Mistä?Oon eri, mutta mä ainakin tiedän varmasti.
En halua paljastaa enempää.Mistä?
Eli et mistään.En halua paljastaa enempää.
Tais itse asiassa postata härtsääKriskin postas Kärtsää Ja EW 100k striimiä täynnä
Krisillä kesti kauan alkaa seurata K:ta Instassa, mutta nythän siitä on tullut kunnon fani! Tai no joo, ollut kyllä fani ihan ekoista euroviisuhaastatteluista asti.Kriskin postas Kärtsää Ja EW 100k striimiä täynnä
Luuletko todella, että tällä palstalla viitsisin paljastaa itseni ja mistä tiedän.Eli et mistään.
Minäkin katsoin, että hänellähän on siinä myös HäärijäTais itse asiassa postata härtsää
Ja siltä se on myös jakanut tuon kuvan omaan stooriinsaMinäkin katsoin, että hänellähän on siinä myös Häärijä
Häärijä on Käärijän vaimo? Nyt tuli kyllä aika erikoinen mutka tähän tarinaanJa jatkoi sillä sugardaddypaskalla. Ja siitä on jo yli kuukausi. Ja K lähetti sen vielä avovaimonsa viereltä.
TrololololooooooLuuletko todella, että tällä palstalla viitsisin paljastaa itseni ja mistä tiedän.
Ehe ehe. Olivat menossa sinne matsiin ja avovaimo oli myös mukana.Häärijä on Käärijän vaimo? Nyt tuli kyllä aika erikoinen mutka tähän tarinaan
Vierellä oli kyllä Häärijä.Ehe ehe. Olivat menossa sinne matsiin ja avovaimo oli myös mukana.
Ihanaa, molemmat jutut! Hienoa että biisillä on jo niin paljon striimauksia ja kivaa että Kriskin onnitteli Kärtsää!Kriskin postas Kärtsää Ja EW 100k striimiä täynnä
Niin oli, mutta mukana myös avovaimo.Vierellä oli kyllä Häärijä.
Matsissa näky Kn vieressä avovaimo taputtamassa.Ei siellä autossa ketään näyttänyt olevan ja siellä matsissakin oli vaan miespuoleisia
Et sanonut mukana. Sanoit vierellä. Vierellä oli HäärijäNiin oli, mutta mukana myös avovaimo.
Jännä, että tänään autossa näkyi vain b ja damon, mutta teidän mielestä varmasti koko bändi oli mukana. Nyt kun on todisteet siitä, että avokki oli siellä matsissa, se yritetään kieltää.Siinä kuvaillussa videossa näkyi auton takapenkillä kaksi miestä. Käärijä ja Häärijä. Ei mitään avovaimoa kuten väitit
Ethän sinä tiedä edes alkeita siitä mitä on ollut missäkin. Vierellä oli mikä avovaimo autossa. Ellei Häärijä ole se avovaimo olet väärässä.Luuletko todella, että tällä palstalla viitsisin paljastaa itseni ja mistä tiedän.