Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juurihan Seiska kertoi juuri vasta kirjoille samaan asuntoon muuttaen. Minkä kokoajan he siis ovat yhdessä asuneet? Kuukauden vai kaksi?
Niimpä, aattelin just ihan samaa! Ja kun miettii sitäkin että he ovat molemmat halunneet pitää yhteyttä euroviisujen jälkeen kaikesta kiireistä ja välimatkasta huolimatta niin en vaan itse pysty ymmärtämään miten joku voi sanoa että he eivät olisi tärkeitä toisilleen
 
vierailija
Niimpä, aattelin just ihan samaa! Ja kun miettii sitäkin että he ovat molemmat halunneet pitää yhteyttä euroviisujen jälkeen kaikesta kiireistä ja välimatkasta huolimatta niin en vaan itse pysty ymmärtämään miten joku voi sanoa että he eivät olisi tärkeitä toisilleen
Äh tää vastaus tuli kyllä nyt ihan väärään, piti olla siihen että uskomatonata että K & B ovat edelleen tunteneet vasta alle vuoden
 
vierailija
Minusta se jotenkin päälle se tilanne. Kuin olisi vasta oikein kunnolla huomannut ja tiedostanut itsensä ja sen toisen ja se tilanne jäänyt päälle kytemään. Vai miten selittäisi.
Minusta toinen yritti rohkaista siinä murtautumaan ympäristön odotusten alta, toinen näytti tuolta kuin sanoit ja katsoi jopa melkein pelokkaana. Tilanne jäi auki. Toki kaikki tulkitsee eri tavalla, mielenkiintoista sekin.
 
vierailija
Kylläpä lämmitti mieltä tuo B:n broski-sanan käyttö. Sen läheisemmin ei ystävää voi kuvata. ‍

Urban Dictionarysta löytyy tämä ihana selitys:

a Broski is someone that is my ride or die. (meaning no matter what we go through or what obstacles or problems we may have, that we'll get through it together and if not we'll die trying.)

he is like family,
He is the one calm when I fight
and Secretly caring and nice.
he is someone that I look up to and someone I know that I can trust or call if i'm in need, need help, or in danger.

He is someone I could talk about anything with someone I trust with my deepest secrets,
he's like a real brother, the big brother that I've always wanted but never had.
a broski is a best friend,
A brother in Christ,
and a friend for life.
Why have a hundred friends when you can have one broski
Onpa ihana kuvaus, se oli sitten ihanampi ilmaus kuin ajattelinkaan. 🥰
 
vierailija
Mitä sinä sekoilet? Kyllä noita ihan oikeasti käytetään muussakin kuin ystävä merkityksessä kumpaakin. Tästä tilanteesta en tiedä miten asia on, mutta kommentoinkin vain siihen voidaanko käyttää muustakin kuin ystävästä.
No harvemmin kyllä käytetään muuten kuin ystävämerkityksessä. Eikä B julistais sitä instassa, jos ois jotain enemmän.
 
vierailija
Mä oon nyt (taas kerran) niin täpinöissäni, että miten tässä pystyy nukahtamaan?!? Kysyn vaan…

Pakko oli laittaa tämä Benkun ja Bessin uusi mahtava bängeri soimaan, sopii jotenkin erityisen hyvin tämän illan ja yön tunnelmiin. Enjoy!

 
vierailija
Musta alkaa tuntuu siltä et Boitsulla on ikävä kärtsää ja siks ettii kaiken mahdollisen hänestä ja kohta se jo ehdottaa Joksuille et lähetääskin aikaisemmin suomeen ja jos ei muut suostu niin hän lähtee vaikka väkisin. Niin paljon kärtsä viittauksia saatu täs
Mä olin ihan varma, että huomisessa radiohaastattelussa ei mainita K:ta kun on tarkoitus puhua JO:n uudesta biisistä, mutta nyt pitää sanoa etten olisi yhtään yllättynyt, jos B keksii jonkun keinon saada puhua myös broskistaan.
 

Yhteistyössä