Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä pystyn keksimään kaikkien muiden kanssa hyvän treffi-illan paitsi yhden.

Kärtsän kanssa menisin jonnekin, missä saisi tanssia sydämensä kyllyydestä. Kerrankin olisi joku mies, jonka energia ei loppuisi varmasti kesken ja joka uskaltaisi revitellä ilman häpeää.

Boitsun kanssa menisin syömään ja puhuttais kielistä, sosiologiasta ja elämästä, jonka jälkeen mentäis laulamaan karaokea.

Jania pyytäisin opettamaan kitaransoittoa kädestä pitäen. Kuunneltais myös musaa sohvalle käpertyneinä.

Juren kanssa mentäis johonkin satunnaiseen bussiin ja hypättäisiin pois karttaa katsomatta ja alettais seikkailla tuntemattomalla alueella tehden spontaaneja juttuja ja naurettais paljon.

Nacen kanssa voitais mennä vaikka etsimään pokemoneja ja sen jälkeen kahvilaan tai baariin puhumaan syvällisiä.

Kris on ainoa, jonka kanssa en oikein keksisi mitään. Jätän teille muillekin jotain
Kris on kyl hankala kun ei yhtään osaa miettiä mitä sen kanssa tekis treffeillä :D ehkä sit kuitenkin jotain valokuvaukseen liittyvää tai oikeastaan Krisin kanssa vois niitä leffailtoja viettää!

Nacen kanssa pelaisin hogwarts legacya tai pitäisin Harry Potter maratonin!

Jania pyytäisin soittamaan kitaraa lempibiisejä ja sit puhuttais kissoista myös.

Juren kanssa kokattais yhdessä jotain hyvää ja syötäisiin se

Boitsun kanssa tutkittaisiin eri maiden kulttuuria ja opiskeltaisiin ehkä jotain kieltäkin :D
 
vierailija
Mä oon kai jotenkin kummallinen, mutta K ja B on mulle niin pyhä asia, et antaisin heidän hommailla vain kahdestaan. Kuumia on molemmat, mutta treffeille menisin varmaan Krisin kanssa. Lauon samanlailla itsekin kaikkea suoraan joten voisi olla mielenkiintoinen keskustelu.
 
vierailija
Mä oon kai jotenkin kummallinen, mutta K ja B on mulle niin pyhä asia, et antaisin heidän hommailla vain kahdestaan. Kuumia on molemmat, mutta treffeille menisin varmaan Krisin kanssa. Lauon samanlailla itsekin kaikkea suoraan joten voisi olla mielenkiintoinen keskustelu.
Mua edelleen harmittaa et Kris ei oo parissa viime livessä ollut mukana ties mitä kaikkea se ois niissä sanonut kun siltä tulee aina hauskoja kommentteja välillä :D
 
vierailija
Tiedän ehkä mitä tarkoitat. Minäkin näen hänessä myös sen (ei niinkään kovaa mutta) totisemman ja vaativammankin puolen ja itse tykkään siitäkin. Se on sopivasti tasapainossa noiden muiden pehmeiden ja villimpien puolten kanssa, jopa jotenkin lisää tuota hänen kuumuuttaan.
Tavallaan samaa mieltä että tasapainottaa ja tuo lisää kuumuutta ja oon itsekin vähän yllättynyt että yhtäkkiä näen tuossa jonkun turn off aspektin. Kärtsästä taas puuttuu vastaava kovuus, vaikka varmasti on määrätietoinen ja periksiantamaton, ja sen tietynlainen pehmeys ja herkkyys on mulle todella kuumaa.
 
vierailija
Itsekin ottaisin treffeille luonteen perusteella Bojanin, koska koen että olemme monella tapaa samanlaisia (erittäin humoristisia mutta silti syvällisiä taiteilijasieluja jne), mutta minullekin Kärtsä ja Nace olisivat mieluisia kakkosvaihtoehtoja. :)
 
vierailija
Voi että, kiitos työn yllämainitun alkoi nyt itseänikin houkuttelemaan Harry Potter maraton Nacen kanssa! 😍 Oltaisiin käpertyneinä saman peiton alle ja hipsuteltaisiin toisia. Syötäisiin jotain ihanaa ja vaan oltaisiin, välillä voitaisiin keskustella syvällisiä eikä haittaisi vaikka menisi muutama kohtauskin sillä ajalla ohi, koska molemmat ehkä tunnemme elokuvat kuin omat taskumme. Nukahdettaisiin sylikkäin. Apua, taidan ajatella tätä koko illan! 🤭

Ihan jokaisen kanssa kyllä lähtisin treffeille jos kutsu kävisi! Ja ehdottomasti myös enemmän kuin mielelläni katselisin kärpäsenä katossa Bn ja K/Jn touhuja... 🥵 Tai ehkä jos voisi toivoa, niin voisi katsella heidän touhujaan esimerkiksi lasin takaa siten, että vaikka nyt sitten Victoria de Angelis hoitelisi minua siinä samalla... Voi luoja, pahoitteluni, lukitsen nyt itseni tynnyriin ja heitän avantoon.
 
vierailija
Onhan täällä ollut ihan kivaa tänään. Silti on ollut vähän koditon olo, Kääriällä puhutaan UMK:sta ja täällä pääasiassa Jokereista. Olen Kärtsä juttuja laittanut, mutta ei ole keskustelua alkanut niinstä.
Mutta kiitos, kun on saanut täällä evakossa olla 💚
 
vierailija
vierailija
Jos menisin Krisin kanssa treffeille, niin käyttäisin illan hänestä itse valokuvia. :) Ärsyttää kun Skopjessa järkkärin kanssa en saanut hänestä oikein mitään kuvia, kun olin Jance-puolen äärireunalla eturivissä. Belgradissa oli mainiot näkymät, mutta perunakamera.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä