Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Samoin. Tosin mielessäni hyppäsin jo treffien kahvitteluvaiheen ohi. Mulla on kerran elämässäni ollut ilo päästä yhtaikaa kahden miehen kanssa sänkyyn ja erittäin mielelläni kokisin sen uudestaan esim Janin ja Bojanin kanssa.
Mä lähtisin kyllä saman tien kolmen kimppaan, jos pyytäjinä olisi B ja K. Voisivat ensin hoidella minut, ja sen jälkeen katselisin oikein maireana vierestä, kun hoitelevat toisensa.
 
vierailija
Toi kolmio B ja Jan kuulostaisi houkuttelevalta. Toinen vaihtoehto olisi B ja K niin että B demonstroisi mulla ton aktin aikaisen kuristusotteen K:n katsoessa, jonka jälkeen K tuntisi olonsa turvalliseksi tekemään B:n kanssa samaa. Mä jäisin oikein mielelläni siitä sivuun katselijaksi 🥵
 
vierailija
Saako sanoa, jos ei pidä ollenkaan. Puhun nyt itsestäni. Joskus on annettu sellainen neuvo, että silloin on parasta vaieta. Sekään ei aina toimi, jos yrittää perustella, koska kommentista saattaa tulla aika ikävä, vaikka se olisi rehellinen ilman taka-ajatuksia.
Tarkoitatko että saatko sanoa jos et pidä vaikka jostain jutusta tai kuvasta ollenkaan? Tottakai saa ja varsinkin jos on perusteltu mielipide.

Itse en tosin viitsi heti kommentoida jos en jostain pidä ja muilla on menossa sen ihastelu. Viimeisimpänä esimerkkinä nyt vaikka ne Damonin kuvat joita odotin että on toinenkin satsi ennenkuin annoin mielipiteeni. Aina mietin että tuoko se nyt jotain lisää keskusteluun vai ei, jos ei niin silloin en yleensä sano mielipidettäni. Yleensä myös odotan hetken aikaa jotta saan mielipiteeni mielessäni sellaiseen kuosiin että ne perustelut olisi selkeästi sitten kirjoitettu ja vältyttäisiin turhalta väännöltä sikäli kun se on mahdollista.
 
vierailija
Toi kolmio B ja Jan kuulostaisi houkuttelevalta. Toinen vaihtoehto olisi B ja K niin että B demonstroisi mulla ton aktin aikaisen kuristusotteen K:n katsoessa, jonka jälkeen K tuntisi olonsa turvalliseksi tekemään B:n kanssa samaa. Mä jäisin oikein mielelläni siitä sivuun katselijaksi
Tämä jälkimmäinen vaihtoehto, minulle riittäisi olla sivusta katsoja
 
vierailija
vierailija
Treffeille lähtisin kyl Jeren kanssa. Aistin siellä kuuman artisti Kärtsän takana sellaista tosi puhuttelevaa herkkyyttä, että ehkä oltais ihan hyvä match siltä osin.

Bojan on monella tavalla todella valloittava ja hurmaava, ja huh miten kuuma, mutta lähemmässä tuttavuudessa vois häiritä joku sellainen piilevä vaativuus ja perfektionismi, jolle olen vähän allerginen. Bojan on kyllä hyvin moniulotteinen, herkkä, lämmin ja empaattinen mutta jotenkin aistin myös kovuutta siellä hupsuttelevan pinnan alla. Ihana ja jumalainen on hän, mutta menköön treffeille jonkun toisen kanssa. 😅

Tämäpä olikin kiinnostava ajatusleikki kun lähti ihan tosissaan pohtimaan. Olen alusta lähtien ollut Kärtsä girl ja vähitellen lämmennyt Boitsulle, mutta eipä ole aiemmin tullut näin tarkkaan tästä näkökulmasta analysoitua. Muut Joksut ei mussa herätä riittävästi kiinnostusta edes pohtia treffailupotentiaalia.
 
vierailija
Huomenna muuten on vuosi tullut kuluneeksi Misija Liverpoolista eli Carpe Diemin ensiesityksestä Joksuilla, ja JOSubsilla on siihen liittyen tulossa useampi haastattelu käännettynä:
 

Yhteistyössä