Mun on nyt ihan annettava periksi ja todettava että tuo wild youthin tyyppi laulaa stemmaa tosi kauniisti bojanin kanssa. En tiedä ton nimeä mutta siitä on jäänyt mulle ihan kiva fiilis muutenkin. Conorin laulusta en tykkää yhtään.Boitsu ja careless whisper. Vanha video, mutta itse näin nyt vasta ekaa kertaa.
No sama juttu joka kerta, vaatii yleensä monta yritystä ennenkuin jää pysyväksi.Laivan neitsyt matka ei kauaan kestänyt
Niinpä, joskus aiemminkin on avautunut vasta viikonlopun jälkeen joten nyt pitäisi vaan pystyä odottelemaan.En nyt tiiä miks muutenkaan pitää jonku kiirehtiä tekemään uutta ketjua, ku vois nyt ihan rauhassa venailla viikonlopun yli. Ja toivottavasti emo avautuis ku noita uusia paatteja pitää tehä aina ties kuinka monta ennen ku se pysyy.
Joo samaa mieltä että odotellaan rauhassa hyvinhän me täällä ollaan pärjättyNiinpä, joskus aiemminkin on avautunut vasta viikonlopun jälkeen joten nyt pitäisi vaan pystyä odottelemaan.
Erittäin paljon samat fiilikset! Toki kumpikin tuli tutuiksi vasta ESCin myötä, mutta jos vertaa millaisia olivat silloin ja millaisia nyt, niin onhan jotain selvästi muuttunut. Viisuissa olivat semmoisia söpöjä, mutta nykyisin kummastakin on löytynyt myös se todella kuuma puoli, johon liittyy myös juuri sekä M/M -puolta että kink-teemoja, enkä usko minäkään että pelkästään shown vuoksi. Jostainhan ne kumpuaa, ja etenkin kun molemmat ovat haastatteluissa sanoneet, etteivät vedä lavalla mitään roolia, vaan että esillä on vain oman itsen eri puolia, joita lavalla saa toteuttaa vapaammin ja rohkeammin.Tuntuu kyllä kiinnostavasti siltä, että sekä Boitsulle että Kärtsälle on tullut viimeisen vuoden aikana sekä jonkinlainen M/M-herääminen että myös kink-juttujen suhteen. Tai ehkä iso osa näistä jutuista on ollut jo pitkään henkilön itsensä tiedossa (esim. omassa headcanonissani Boitsu on jo kauan tiennyt olevansa kiinnostunut miehistä), mutta nousseet enemmän julkisellekin puolelle. Itse en usko, että pelkkää show'ta.
... videolla, jossa B myös lausuu ystävänpäivätoivotuksensa KärtsälleManifestoin alastonta Boitsua huivi päässä.
Onkohan se toi valkoinen paita vai se, että sillä ei ole over size -paitaa vai mikä on, mutta hot stuff on kuitenkinHän on kyllä kaunis, kuuma, upea ja listaa vois jatkaa vielä vaik kuinka paljon
Tää on kyllä totta. Se tietää täsmälleen mistä painetaan ettei hengitys salpaudu mutta verenkierto estyy.Mä luulen että bojanilla on ollut kinkyhommat hanskassa kyllä. Ihan jo se varmuus jolla se pitää krisin kaulasta kiinni lavalla viittaa perehtyneisyyteen.
Krhm. Taidan lähteä tästä muualle kuvittelemaan B:tä käyttämässä tuota otetta K:hon.Tää on kyllä totta. Se tietää täsmälleen mistä painetaan ettei hengitys salpaudu mutta verenkierto estyy.
Älä suotta poistu, täällä on ainakin yksi toinenkin jumissa samassa mielikuvassaKrhm. Taidan lähteä tästä muualle kuvittelemaan B:tä käyttämässä tuota otetta K:hon.
B vaikuttaa ihmiseltä, joka varmasti kokeilee ja tykkää kaikenlaisesta, mutta nuo kuristusotteet voi olla kai hallussa osittain MMA harrastuksenkin kautta?Tää on kyllä totta. Se tietää täsmälleen mistä painetaan ettei hengitys salpaudu mutta verenkierto estyy.
Joo samaa mieltä että odotellaan rauhassa hyvinhän me täällä ollaan pärjätty
Voi herra mun vereni että tällaista täällä apua auttakaaÄlä suotta poistu, täällä on ainakin yksi toinenkin jumissa samassa mielikuvassa
Voi, mutta se miten niitä sitten käyttää on asia erikseen. Krisin laulaessa ei ehkä ole tarpeen itsepuolustautua?B vaikuttaa ihmiseltä, joka varmasti kokeilee ja tykkää kaikenlaisesta, mutta nuo kuristusotteet voi olla kai hallussa osittain MMA harrastuksenkin kautta?
Ja harrastanut myös judoa melko tosissaan nuorempana, eiköhän siellä nuo opeteta?B vaikuttaa ihmiseltä, joka varmasti kokeilee ja tykkää kaikenlaisesta, mutta nuo kuristusotteet voi olla kai hallussa osittain MMA harrastuksenkin kautta?
Onko toi ote MMA:ssa tollanen samanlainen? Siis että yhden käden sormilla painetaan ja että just tolleen tarkasta kohdasta? En todellakaan tiedä kamppailulajeista mitään.B vaikuttaa ihmiseltä, joka varmasti kokeilee ja tykkää kaikenlaisesta, mutta nuo kuristusotteet voi olla kai hallussa osittain MMA harrastuksenkin kautta?
No autan vähän lisää jatkamalla tuohon kuvitelmaani: B on aiemmin sitonut jo K:n silmät ja nyt sitten käyttelee häneen tuota kuristusotetta. K:lla saattaa tai saattaa olla olematta päällään myös ne toisen rinnan yli menevät valjaat.Voi herra mun vereni että tällaista täällä apua auttakaa
Jep, polttavan kuumaa! Että voikin mies olla kaunis. Kuin veistos.Onkohan se toi valkoinen paita vai se, että sillä ei ole over size -paitaa vai mikä on, mutta hot stuff on kuitenkin
JepPidän kyllä huomattavasti todennäköisempänä (silti aika epätodennäköisenä) Kärtsän ystävänpäivätoivotusta Boitsulle, vielä kun sen voi naamioida epäromanttiseksi Suomessa.
Jatka vaan...No autan vähän lisää jatkamalla tuohon kuvitelmaani: B on aiemmin sitonut jo K:n silmät ja nyt sitten käyttelee häneen tuota kuristusotetta. K:lla saattaa tai saattaa olla olematta päällään myös ne toisen rinnan yli menevät valjaat.
LG ja Tommy pois sieltä kellarista. Minä menen nyt sinne.No autan vähän lisää jatkamalla tuohon kuvitelmaani: B on aiemmin sitonut jo K:n silmät ja nyt sitten käyttelee häneen tuota kuristusotetta. K:lla saattaa tai saattaa olla olematta päällään myös ne toisen rinnan yli menevät valjaat.