Mä kahvittelisin mielellään B:n, K:n ja Janin kanssa (tosin varmasti olisi ihan kivaa mennä kahville muidenkin Joksujen kanssa). Kaikkien noiden kolmen kanssa varmasti tulisin juttuun, joskin voisin kuvitella, et Jan olisi noista eniten mun tyyppinen ihminen.Näistä kuumuus keskusteluista jo vähän aiemminkin oli jotain pohdintaa mutta jos saisitte päättää kenen joksun tai kärtsän kanssa menisitte ite treffeille ensivaikutelman perusteella? Mä menisin ite Nacen kanssa
Laittakaas carpe diem massakuunteluun niin saadaan sille huomiseksi mukava pyöreä luku täyteen!Huomenna muuten on vuosi tullut kuluneeksi Misija Liverpoolista eli Carpe Diemin ensiesityksestä Joksuilla, ja JOSubsilla on siihen liittyen tulossa useampi haastattelu käännettynä:
Joker Out Subs
Tomorrow, 4/2/2024, is the 1 year anniversary of Misija Liverpool, and we prepared some content that we will share throughout the day on our platforms. Join and seize the day with us! 😉🌞www.tumblr.com
Mä haastaisin sen pelaamaan Yatzya. Oon siinä voittamaton. Tai ainakin hemmetin huono häviäjä.Mun ja Janin treffeistä ei tulisi yhtään mitään, koska kumpikaan ei suostuisi häviämään Unossa. En ole viimeisen viiden vuoden sisällä hävinnyt kertaakaan.
Erinomainen idea, hyvin voi soittaa sitä muutaman kerran tässä illan aikana!Laittakaas carpe diem massakuunteluun niin saadaan sille huomiseksi mukava pyöreä luku täyteen!
volturiwolf
I may be an “Vse Kar Vem” FANATIC But tomorrow is the 1 year anniversary of the “Carpe Diem” showcase Just 100,000 more streams to 20 million We can do it guys 🥹💜 for our boyswww.tumblr.com
Oon ihan varma että mulla on tumpussa reblogattuna useampikin kuvasarja näitä, mutta ei löytynyt heti ensietsinnällä. jatkan tutkimuksia...Ihan vaan tutkimus- ja vertailumielessä kyselen, onko kellään tallessa tuota B:n kuristusotetta Krisiin?
Tiedän ehkä mitä tarkoitat. Minäkin näen hänessä myös sen (ei niinkään kovaa mutta) totisemman ja vaativammankin puolen ja itse tykkään siitäkin. Se on sopivasti tasapainossa noiden muiden pehmeiden ja villimpien puolten kanssa, jopa jotenkin lisää tuota hänen kuumuuttaan.Treffeille lähtisin kyl Jeren kanssa. Aistin siellä kuuman artisti Kärtsän takana sellaista tosi puhuttelevaa herkkyyttä, että ehkä oltais ihan hyvä match siltä osin.
Bojan on monella tavalla todella valloittava ja hurmaava, ja huh miten kuuma, mutta lähemmässä tuttavuudessa vois häiritä joku sellainen piilevä vaativuus ja perfektionismi, jolle olen vähän allerginen. Bojan on kyllä hyvin moniulotteinen, herkkä, lämmin ja empaattinen mutta jotenkin aistin myös kovuutta siellä hupsuttelevan pinnan alla. Ihana ja jumalainen on hän, mutta menköön treffeille jonkun toisen kanssa.
Tämäpä olikin kiinnostava ajatusleikki kun lähti ihan tosissaan pohtimaan. Olen alusta lähtien ollut Kärtsä girl ja vähitellen lämmennyt Boitsulle, mutta eipä ole aiemmin tullut näin tarkkaan tästä näkökulmasta analysoitua. Muut Joksut ei mussa herätä riittävästi kiinnostusta edes pohtia treffailupotentiaalia.
Lupaa, että et lähtisi! Jos elämässä tulee mahdollisuus kimppakivaan parin jäätävän kuuman nuoren miehen kanssa, sitä ei vaan jätetä käyttämättä!!!Luoja mitä juttuja täällä nyt on. Mutta jatkakaa!!
Itsehän lähtisin hippulat vinkuun karkuun.
t. siveyden sipuli
Damonin ottama = Kris?Damonin ottamia kuvia siis
Laittakaas carpe diem massakuunteluun niin saadaan sille huomiseksi mukava pyöreä luku täyteen!
volturiwolf
I may be an “Vse Kar Vem” FANATIC But tomorrow is the 1 year anniversary of the “Carpe Diem” showcase Just 100,000 more streams to 20 million We can do it guys 🥹💜 for our boyswww.tumblr.com
Tässä Tavastian otteet https://www.tumblr.com/absolutebloodychaos/738122787809558528/do-not-ask-me-why-i-made-this mutta mun mielestä on ollut parempiakin kuvia joltain muilta keikoilta. Siis lähempää otettuja niin että ne sormien paikat näkyy tosi hyvinIhan vaan tutkimus- ja vertailumielessä kyselen, onko kellään tallessa tuota B:n kuristusotetta Krisiin?
Se on just näin minunkin mielestäni!Tiedän ehkä mitä tarkoitat. Minäkin näen hänessä myös sen (ei niinkään kovaa mutta) totisemman ja vaativammankin puolen ja itse tykkään siitäkin. Se on sopivasti tasapainossa noiden muiden pehmeiden ja villimpien puolten kanssa, jopa jotenkin lisää tuota hänen kuumuuttaan.
Ei mun mielestä muuten kuin klikkaamalla sen jonoon, kerta toisensa perään. Korjatkaa toki muut jos olen väärässä.Miten spotifyssa (premium) saa biisin repeatille? Mulla alkaa aina soimaan CDn jälkeen joku random kappale (aasi olen kyllä)
Kaksi vaihtoehtoa: joko laitat jonoon todella monta kertaa sen saman kappaleen, tai sitten kun olet sen kappaleen valinnut lähinäkymään (niin, että siihen tulee se kappaleen taustakuva ja tarkemmat valikkonappulat näkyviin), niin sieltä painat sitä toistonappulaa kaksi kertaa (itseensä osoittava nuoli; siihen tulee 1 keskelle, kun se toistaa vain yhtä kappaletta).Miten spotifyssa (premium) saa biisin repeatille? Mulla alkaa aina soimaan CDn jälkeen joku random kappale (aasi olen kyllä)
Laittakaa myös muita biisejä väliin, muuten ei laske striimauksia jos samaa biisiä soittaa putkeen.Ei mun mielestä muuten kuin klikkaamalla sen jonoon, kerta toisensa perään. Korjatkaa toki muut jos olen väärässä.
Siinä on sellanen kuvake jossa on kiertävä nuoli. Kun siis avaat sen biisin, play/pausen vieressä on ne tutut kuvat joilla pääsee seuraavaan biisiin, ja niistä oikeanpuoleisen vieressä on repeat.Ei mun mielestä muuten kuin klikkaamalla sen jonoon, kerta toisensa perään. Korjatkaa toki muut jos olen väärässä.