttei ansaitsis sitä. Koita ymmärtää lukemaasi.Eli kaikilla pitäisi olla mutta ei K:lla? Voi apua teidän kanssa
Tiedätkö sä muka jotenkin varmasti, että on edelleen yksi ihminen liikaa?Mä olen turhautunut. Vaikuttavat yhä läheisemmiltä, mutta tarinassa on edelleen yksi ihminen liikaa. Käsitän tämän suhteen olevan siitä syystä edelleen ystävyysvyöhykkeellä. Ja ihan kiusalla lykkää tuon MRS=3.
Paitsi my fire and water.Ja K ei laita yhtään mitään.
Oon eri, mutta mä ainakin tiedän varmasti.Tiedätkö sä muka jotenkin varmasti, että on edelleen yksi ihminen liikaa?
Ja jatkoi sillä sugardaddypaskalla. Ja siitä on jo yli kuukausi. Ja K lähetti sen vielä avovaimonsa viereltä.Paitsi my fire and water.